PRZED ZAKUPEM PROSZĘ KONIECZNIE ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM NASZYCH AUKCJI:
- zapłaty za wylicytowany towar mozna dokonac w formie przedpłaty na nasze konto lub przy odbiorze płacąc kurierowi
- Dane do wpłaty:
SINVEST.PL
Strzałków ul.Kochanowskiego 12B
97-500 Radomsko
mBank: 77 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 444299
PKO Inteligo: 37 1020 [zasłonięte] 3[zasłonięte]9580002 [zasłonięte] 009798
- w tytule wpłaty należy koniecznie podac swój nick z allegro i numer aukcji! brak tych informacji może wydłużyc czas wysyłki
- w korespondencji z nami proszę zawsze podpisywać się swoim nickiem z allegro oraz wpisywać numer aukcji, brak tych informacji może wydłużyć czas realizacji zamówienia
- w przypadku płatności za pobraniem towar zamówiony do godz. 13 wysyłany jest tego samego dnia
- w przypadku przedpłaty na konto, jeżeli przelew dotrze do godz. 13 towar wysyłany jest tego samego dnia
- koszty wysyłki podawane są w opisie na każdej aukcji, nie ma możliwości łączenia towarów w jedną przesyłkę (chyba, że w opisie zaznaczono inaczej)
- wysyłka towaru następuje poprzez firmę kurierską, 99% przesyłek dociera do odbiorcy następnego dnia po nadaniu, w e-mailu otrzymujecie Państwo numer listu przewozowego, dzięki czemu można śledzić przesyłkę na stronie przewoźnika
- do każdej przesyłki dołączony jest paragon lub na życzenie faktura VAT (dowód zakupu znajduje się zawsze pod etykietą adresową na paczce)
- jeżeli po rozpakowaniu przesyłki towar okaże się uszkodzony lub odkryjecie Państwo braki w przesyłce należy niezwłocznie skontaktować się z nami
- proszę pamiętać, że nigdy nie wysyłamy celowo uszkodzonego lub wybrakowanego towaru, wszystko przed wysyłką jest sprawdzane, zdarzają się jednak uszkodzenia w transporcie lub po prostu pomyłki przy pakowaniu
- Państwo jako pierwsi wystawiają komentarz, jest to dla nas potwierdzenie otrzymania przesyłki
- okres gwarancji podany jest w opisie aukcji, podstawą reklamacji jest dowód zakupu
- w ciągu 10 dni mają Państwo prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny, warunkiem jest, żeby towar nie był uszkodzony, nie nosił śladów użytkowania i został zwrócony w oryginalnym opakowaniu, koszty transportu w takim przypadku ponosi klient
- Kontakt z nami:
e-mail: [zasłonięte]@promeble.pl
tel. kom. 0517-[zasłonięte]-517 (godz.8-16)
tel. (44)[zasłonięte]716-00 (godz. 8-16)