Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Reguły small biznesu. Własna firma ~ WAWA 24H

15-05-2015, 5:04
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 38.30 zł     
Użytkownik orbito-pl
numer aukcji: 5316372718
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 11    Wyświetleń: 5   
Koniec: 15-05-2015 05:04:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAJĄCY

ul. Aluzyjna 34
03-149 Warszawa
NIP: 118[zasłonięte]125-13

 

ODBIÓR OSOBISTY

odbiór osobisty

 

Zobacz więcej: opis + mapki.

 
 

BANK

Konto bankowe (mBank):
35 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 068543

W tytule przelewu koniecznie wpisz
swój login Allegro!

 

ZBIORCZA PRZESYŁKA

odbiór osobisty

 

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE

Przedmiot aukcji:
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce
Termin realizacji:
availability
Reguły small biznesu. Własna firma ~ WAWA 24H

Wydawnictwo: Helion

Autor: Mendel Zbigniew

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46436

Liczba stron: 304

Format: 140x208


 

Własna firma bez reguł to tylko biznesowa partyzantka!

Sektor MSP, czyli małych i średnich przedsiębiorstw, ma prawie 47% udziału w tworzeniu polskiego produktu krajowego brutto. Co roku powstaje kilkaset tysięcy firm, z których zdecydowana większość nie przetrwa dziesięciu lat. Dlaczego tak się dzieje? Może odpowiedź znowu kryje się w statystyce: z tych firm, które przetrwały pierwszy, najtrudniejszy okres, jedynie 36% ma strategię rynkową, 17% planuje budowę kultury organizacji i opracowywanie wizji przedsiębiorstwa, 20% zdefiniowało role i funkcje poszczególnych działów firmy i aż 66% nie podejmuje działań zmierzających do podporządkowania procesów operacyjnych zdefiniowanym celom nadrzędnym.

Książka Zbigniewa Mendla odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski - zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działalności, przez pierwsze kluczowe decyzje, aż po ewentualną sprzedaż dobrze funkcjonującego przedsiębiorstwa. Porusza wszystkie aspekty istotne dla dobrego działania firmy: wybór siedziby, definiowanie klienta, identyfikację wizualną, proces planowania, relacje z pracownikami, konkurentami i lokalną społecznością. Wszystko to w oparciu o najlepszą wiedzę i doświadczenia - własne oraz właścicieli firm, którym od lat pomaga zmagać się z twardymi regułami obowiązującymi w świecie small biznesu.



Zbigniew Mendel jest doktorem nauk humanistycznych, absolwentem Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Śląskiej i SGH w Warszawie. Do 1998 roku był nauczycielem akademickim. W 1993 roku rozpoczął pracę w biznesie. Od piętnastu lat zajmuje kluczowe stanowiska (prezesa zarządu, dyrektora generalnego) w przedsiębiorstwach polskich i zagranicznych. Jest też prezesem i właścicielem firmy Mendel Company, podmiotu o szerokim spektrum działania. Pracuje jako konsultant i doradca strategiczny przedsiębiorstw oraz trener biznesu. Jest autorem wielu publikacji naukowych o współczesnej Francji i zarządzaniu.

H_RESMAB
W: 0.394