Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Reed - Marketing internetowy Szybkie łącze, Nowa

16-05-2014, 20:19
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 46 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4248175284
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 15-06-2014 20:08:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Reed - Marketing internetowy Szybkie łącze, Nowa
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46375
Wymiar: 16.0x23.5cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 272
Ocena: -
Waga: 0,42 kg
Indeks: 570[zasłonięte]01427KS
Rok wydania: 2012
Wydawca: Helion
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Autor: Reed Jon

Opis książki

Podtytuł: Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firme w sieci.
Język oryginału: angielski
Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci.

Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet.

Zacznij od:
zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google
prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego
tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek
promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter.
Zobacz także...