Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

REDEFINING GLOBAL STRATEGY Pankaj Ghemawat

22-05-2014, 21:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 174.30 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4177519943
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 22-05-2014 21:03:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12324, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40083, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56033, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13986, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>20957, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12324, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40083, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56033, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13986, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>20957

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Redefining Global Strategy: Crossing Borders in A World Where Differences Still Matter

REDEFINING GLOBAL STRATEGY Pankaj Ghemawat

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Pankaj Ghemawat
Language: English
Publisher: Harvard Business School Press
Publication Date: 1 Oct 2007
Dimensions: 16 x 2.5 x 23.3 cm
Format: Hardcover
Pages: 288
Condition: NEW
Product_ID: 1591C9D665

 

 

Why do so many global strategies fail - despite companies' powerful brands and other border-crossing advantages? Seduced by market size, the illusion of a borderless, ''flat'' world, and the allure of similarities, firms launch one-size-fits-all strategies. But cross-border differences are larger than we often assume, explains Pankaj Ghemawat in ''Redefining Global Strategy''. Most economic activity - including direct investment, tourism, and communication - happens locally, not internationally. In this ''semiglobalized'' world, one-size-fits-all strategies don't stand a chance. Companies must instead reckon with cross-border differences.Ghemawat shows you how - by providing tools for: assessing the cultural, administrative, geographic, and economic differences between countries at the industry level and deciding which ones merit attention. Tracking the implications of particular border-crossing moves for your company's ability to create value. Creating superior performance with strategies optimized for adaptation (adjusting to differences), aggregation (overcoming differences), and arbitrage (exploiting differences), and for compound objectives.In-depth examples reveal how companies such as Cemex, Toyota, Procter & Gamble, Tata Consultancy Services, IBM, and GE Healthcare have adroitly managed cross-border differences - as well as how other well-known companies have failed at this challenge. Crucial for any business competing across borders, this book will transform the way you approach global strategy.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 WORLD 3.0: GLOBAL PROSPERITY AND HOW TO ACHIEVE IT

 BUSINESS ETHICS Andrew Crane, Dirk Matten

 BUSINESS RESEARCH METHODS Alan Bryman, Emma Bell

 EXPLORING INNOVATION David Smith

 RESEARCH METHODS FOR BUSINESS STUDENTS Saunders

 GLOBAL MARKETING Warren Keegan, Mark Green