WITAM SERDECZNIE NA MOJEJ AUKCJI Dziś w ofercie jak nowa, książka pt. "Regiony turystyczne" Z.Kruczek i P. Zmyślony
Wydawnictwo Proksenia ISBN[zasłonięte]978-83789-26-1 Kraków 2010, wyd. 1, Format 165 x 235 mm, objętość 232 str., oprawa miękka
Podręcznik do nauczania przedmiotu regiony turystyczne na II stopniu studiów uzupełniających magisterskich na kierunku turystyka i rekreacja, zgodny z ministerialnymi standardami kształcenia (załącznik nr 108 do Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z 12 lipca 2007 r.)
Spis Treści
WPROWADZENIE 1. TEORETYCZNE PODSTAWY REGIONALIZACJI TURYSTYCZNEJ 1.1. Pojęcie regionu, region turystyczny 1.2. Metody delimitacji regionów turystycznych 1.3. Typy regionów turystycznych 1.4. Przestrzeń turystyczna - eksploracji, penetracji, asymilacji, kolonizacji, urbanizacji. Wybrane koncepcje ewolucji przestrzeni turystycznej 2. MAKROREGIONY I REGIONY TURYSTYCZNE 2.1. Makroregiony turystyczne świata według Światowej Organizacji Turystyki 2.2. Struktura regionalna i subregionalna międzynarodowego ruchu turystycznego 2.3. Światowe centra turystyki 2.4. Regionalizacja turystyczna Europy. Turystyka w Unii Europejskiej 2.5. Regionalizacja turystyczna Polski 2.6. Struktura regionalna ruchu turystycznego w Polsce 3. ZASADY GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ W REGIONACH 3.1. Ekonomiczne znaczenie turystyki w regionie 3.2. Rozwój zrównoważony w turystyce - przykłady regionalne 3.3. Regionalne produkty turystyczne 4. ZARZĄDZANIE TURYSTYKĄ W REGIONIE 4.1. Istota zarządzania turystyką w regionie 4.2. Podmioty zarządzające turystyką w regionie - Destination Management Organizations (DMO) 4.3. Funkcje i zadania DMO 4.4. Lokalne i regionalne organizacje turystyczne w Polsce 4.5. Uwarunkowania zarządzania turystyką w regionie 5. STRATEGIE ROZWOJU TURYSTYKI W REGIONIE 5.1. Kluczowe aspekty procesu tworzenia strategii 5.2. Budowa strategii rozwoju turystyki w regionie - etapy i procedury 5.3. Pozyskiwanie środków na rozwój turystyki 5.4. Strategie rozwoju turystyki - przykłady BIBLIOGRAFIA ZAPRASZAM DO AUKCJI
|
|
|
|
|