Meble Label kupisz tylko u nas!
Label jest to nowoczesny system młodzieżowy markowego producenta, produkującego dla Extrapunktu. Uchwyty w kolorze limonki przełamują stonowaną kolorystykę mebli, dodając im energii i wyrazistości.
Label - meble stworzone z myślą,by każde dziecko mogło poczuć się jak prawdziwy król/królewna.Pokój Label staje się prawdziwym pałacem.
CENA
549 zł
Wymiary:
- szerokość: 90 cm
- wysokość: 197 cm
- głębokość: 41 cm
Dostępny kolor:
- P84-szary mat/biały/limonka
Informacje dodatkowe:
- meble do samodzielnego montażu
- w komplecie wszystkie elementy potrzebne do montażu
- prosty montaż według załączonej instrukcji
- produkt nowy, oryginalnie zapakowany
W związku z wejściem w życie z dniem 25.12.2015r Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30.05.2014 roku przedstawiamy do zapoznania się i akceptacji kluczowe punkty regulaminu, wskazane w artykule 12 niniejszej ustawy.
1. Skontaktujesz się z nami najłatwiej dzwoniąc na numery 506 [zasłonięte] 933 lub 54 [zasłonięte] 93 (opłata zgodnie z cennikiem operatora telefonicznego) lub mailem na adres: [zasłonięte]@extrapunkt.pl
2. Dane naszej firmy to: Extra Punkt Gralak, Wadas Spółka Jawna, Al. Kazimierza Wielkiego 7, 87-800 Włocławek, NIP:[zasłonięte]888-30-777, Numer KRS/CEIDG: 000[zasłonięte]7935, Organ rejestrujący: Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy KRS.
3. Kontaktować się z Tobą będziemy za pomocą poczty e-mail na adres podany w zamówieniu lub telefonicznie - na numer telefonu podany w zamówieniu.
4. W przypadku potrzeby złożenia reklamacji, najwygodniej jest pobrać i wypełnić w edytorze tekstu formularz złożenia reklamacji dostępny TUTAJ. Po jego wypełnieniu wyślij go na adres naszego działu reklamacji: [zasłonięte]@extrapunkt.pl
5. Masz prawo do zwrotu otrzymanego towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Przesyłkę odsyłasz do nas na swój koszt, a my zwracamy Ci cenę z zamówienia (cena towaru + cena przesyłki od nas do Ciebie).
Sklep Extrapunkt.pl nie pokrywa kosztu przesyłki zwrotnej. W przypadku braku możliwości odesłania towaru do nas z uwagi na jego gabaryt, koszt przesyłki zwrotnej jest taki sam jak koszt przesyłki od nas do Ciebie według Twojego zamówienia.
Jeżeli otrzymujesz towar na palecie, prosimy o zatrzymanie palety na ten okres 14 dni. Ułatwi to bardzo ewentualny zwrot. Kierowca dostarczający meble na palecie nie ma prawa żądać od Ciebie zwrotu palety.
Przy zwrocie przesyłki bardzo prosimy o wypełnienie i odesłanie do nas mailem lub wydrukowanie i wrzucenie do paczki (a dla pewności najlepiej obydwie formy) formularza odstąpienia od umowy, który znajdziesz TUTAJ Pełna treść pouczenia dotyczącego prawa zwrotu otrzymanego towaru dostępna jest TUTAJ. Znajdziesz ją również w treści maila z informacją o fakcie wysłania towaru.
6. Zgodnie z artykułem 38 powyższej ustawy tracisz prawo do zwrotu zamówionego towaru w przypadku, jeżeli towar ten został wykonany pod Twoje zamówienie według indywidualnej specyfikacji np. jeżeli po indywidualnej wycenie zamawiasz mebel pod swój własny wymiar - inny niż standardowo produkowany przez producenta czy np. zamawiasz mebel wypoczynkowy z tkaniny powierzonej, w sytuacji, kiedy producent danej tkaniny nie ma standardowo w swojej ofercie i albo Ty albo my dosyłamy mu tkaninę, z której ma wykonać mebel dla Ciebie.
7. Sklep Extrapunkt.pl sprzedaje towary fabrycznie nowe, wolne od wad. W przypadku zaistnienia tychże (np. z winy producenta lub przewoźnika) reklamacje załatwiamy w najkrótszym możliwym terminie (który jest zależny wyłącznie od producenta). Oczywiście masz również prawo do zwrotu towaru lub wymiany towaru na wolny od wad (co może wiązać się z czasem realizacji nieco dłuższym niż czas oczekiwania na reklamację - również zależnym wyłącznie od producenta).
8. Meble sprzedawane w sklepie Extrapunkt.pl objęte są 2-letnią gwarancją. W zależności od producenta mebli albo dosyłamy odpowiednie elementy na nasz koszt albo przyjeżdża serwis producenta, który albo naprawia uszkodzenie na miejscu w Twoim domu albo w przypadku większych usterek zabiera mebel do fabryki.
9. Sklep Extrapunkt.pl zawsze stara sprostać się wszystkim oczekiwaniom konsumentów, postępując w zgodzie z obowiązującym w Polsce prawem. Wszelkie ewentualne spory staramy się rozwiązywać polubownie, mediatorem może być dowolnie wybrany Rzecznik Praw Konsumenta lub dowolny oddział Sądu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.