Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Regiony turystyczne Z. Kruczek Proksenia 2010

24-01-2012, 5:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23.70 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 2003683198
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 21   
Koniec: 16-01-2012 13:46:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i perfekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Regiony turystyczne

      Regiony turystyczne  Z. Kruczek Proksenia 2010

       

      Autor
      Zygmunt Kruczek,  Piotr Zmyślony
      Opis

      Wydawnictwo Proksenia
      ISBN[zasłonięte]978-83789-26-1
      Kraków 2010, wyd. 1, Format 165 x 235 mm, objętość 232 str., oprawa miękka

      Podręcznik do nauczania przedmiotu regiony turystyczne na II stopniu studiów uzupełniających magisterskich na kierunku turystyka i rekreacja, zgodny z ministerialnymi standardami kształcenia (załącznik nr 108 do Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z 12 lipca 2007 r.).

      Zawarto w nim teoretyczne zagadnienia regionalizacji, przedstawiono makroregiony turystyczne świata według UNWTO, opisano gospodarkę turystyczną w regionach, tworzenie regionalnych produktów turystycznych, omówiono podstawy tworzenia strategii rozwoju i zasady sterowania ruchem turystycznym. Publikacja zawiera liczne przykłady ilustrujące zagadnienia teoretyczne.

      Spis Treści

      WPROWADZENIE

      1. TEORETYCZNE PODSTAWY REGIONALIZACJI TURYSTYCZNEJ
      1.1. Pojęcie regionu, region turystyczny
      1.2. Metody delimitacji regionów turystycznych
      1.3. Typy regionów turystycznych
      1.4. Przestrzeń turystyczna - eksploracji, penetracji, asymilacji, kolonizacji, urbanizacji.
      Wybrane koncepcje ewolucji przestrzeni turystycznej

      2. MAKROREGIONY I REGIONY TURYSTYCZNE
      2.1. Makroregiony turystyczne świata według Światowej Organizacji Turystyki
      2.2. Struktura regionalna i subregionalna międzynarodowego ruchu turystycznego
      2.3. Światowe centra turystyki
      2.4. Regionalizacja turystyczna Europy. Turystyka w Unii Europejskiej
      2.5. Regionalizacja turystyczna Polski
      2.6. Struktura regionalna ruchu turystycznego w Polsce

      3. ZASADY GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ W REGIONACH
      3.1. Ekonomiczne znaczenie turystyki w regionie
      3.2. Rozwój zrównoważony w turystyce - przykłady regionalne
      3.3. Regionalne produkty turystyczne

      4. ZARZĄDZANIE TURYSTYKĄ W REGIONIE
      4.1. Istota zarządzania turystyką w regionie
      4.2. Podmioty zarządzające turystyką w regionie - Destination Management Organizations (DMO)
      4.3. Funkcje i zadania DMO
      4.4. Lokalne i regionalne organizacje turystyczne w Polsce
      4.5. Uwarunkowania zarządzania turystyką w regionie

      5. STRATEGIE ROZWOJU TURYSTYKI W REGIONIE
      5.1. Kluczowe aspekty procesu tworzenia strategii
      5.2. Budowa strategii rozwoju turystyki w regionie - etapy i procedury
      5.3. Pozyskiwanie środków na rozwój turystyki
      5.4. Strategie rozwoju turystyki - przykłady

      BIBLIOGRAFIA

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

      logo mBank

      10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte] 54
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status: