REGAŁY SOSNOWE
Dodano 2[zasłonięte]011-12 10:16 Grudzień to okres zwiększonego handlu również i w naszej branży. Z związku z tym bardzo prosimy o przeczytanie kilku poniższych punktów. Dostosowanie się do naszych próśb sprawi, że zamówiony towar dotrze na czas szybko i bezpiecznie. 1. Mimo zwiększonej ilości zamówień wszystkie zamówienia są realizowane w ciągu 24 godzin, jednak w wyjątkowych sytuacjach czas ten może się wydłużyć do 48 godzin. 2. W pierwszej kolejności realizujemy pobrania, wpłaty przez PayU oraz zwykłe przelewy, które docierają do nas do godziny 11. 3. Każdy klient zostanie poinformowany o wysyłce mailowo. Proszę sprawdzić czy wszystkie dane do wysyłki są poprawne - nam również może zdarzyć się pomyłka. 4. W mailu potwierdzającym wysyłkę znajduje się numer listu przewozowego oraz link do firmy kurierskiej GLS. W grudniu, w związku z większą ilością paczek, firma GLS nie udostępnia numerów telefonów do kurierów, jednak dzwoniąc na numery telefonów jakie są na stronie www.gls-poland.pl uzyskają Państwo informacje o tym co dzieje się z paczką i kiedy będzie dostarczona. 5. Firmy kurierskie rozwożą paczki między 8 a 16. Dla niektórych lokalizacji istnieje możliwość by dostarczyć paczkę w sobotę, w tygodniu na konkretną godzinę, lub po godzinie 17 - wszystkie te usługi są dodatkowo płatne - szczegóły oraz koszty podajemy przez telefon. Przed decyzją należy upewnić się, czy taka opcja jest dostępna pod Państwa kodem pocztowym. 6. Nie mamy najmniejszego wpływu na pracę firmy GLS - w żaden sposób nie możemy wpłynąć na sposób dostawy itp. Prosimy o wyrozumiałość w okresie przedświątecznym dla kurierów – mają 2 razy więcej paczek niż zwykle. My gwarantujemy wysyłkę towaru w ciągu 24 godzin. 7. Bardzo ważne jest byśmy wraz z zamówieniem otrzymali prawidłowy numer telefonu do osoby, która odbierze paczkę. Błędny lub jego brak uniemożliwia sprawne dostarczenie paczki. 8. Naszym zdaniem firma GLS jest najlepsza na rynku pod względem terminowości i braku szkód w przesyłkach. Jeśli z jakiś powodów firma GLS Tobie nie odpowiada, skontaktuj się z nami - umożliwimy Ci podesłanie własnego kuriera. 9. Każdą zmianę, Waszą prośbę potwierdzamy mailem - jeśli nie otrzymasz potwierdzenia oznacza to, że Twój mail do nas nie dotarł : skontaktuj się z nami ponownie by mieć pewność, że wiemy o zmianach jakie chcesz wprowadzić. Wszelkie zmiany adresu wysyłki lub danych do faktury prosimy robić w serwisie allegro zaraz po kupnie towaru lub poprzez stronę transakcji (strefę sello) do której link jest wysyłany automatycznie po zakupie. Na każdego maila odpowiadamy – nie pozostawiamy maili bez odpowiedzi. 10. Firmy kurierskie dostarczają paczki jeden raz, następnie paczka jest pozostawiana w parcel shopie, gdzie klient może sobie sam odebrać paczkę. Jeżeli taki parcel shop nie znajduje się w promieniu 3 kilometrów od miejsca zamieszkania to paczka jest dostarczana 2 raz. 3 dostawa jest dodatkowo płatna – 20 zł netto za całą przesyłkę niezależnie od ilości paczek w przesyłce. Biorąc pod uwagę godziny dostaw paczek – między 8 a 16, prosimy o podawanie adresów dostawy, gdzie ktoś w tym czasie będzie przebywał pod wskazanym adresem. Grudzień jest miesiącem gdzie kurierom ciężko umawiać się na konkretne godziny dostaw. Paczki można również odbierać osobiście w siedzibie firmy lub w parcel shopach. 11. Ostatnie wysyłki przed świętami realizujemy 21 grudnia. Tego dnia zostaną wysłane wszystkie zamówienia, które wpłyną do nas do godziny 12.00. Będziemy realizować zamówienia, do których otrzymamy potwierdzenie wysyłki za pobraniem, otrzymamy wpłatę przez PayU oraz otrzymamy wpłaty przez zwykłe przelewy. Wszystkie te warunki muszą być spełnione do godziny 12.00 gdyż mamy umówionego kuriera na godzinę 13.00 12. Wszystkie zlecenia, które wpłyną do nas po tym czasie zostaną zrealizowane „po świętach” w kolejności w jakiej do nas spływały. 13. 22.12.2011 odpowiadamy jedynie na maile i telefony. Odbiory osobiste są możliwe do 22.12.2011. 23.12.2011 nasz sklep jest nie czynny. 14. W korespondencji prosimy o używanie nick’ów z allegro lub numeru zamówienia - bardzo ułatwi nam to szybkie przyporządkowanie zleceń do osób.