Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Regiony turystyczne Z. Kruczek+nowa+od dziewczyny

19-01-2012, 14:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 18 zł     
Użytkownik ___chloe___
numer aukcji: 2049517362
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 9   
Koniec: 13-01-2012 20:38:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAM SERDECZNIE NA MOJEJ AUKCJI


Dziś w ofercie jak nowa, książka pt. "Regiony turystyczne" Z.Kruczek i P. Zmyślony

Wydawnictwo Proksenia ISBN[zasłonięte]978-83789-26-1 Kraków 2010, wyd. 1, Format 165 x 235 mm, objętość 232 str., oprawa miękka

Podręcznik do nauczania przedmiotu regiony turystyczne na II stopniu studiów uzupełniających magisterskich na kierunku turystyka i rekreacja, zgodny z ministerialnymi standardami kształcenia (załącznik nr 108 do Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z 12 lipca 2007 r.)

Spis Treści

WPROWADZENIE
1. TEORETYCZNE PODSTAWY REGIONALIZACJI TURYSTYCZNEJ
1.1. Pojęcie regionu, region turystyczny
1.2. Metody delimitacji regionów turystycznych
1.3. Typy regionów turystycznych
1.4. Przestrzeń turystyczna - eksploracji, penetracji, asymilacji, kolonizacji, urbanizacji. Wybrane koncepcje ewolucji przestrzeni turystycznej
2. MAKROREGIONY I REGIONY TURYSTYCZNE
2.1. Makroregiony turystyczne świata według Światowej Organizacji Turystyki
2.2. Struktura regionalna i subregionalna międzynarodowego ruchu turystycznego
2.3. Światowe centra turystyki
2.4. Regionalizacja turystyczna Europy. Turystyka w Unii Europejskiej
2.5. Regionalizacja turystyczna Polski
2.6. Struktura regionalna ruchu turystycznego w Polsce
3. ZASADY GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ W REGIONACH
3.1. Ekonomiczne znaczenie turystyki w regionie
3.2. Rozwój zrównoważony w turystyce - przykłady regionalne
3.3. Regionalne produkty turystyczne
4. ZARZĄDZANIE TURYSTYKĄ W REGIONIE
4.1. Istota zarządzania turystyką w regionie
4.2. Podmioty zarządzające turystyką w regionie - Destination Management Organizations (DMO) 4.3. Funkcje i zadania DMO
4.4. Lokalne i regionalne organizacje turystyczne w Polsce
4.5. Uwarunkowania zarządzania turystyką w regionie
5. STRATEGIE ROZWOJU TURYSTYKI W REGIONIE
5.1. Kluczowe aspekty procesu tworzenia strategii
5.2. Budowa strategii rozwoju turystyki w regionie - etapy i procedury
5.3. Pozyskiwanie środków na rozwój turystyki
5.4. Strategie rozwoju turystyki - przykłady
BIBLIOGRAFIA


ZAPRASZAM DO AUKCJI






Regiony turystyczne Z. Kruczek+nowa+od dziewczyny