Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Regał SATURN metalowy 180x90x60 do biura,sklepu !

21-01-2012, 13:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 126 zł      Aktualna cena: 126 zł     
Użytkownik regalysosnowe
numer aukcji: 2041101781
Miejscowość Gądki
Kupiono sztuk: 4    Licytowało: 4    Wyświetleń: 89   
Koniec: 20-01-2012 20:50:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  KONTAKT

[zasłonięte]@modo24.pl

Tel: + 48 [zasłonięte] 407 103
Tel: + 48 [zasłonięte] 086 800

[zasłonięte]79088
Mtan modo24.pl

  TRANSPORT

kolporter
Wpłata: 17 zł
Pobranie: 24 zł

W PODANEJ CENIE MOŻNA WYSŁAĆ 1 REGAŁ

Paczki są dostarczane miedzy 8 a 16 w dni robocze. Przy składaniu zamówienia proszę podać aktualny numer telefonu do osoby, która odbierze paczkę. Możliwe są inne godziny oraz dni dostarczenia paczek !! - szczegóły przez telefon.

  DANE DO PRZELEWU

Drewmar-Sosenka
Ul. Poznań 11
62-023 Gądki

NIP: 785[zasłonięte]112-13


BZWBK
51 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4180001 [zasłonięte] 002963

  GWARANCJA

NA WSZYSTKIE PRODUKTY UDZIELAMY 2 LATA GWARANCJI


Każdy ma prawo zwrócić towar w ciągu 10 dni od otrzymania paczki bez podawania powodu.

100% PEWNOŚCI ZWROTU PIENIĘDZY


NASZE PRODUKTY Z DREWNA POSIADAJĄ CERTYFIKAT FSC


FSC

"RZETELNA FIRMA"

Uczestniczymy  w programie Rzetelna Firma. Jesteśmy pewną i wiarygodną firmą nie notowaną w KRD.

  WYKOŃCZENIE

LAKIEROWANIE

Stal ocynkowana.
 Płyta MDF nie jest lakierowana
.

  CZAS REALIZACJI

Wszystkie paczki wysyłamy w ciągu 24 godzin od wpłaty
na konto.

W przypadku pobrania zgłoszonego do godziny 12 wysyłka jeszcze
tego samego dnia.

W przypadku zlecenia nam lakierowania lub bejcowania czas realizacji wynosi 24-72h

MODO24 Ul. Poznańska 11 62-023 Gądki Tel: + 48 [zasłonięte] 407 103, Tel: + 48 [zasłonięte] 086 800, email: [zasłonięte]@modo24.pl
O NAS    NASZE AUKCJE    KOMENTARZE    REGULAMIN

WSZYSTKIE OFEROWANE PRZEZ NAS PRZEDMIOTY I USŁUGI SĄ DOSTĘPNE NA NASZYCH AUKCJACH

PROSZĘ SPRAWDZIĆ STAN PACZKI W OBECNOŚCI KURIERA I W RAZIE USZKODZENIA ZAWARTOŚCI NALEŻY SPISAĆ PROTOKÓŁ USZKODZENIA TOWARU. REKLAMACJA JEST MOŻLIWA WYŁĄCZNIE NA PODSTAWIE PROTOKOŁU SPISANEGO PRZY ODBIORZE PACZKI.
Regał SATURN metalowy 180x90x60 do biura,sklepu !








Dodano 2[zasłonięte]011-06 16:06
Witamy serdecznie,

W związku z sezonem urlopowym od 1.06.2011 do 30.08.2011 zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia realizacji zlecenia do 48 godzin niezależnie od formy płatności. Będziemy się starać wysyłać paczki najszybciej jak to będzie możliwe, prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość. Życzymy udanych zakupów.

pozdrawiamy

regalysosnowe


Dodano 2[zasłonięte]011-12 12:35
Grudzień to okres zwiększonego handlu również i w naszej branży. Z związku z tym bardzo prosimy o przeczytanie kilku poniższych punktów. Dostosowanie się do naszych próśb sprawi, że zamówiony towar dotrze na czas szybko i bezpiecznie.

1. Mimo zwiększonej ilości zamówień wszystkie zamówienia są realizowane w ciągu 24 godzin, jednak w wyjątkowych sytuacjach czas ten może się wydłużyć do 48 godzin.
2. W pierwszej kolejności realizujemy pobrania, wpłaty przez PayU oraz zwykłe przelewy, które docierają do nas do godziny 11.
3. Każdy klient zostanie poinformowany o wysyłce mailowo. Proszę sprawdzić czy wszystkie dane do wysyłki są poprawne - nam również może zdarzyć się pomyłka. 
4. W mailu potwierdzającym wysyłkę znajduje się numer listu przewozowego oraz link do firmy kurierskiej GLS. W grudniu, w związku z większą ilością paczek, firma GLS nie udostępnia numerów telefonów do kurierów, jednak dzwoniąc na numery telefonów jakie są na stronie www.gls-poland.pl uzyskają Państwo informacje o tym co dzieje się z paczką i kiedy będzie dostarczona.
5. Firmy kurierskie rozwożą paczki między 8 a 16. Dla niektórych lokalizacji istnieje możliwość by dostarczyć paczkę w sobotę, w tygodniu na konkretną godzinę, lub po godzinie 17 - wszystkie te usługi są dodatkowo płatne - szczegóły oraz koszty podajemy przez telefon. Przed decyzją należy upewnić się, czy taka opcja jest dostępna pod Państwa kodem pocztowym.
6. Nie mamy najmniejszego wpływu na pracę firmy GLS - w żaden sposób nie możemy wpłynąć na sposób dostawy itp. Prosimy o wyrozumiałość w okresie przedświątecznym dla kurierów – mają 2 razy więcej paczek niż zwykle. My gwarantujemy wysyłkę towaru w ciągu 24 godzin. 
7. Bardzo ważne jest byśmy wraz z zamówieniem otrzymali prawidłowy numer telefonu do osoby, która odbierze paczkę. Błędny lub jego brak uniemożliwia sprawne dostarczenie paczki.
8. Naszym zdaniem firma GLS jest najlepsza na rynku pod względem terminowości i braku szkód w przesyłkach. Jeśli z jakiś powodów firma GLS Tobie nie odpowiada, skontaktuj się z nami - umożliwimy Ci podesłanie własnego kuriera.
9. Każdą zmianę, Waszą prośbę potwierdzamy mailem - jeśli nie otrzymasz potwierdzenia oznacza to, że Twój mail do nas nie dotarł : skontaktuj się z nami ponownie by mieć pewność, że wiemy o zmianach jakie chcesz wprowadzić. Wszelkie zmiany adresu wysyłki lub danych do faktury prosimy robić w serwisie allegro zaraz po kupnie towaru lub poprzez stronę transakcji (strefę sello) do której link jest wysyłany automatycznie po zakupie. Na każdego maila odpowiadamy – nie pozostawiamy maili bez odpowiedzi.
10. Firmy kurierskie dostarczają paczki jeden raz, następnie paczka jest pozostawiana w parcel shopie, gdzie klient może sobie sam odebrać paczkę. Jeżeli taki parcel shop nie znajduje się w promieniu 3 kilometrów od miejsca zamieszkania to paczka jest dostarczana 2 raz. 3 dostawa jest dodatkowo płatna – 20 zł netto za całą przesyłkę niezależnie od ilości paczek w przesyłce. Biorąc pod uwagę godziny dostaw paczek – między 8 a 16, prosimy o podawanie adresów dostawy, gdzie ktoś w tym czasie będzie przebywał pod wskazanym adresem. Grudzień jest miesiącem gdzie kurierom ciężko umawiać się na konkretne godziny dostaw. Paczki można również odbierać osobiście w siedzibie firmy lub w parcel shopach.
11. Ostatnie wysyłki przed świętami realizujemy 21 grudnia. Tego dnia zostaną wysłane wszystkie zamówienia, które wpłyną do nas do godziny 12.00. Będziemy realizować zamówienia, do których otrzymamy potwierdzenie wysyłki za pobraniem, otrzymamy wpłatę przez PayU oraz otrzymamy wpłaty przez zwykłe przelewy. Wszystkie te warunki muszą być spełnione do godziny 12.00 gdyż mamy umówionego kuriera na godzinę 13.00 
12. Wszystkie zlecenia, które wpłyną do nas po tym czasie zostaną zrealizowane „po świętach” w kolejności w jakiej do nas spływały.
13. 22.12.2011 odpowiadamy jedynie na maile i telefony. Odbiory osobiste są możliwe do 22.12.2011.
23.12.2011 nasz sklep jest nie czynny.  
14. W korespondencji prosimy o używanie nick’ów z allegro lub numeru zamówienia - bardzo ułatwi nam to szybkie przyporządkowanie zleceń do osób.