Własna firma bez reguł to tylko biznesowa partyzantka!
Sektor MSP, czyli małych i średnich przedsiębiorstw, ma prawie 47% udziału w tworzeniu polskiego produktu krajowego brutto. Co roku powstaje kilkaset tysięcy firm, z których zdecydowana większość nie przetrwa dziesięciu lat. Dlaczego tak się dzieje? Może odpowiedź znowu kryje się w statystyce: z tych firm, które przetrwały pierwszy, najtrudniejszy okres, jedynie 36% ma strategię rynkową, 17% planuje budowę kultury organizacji i opracowywanie wizji przedsiębiorstwa, 20% zdefiniowało role i funkcje poszczególnych działów firmy i aż 66% nie podejmuje działań zmierzających do podporządkowania procesów operacyjnych zdefiniowanym celom nadrzędnym.
Książka Zbigniewa Mendla odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski - zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działalności, przez pierwsze kluczowe decyzje, aż po ewentualną sprzedaż dobrze funkcjonującego przedsiębiorstwa. Porusza wszystkie aspekty istotne dla dobrego działania firmy: wybór siedziby, definiowanie klienta, identyfikację wizualną, proces planowania, relacje z pracownikami, konkurentami i lokalną społecznością. Wszystko to w oparciu o najlepszą wiedzę i doświadczenia - własne oraz właścicieli firm, którym od lat pomaga zmagać się z twardymi regułami obowiązującymi w świecie small biznesu.
Zbigniew Mendel jest doktorem nauk humanistycznych, absolwentem Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Śląskiej i SGH w Warszawie. Do 1998 roku był nauczycielem akademickim. W 1993 roku rozpoczął pracę w biznesie. Od piętnastu lat zajmuje kluczowe stanowiska (prezesa zarządu, dyrektora generalnego) w przedsiębiorstwach polskich i zagranicznych. Jest też prezesem i właścicielem firmy Mendel Company, podmiotu o szerokim spektrum działania. Pracuje jako konsultant i doradca strategiczny przedsiębiorstw oraz trener biznesu. Jest autorem wielu publikacji naukowych o współczesnej Francji i zarządzaniu.
* KUP WIĘCEJ KSIĄŻEK ZA TAKĄ SAMĄ CENĘ WYSYŁKI!
Koszt wysyłki dwóch lub więcej książek to stała kwota 10 zł przy przedpłacie (firma kurierska) lub 15 zł za pobraniem.
** MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY I PŁATNOŚĆ NA MIEJSCU W GDAŃSKU-WRZESZCZU!
Książkę można odebrać w księgarni Koliber w Gdańsku-Wrzeszczu przy ul. Do Studzienki 7 (obok Grunwaldzkiej, naprzeciwko centrum handlowego Jantar). W tygodniu w godzinach 10-19, oraz w sobotę 10-14.
*** ZAJRZYJ NA POZOSTAŁE NASZE AUKCJE! SPRZEDAJEMY KILKA TYSIĘCY KSIĄŻEK!!
**** MOŻESZ ZAUFAĆ NASZEJ KSIĘGARNI! MAMY 99,9% POZYTYWNYCH KOMENTARZY!
***** KONTAKT
[zasłonięte]@ksiegarniakoliber.pl
tel. 58 [zasłonięte] 17
****** POLUB NAS NA FACEBOOKU – KSIĘGARNIA KOLIBER;))
KOSZTY WYSYŁKI ***************
WYSYŁKA POCZTĄ ZALEŻNA OD WAGI, CENY PODANE PRZY KAŻDEJ AUKCJI
KAŻDY KOLEJNY EGZEMPLARZ + 2 ZŁ
WYSYŁKA PRIORYTETOWA DOPŁATA 1 ZŁ
WYSYŁKA KURIEREM 11 ZŁ
WYSYŁKA KURIEREM WIĘCEJ NIŻ JEDNEJ KSIĄŻKI 10 ZŁ
WYSYŁKA POBRANIOWA 15 ZŁ
WYSYŁKA POZA GRANICE KRAJU W ZALEŻNOŚCI OD WAGI – PROSIMY O KONTAKT