Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Red Orchestra 2 GOTY + Ostfront 41-45 2GRY steam a

09-02-2014, 23:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19.80 zł      Aktualna cena: 19.80 zł     
Użytkownik BlackKittyLLC
numer aukcji: 3921598771
Miejscowość Stany Zjednoczone
Kupiono sztuk: 7    Licytowało: 7    Wyświetleń: 243   
Koniec: 09-02-2014, 23:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Informacja

Oferowane gry są zawsze oryginalne, pochodzą od oficjalnych dystrybutorów.

W jaki sposób stać się posiadaczem oryginalnej gry?
  1. Klikasz - Kup teraz.
  2. Po zaksięgowaniu płatności przez PayU automatycznie otrzymasz maila.
  3. Aktywujesz grę na swoim profilu Steam i ją ściągasz z serwerów Steam.
  4. Grasz!
Wysyłka

Dystrybucja elektroniczna: 0zł

Aukcje obsługuje automat, wysyłając przedmioty natychmiast po zaksięgowaniu przez PayU wpłaty.

Szczegóły aukcji

Regulamin aukcji dostępny jest na podstronie: O mnie

Dziękujemy za zakup na naszej aukcji
i zapraszamy ponownie!

Przedmiotem aukcji jest klucz Steam Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad - GOTY + Red Orchestra: Ostfront 41-45 (2GRY). Grę należy aktywować i pobrać z platformy Steam.

Język: polski.

Opis pochodzi z gry-online.pl

Red Orchestra: Heroes of Stalingrad to druga odsłona serii realistycznych taktycznych strzelanek sieciowych, tym razem wzbogacona również o kampanię solową. Dzieło zostało stworzone przez studio Tripwire Interactive, które odpowiada za pierwszą część gry, czyli Red Orchestra: Ostfront 41-45 oraz Killing Floor. Poszczególni pracownicy firmy zajmowali się w przeszłości również tworzeniem modyfikacji do wielu popularnych produkcji.

Heroes of Stalingrad to połączenie ciekawej kampanii solowej z rozbudowanym trybem rozgrywki sieciowej. Szereg misji dla pojedynczego gracza przedstawia, jak sama nazwa wskazuje, bitwę o Stalingrad. Co ciekawe, została ona ukazana z perspektywy obu frakcji. Walczymy zarówno po stronie niemieckiej i rosyjskiej, poznając operacje militarne przeprowadzane od lipca 1942 do lutego 1943. Oprócz tego dodano kooperatywny tryb Skirmish, w którym maksymalnie dziesięcioro graczy zmaga się z przeciwnikami prowadzonymi przez sztuczną inteligencję. Red Orchestra 2 oferuje spory wybór różnorodnych trybów zabawy. Powrócił znany z części pierwszej Territory, w którym naszym zadaniem jest wykonywanie konkretnych zadań polegających na atakowaniu lub bronieniu określonych miejsc. Towarzyszą mu - klasyczny drużynowy Deathmatch w postaci Firefighta oraz Countdown, gdzie również realizujemy odgórnie przydzielone rozkazy, ale na ich wykonanie dostajemy ograniczoną ilość czasu i żyć. Najbardziej ambitnym trybem jest wieloosobowa kampania. Dwie drużyny graczy toczą wtedy wojnę o mapę podzieloną na dziesięć sektorów i zdobycie każdego wymaga wygrania oddzielnego meczu.

Oczkiem w głowie twórców jest realizm. W grze obecne są takie elementy jak opatrywanie ran czy rozbudowana fizyka lotu pocisków, która bierze pod uwagę ich opadanie wraz z pokonywanym dystansem. Wprowadzony został system osłon, ale jednocześnie podczas korzystania z niego cały czas oglądamy akcję z perspektywy pierwszej osoby. Wśród nowości wymienić można jeszcze wydawanie rozkazów oddziałom oraz sieciowe statystyki, dzięki którym gracze mogą śledzić swoje postępy. Warto podkreślić również bardziej wyważony poziom trudności. Postanowiono dać szansę także mniej zaawansowanym miłośnikom strzelanek, przedstawiając bardziej przystępne wprowadzenie. Sporą atrakcją jest ponadto możliwość pokierowania potężnymi czołgami. Również w tym wypadku postawiono na realizm i sterowanie przypomina bardziej symulator niż grę FPS. We wnętrzu pancernego giganta znajduje się cała załoga, a utrata jednego z jej członków bardzo negatywnie odbija się na potencjale bojowym całej maszyny.

Podczas zabawy zwiedzamy wiele bunkrów, budynków, stacji kolejowych i wykorzystujemy mnóstwo realistycznie odwzorowanego sprzętu. Gra wykorzystuje potencjał silnika Unreal Engine 3, dzięki czemu lokacje i modele prezentują się świetnie.

wymagania sprzętowe:

Quad Core 2.6 GHz, 2 GB RAM (3 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 896 MB (GeForce GTX 260 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7, łącze internetowe

Język: angielski.

Opis pochodzi z gry-online.pl

Dynamiczna strzelanka pierwszoosobowa, z akcją osadzoną na froncie wschodnim II Wojny Światowej. Pomysł na opisywaną grę zrodził się z modyfikacji o nazwie Red Orchestra, która wygrała konkurs na najlepszy dodatek do Unreal Tournament 2003 oraz 2004, organizowany przez firmę Epic Games, tj. "$1,000,000 Make Something Unreal". Po tamtym sukcesie, pomysłodawcy RO założyli własne studio Tripwire Interactive i - dzięki posiadaniu m.in. licencji na używanie silnika Unreal 2.5, która była nagrodą w konkursie - ukończyli developing pełnoprawnego, komercyjnego produktu, o którym właśnie czytacie.

W Red Orchestra: Ostfront 41-45 wirtualne zmagania koncentrują się głównie wokół trybu multiplayer (do 32 osób rywalizujących jednocześnie w sieci lokalnej lub Internecie). Twórcy programu oddali do dyspozycji graczy trzynaście zróżnicowanych lokacji (każda nawiązuje do jednej z większych bitew, znanych z kart podręczników do nauki historii).

Generalnie, do wyboru mamy dwie ścieżki militarnej kariery. Pierwsza możliwość to przemierzanie wszystkich dostępnych poziomów jako jeden z piechurów, oczywiście używając przy tym arsenału 28 broni, między innymi Walther P38, Mauser 98K, MP 40, MP43/Stgw 44, MG42, Panzerfaust, Mosin-Nagant 1938G, PPS-43, czy Degtyarev DP/DT 1928. W trudnych sytuacjach można również wezwać wsparcie artyleryjskie. Z kolei druga opcja oznacza zostanie członkiem załogi jednego ze zmechanizowanych pojazdów. Nniemieckie: SPW 251/1, Pz IV Ausf F1 i F2, Pz V Ausf G „Panther”, lub radzieckie: T-34 M41, T-34 85 czy KV-1s, to tylko kilka wybranych modeli z ogólnej liczby czternastu dostępnych w grze.

Osoby siedzące przez komputerami walczą w kilku odmiennych środowiskach, począwszy od ulic większych miast, a skończywszy na otwartej przestrzeni. Autorzy programu dołożyli wszelkich starań, aby modele postaci, pojazdów czy uzbrojenia wyglądały realistycznie, podobnie zresztą jak postarali się też o świetnie brzmiące odgłosy prowadzonej walki (wystrzały, wybuchy itp.). W przypadku Red Orchestra: Ostfront 41-45 nie zapomniano również o możliwości głosowego porozumiewania sięz członkami swojej drużyny (można np. używać headsetu).

wymagania sprzętowe:

Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta graficzna 64 MB (GeForce3 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 2000/XP, łącze internetowe