ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]46375 |
Wymiar: |
16.0x23.5cm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
272 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,42 kg |
Indeks: |
570[zasłonięte]01427KS |
Rok wydania: |
2012 |
Wydawca: |
Helion |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Stan: |
Nowa |
Autor: |
Reed Jon |
Opis książki
Podtytuł: Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firme w sieci.
Język oryginału: angielski
Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci.
Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet.
Zacznij od:
zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google
prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego
tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek
promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter.