Reflux to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez nasz rodzimy zespół Metropolis. W odróżnieniu od wielu konkurencyjnych produkcji typu Dune 2 czy Command & Conquer nie znajdziemy tu jednej z podstawowych cech RTS-ów „wydobycia surowców”. Gracz od początku dysponuje określoną kwotą, po wykorzystaniu której nie ma możliwości uzyskania kolejnych funduszy. Dopiero po zniszczeniu naszej jednostki przez przeciwnika możemy odzyskać sumę włożoną w jej budowę.
Fundamentem naszej siły jest główna baza. To w niej budowane są roboty bojowe i to o nią musimy dbać w pierwszym rzędzie. Co ciekawe nie istnieje możliwość jej rozwoju ani ustawiania dodatkowych instalacji, a jedyną formą jej obrony (za wyjątkiem wojska) jest trójstopniowa tarcza ochronna.
Wojska składają się wyłącznie z robotów, które możemy dowolnie tworzyć z kilku podstawowych części. Do naszej dyspozycji oddano zestaw podstawowych kadłubów, kilka różnych podwozi oraz szereg urządzeń specjalnych zwiększających moc osłon, zwielokrotniających siłę broni, itp.
- Dwie strony konfliktu, po rozegraniu 15 misji dla każdej ze stron, czeka nas poziom dodatkowy, gdzie naszym wrogiem będzie obca cywilizacja.
- Ponad 1000 kombinacji jednostek.
- Gra wykorzystuje możliwości akceleratora 3DFX. Wymodelowane trójwymiarowe środowisko, efekty wybuchów, efekty świetlne wystrzałów z broni. Dowolne ustawienie pola widzenia, przybliżanie i oddalanie widoku.
- Za każdą misję otrzymujemy gotówkę, dzięki czemu możemy zakupić nowe wynalazki lub opłacić szpiegów, dostarczających cennych informacji. Możliwość targowania się o cenę poszczególnych usług.
- Opcje rozgrywki jedno i wieloosobowej za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.
- 31 misji przeznaczonych dla pojedynczych graczy i dziesięć misji dla gry wieloosobowej.
-
kliknij aby powiększyćGaleria zdjęć |
|