Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Redox 500/1400 - silnik bezszczotkowy ElectroPark

09-07-2012, 4:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 52 zł      Najwyzsza cena licytacji: 52 zł     
Użytkownik ElectroPark
numer aukcji: 2398377842
Miejscowość Wrocław
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 80   
Koniec: 04-07-2012, 22:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ElectroPark.pl - elektronika i robotyka w jednym miejscu
  • Kontakt

      ElectroPark


      ul. Grabiszyńska 279/145
      Wrocław

    • e-mail: [zasłonięte]@electropark.pl
    • gadu-gadu: [zasłonięte]30009
    • telefon: 697 [zasłonięte] 662
  • Wysyłka

    Przy zakupie kilku produktów za wysyłkę płacisz tylko raz. W takim przypadku koszt wysyłki jest równy kosztowi najdroższej wysyłki.

  • Dostawa

    Po zakupie produktu czekamy do 5 dni na przelew pieniędzy oraz informacje o wyborze wysyłki.


    Zakupiony towar wysyłamy do 2 dni roboczych od daty zaksięgowania przelewu lub daty złożenia zamówienia w przypadku wysyłki za pobraniem.


    Wystawiamy Faktury VAT.

Redox 500/1400 - silnik bezszczotkowy

Silnik bezszczotkowy Redox zostały zaprojektowane z myślą o początkujących i średniozaawansowanych modelarzy lotniczych. Silnik charakteryzuje się bardzo dużą elastycznością pracy – bardzo płynnie nabiera obrotów i przyjaźnie współpracuje z programowalnymi hamulcami. Na plus można zaliczyć również bardzo szeroki zakres obrotów – silnik stabilnie pracuje nawet przy bardzo niskich obrotach, reaguje nawet na pojedyncze skoki trymerów. Ponadto, jako jeden z nielicznych na rynku mogą pracować z odwróconym wałem (wał jest przesuwny zarówno na stronę statora, jak i rotora), dzięki czemu można go zamontować w praktycznie każdej konfiguracji, niezależnie od umiejscowienia wręgi w samolocie.

Parametry techniczne:
  • moc: 160W
  • ciąg statyczny: 500g
  • średnica ośki: 3,0 mm
  • obroty na Volt (KV): 1400 obr/V
  • napięcie pracy: 7,4 - 11,1 V
  • zalecany pakiet: (2 LiPo)
  • pobór prądu bez obciążenia: 1,1 A
  • maksymalny pobór mocy: 23A
  • zalecany regulator 25A
  • sprawność 75%
  • zalecane śmigła: 7x6 - 9x5
  • waga: 50g
 Silnik zapakowany jest w kolorowy kartonowe pudełko, z polskimi oznaczeniami i informacjami. W środku każdego pudełka znajduje się również polska instrukcja obsługi.

Aatutem silników Redox jest ich wyposażenie. Do silnika, producent załącza już zalutowane, pozłacane wtyki-konektory bananowe (wraz z gniazdami załączonymi “luzem”) oraz koszulkami termokurczliwymi.

W szerokiej gamie 20 typów silników bezszczotkowych, producent zawarł wszystkie najpopularniejsze modele silników typu “outrunner” odpowiednie dla praktycznie wszystkich modeli samolotów, zarówno tych depronowych, z EPP jak i balsowych, od 200-gramowych halówek, aż po 4-kilogramowe górnopłaty.

Ponadto, przyjęto bardzo “przyjazną” dla użytkownika nomenklaturę oznaczeń silników tak, aby każdy, nawet początkujący pilot bardzo szybko znalazł najodpowiedniejszy typ do swojego modelu. Przykładowo: Redox 650 / 1300 650 - przybliżony ciąg statyczny [g]1300 - ilość obrotów na volt [kV]Ponadto, opcjonalnie dostępne są również łoża krzyżowe “X” oraz specjalne piasty z anodyzowanym na czarno kołpaczkiem.

Zapraszamy na nasze pozostałe aukcje!