-
Kontakt
-
Wysyłka
Przy zakupie kilku produktów za wysyłkę płacisz tylko raz. W takim przypadku koszt wysyłki jest równy kosztowi najdroższej wysyłki.
-
Dostawa
Po zakupie produktu czekamy do 5 dni na przelew pieniędzy oraz informacje o wyborze wysyłki.
Zakupiony towar wysyłamy do 2 dni roboczych od daty zaksięgowania przelewu lub daty złożenia zamówienia w przypadku wysyłki za pobraniem.
Wystawiamy Faktury VAT.
Redox 400/1400 - silnik bezszczotkowy
Silnik bezszczotkowy Redox zostały zaprojektowane z myślą o początkujących i średniozaawansowanych modelarzy lotniczych. Silnik charakteryzuje się bardzo dużą elastycznością pracy – bardzo płynnie nabiera obrotów i przyjaźnie współpracuje z programowalnymi hamulcami. Na plus można zaliczyć również bardzo szeroki zakres obrotów – silnik stabilnie pracuje nawet przy bardzo niskich obrotach, reaguje nawet na pojedyncze skoki trymerów. Ponadto, jako jeden z nielicznych na rynku mogą pracować z odwróconym wałem (wał jest przesuwny zarówno na stronę statora, jak i rotora), dzięki czemu można go zamontować w praktycznie każdej konfiguracji, niezależnie od umiejscowienia wręgi w samolocie.
Parametry techniczne:
- moc: 120W
- ciąg statyczny: 400g
- średnica ośki: 3,0 mm
- obroty na Volt (KV): 1400 obr/V
- napięcie pracy: 7,4 - 11,1 V
- pobór prądu bez obciążenia: 0,5 A
- maksymalny pobór mocy: 15,5A
- zalecany regulator: 18A
- sprawność: 75%
- zalecane śmigła: 8x4 - 9x5
- waga: 36g
Silnik zapakowany jest w
kolorowy kartonowe pudełko, z polskimi oznaczeniami i informacjami. W środku każdego pudełka znajduje się również
polska instrukcja obsługi.
Aatutem silników Redox jest ich wyposażenie. Do silnika, producent załącza już zalutowane, pozłacane wtyki-konektory bananowe (wraz z gniazdami załączonymi “luzem”) oraz koszulkami termokurczliwymi.
W szerokiej gamie 20 typów silników bezszczotkowych, producent zawarł wszystkie najpopularniejsze modele silników typu “outrunner” odpowiednie dla praktycznie wszystkich modeli samolotów, zarówno tych depronowych, z EPP jak i balsowych, od 200-gramowych halówek, aż po 4-kilogramowe górnopłaty.
Ponadto, przyjęto bardzo “przyjazną” dla użytkownika nomenklaturę oznaczeń silników tak, aby każdy, nawet początkujący pilot bardzo szybko znalazł najodpowiedniejszy typ do swojego modelu. Przykładowo:
Redox 650 / 1300 650 - przybliżony ciąg statyczny [g]1300 - ilość obrotów na volt [kV]Ponadto,
opcjonalnie dostępne są również
łoża krzyżowe “X” oraz
specjalne piasty z anodyzowanym na czarno kołpaczkiem.
Zapraszamy na nasze pozostałe aukcje!