![](http://static.allegrostatic.pl/site_images/1/0/blank.gif) |
Red Shark 2 Druga część gry zręcznościowej, w której pilotując nowoczesny śmigłowiec KA50 zmienialiśmy przebieg II Wojny Światowej. Red Shark 2 ideologicznie w żaden sposób nie różni się od swego poprzednika i nadal jest dynamiczną strzelaniną, która ma przede wszystkim bawić.
Jak się okazuje nasze działania w części pierwszej, mimo iż pozornie zakończyły się sukcesem (tj. podróż w czasie i wsparcie Aliantów w walce z III Rzeszą), to dość niespodziewanie wpłynęły na przyszłe wydarzenia. Otóż nasza maszyna bojowa z przyszłości zainspirowała młodego niemieckiego fizyka, Hansa Hossmana, do stworzenia machiny do podróży w czasie. Ukończył on swoje dzieło już po zakończeniu IIWŚ i rzecz jasna usiłuje wykorzystać ją do zmiany przebiegu tego konfliktu. Jednakże „Planetarna Organizacja Antyterrorystyczna” powołana do życia w roku 2013 wykryła niebezpieczną próbę ingerencji w dzieje naszej planety i przedsięwzięła kroki zaradcze. Oznacza to, że znowu mamy okazję wpłynąć na losy wojny i świata.
Tym razem do naszej dyspozycji oddano trzy typy śmigłowców bojowych (KA 50 Hokum, AH-64A Apache, PAH-2 Tiger), każdy o różnych parametrach, prędkości poruszania się, zwrotności, czy ilości amunicji jaką może zabrać na pokład. Wszystkie maszyny wyposażono m.in. w potężne szybkostrzelne działko maszynowe oraz rakiety niekierowane i kierowane, typu powietrze-ziemia i powietrze-powietrze.
Poszczególne misje to praktycznie rzecz biorąc nieustanna walka z przeróżnymi niemieckimi jednostkami nawodnymi, naziemnymi czy powietrznymi. Mowa tu zarówno o znanych z historii modelach czołgów, samolotów czy okrętów, ale i broni eksperymentalnej Luftwaffe. Nasze zadania rozgrywają się w różnych lokacjach (Europa, Pacyfik i basen Morza Śródziemnego), największą nowością są misje, w których latamy nad powierzchnią wody - np. oceanem czy nad rzekami i niszczymy wrogie instalacje nawodne.
W dziedzinie graficznej nie zaszły większe zmiany w odniesieniu do pierwszej części. Gra nadal korzysta z tego samego silnika graficznego, aczkolwiek autorzy dopracowali kilka jego elementów. Mowa tu m.in. o poprawieniu części odpowiedzialnej za teksturowanie terenu (więcej szczegółów), a także o ogólnym zwiększeniu wydajności (szybsze czasy ładowania się poziomów) i rozszerzeniu ilości widowiskowych efektów świetlnych.
Red Shark 2 nie posiada żadnych trybów rozgrywki wieloosobowej. Pozwala tylko i wyłącznie na grę jednoosobową.
Wymagania sprzętowe: Pentium III 700MHz, 128MB RAM, karta grafiki 32MB.
Football Deluxe Football Deluxe to manager piłkarski, stworzony przez argentyńskiego developera Evoluxion, wspólnie z firmą wydawniczą Strategy First Inc. W tytule tym macie okazję wcielić się w rolę managera oraz zawodowego trenera i wziąć odpowiedzialność za budowanie drużyny oraz za taktykę jej gry. Zajmiecie się obmyślaniem zwycięskich strategii, prowadzeniem pertraktacji, zawieraniem kontraktów i rekrutowaniem nowych zawodników. W tym wszystkim pomoże wam m.in. asystent trenera, odpowiedzialny za formę poszczególnych zawodników; szpieg, zdobywający informacje o taktykach i strategiach drużyny przeciwnej oraz osobisty asystent, który doradzi wybór poszczególnych piłkarzy i udzieli informacji odnośnie ich kondycji. Ponadto będziecie mieć do dyspozycji lekarza, łowcę talentów oraz psychologa.
W Football Deluxe macie możliwość kupowania i sprzedawania zawodników oraz ich wypożyczania. Możecie motywować swoich piłkarzy lepszymi kontraktami i stawkami, ale nic nie stoi też na przeszkodzie, by „wykopać” z klubu zbyt niezdyscyplinowanych osobników. Musicie rozwiązywać kłótnie miedzy graczami, słuchać i doradzać im w ich osobistych problemach, a także radzić sobie z różnymi trudnymi sytuacjami np. gdy zawodnik uzna, że jest najlepszy i poprosi o większe pieniądze. Poza tym na waszych barkach spocznie odpowiedzialność za kontakty z prasą i kibicami oraz za wszystkie decyzje związane z finansami klubu m.in. za udzielanie prawa do transmisji telewizyjnych czy ustalanie cen biletów na mecze.
Wszystkie mecze rozgrywają się w czasie rzeczywistym, a do dyspozycji gracza oddano 10 tysięcy piłkarzy z 400 klubów z 60 państw z całego świata. Ponadto Football Deluxe został wyposażony w edytor stadionów.
Wymagania sprzętowe: Pentium III 600MHz, 128MB RAM, karta grafiki 32MB.
Obydwie gry na 1 CD z PLAY 10/2006 CD 3/3 – stan CD bdb. Na CD dodatkowo demo GTR 2 i łatki do 3 gier.
Nie wysyłam za pobraniem. List ekonomiczny i priorytetowy na ryzyko kupującego.
Real foto. |
|
|
|
|
![](http://static.allegrostatic.pl/site_images/1/0/blank.gif) |