SPRAWDZ STAN SWOJEGO ZAMÓWIENIA !!!
Podajemy aktualne informacje o stanie przesyłki
2 X DZIENNIE
GODZ 11 i 17
8,99 ZŁ
LIST PRIORYTETOWY
termin doręczenia 2-3 dni
W przypadku zakupu powyżej
1+ gier cena wysyłki 10 zł
Wysyłki realizowane w
od dokonania wpłaty
Płatności proszę realizować poprzez:
LUB
Skrót regulaminu
* płatność do 7 dni
* 10 dni na zwrot gry
* gwarancja
|
|
|
RED FACTION: ARMAGEDDON
platforma: PS3
data wydania: 2011
gatunek: strzelaniny
wersja językowa: angielska
wersja: PAL
stan: nowa, folia, fabrycznie zapakowa
DOSTĘPNOŚĆ: od ręki, wysyłka w 24 H
|
|
kliknij, aby zobaczyć oryginalne pudełko
RED DACTION ARMAGEDDON
Kolejna część popularnej serii strzelanin. Tym razem schodzimy pod powierzchnię Marsa, staczając zażarte boje z zamieszkującymi tę planetę wrogimi kreaturami.
Akcja Armageddon rozpoczyna się kilkadziesiąt lat po wydarzeniach przedstawionych w Red Faction: Guerrilla. Tajemnicza sekta pod wodzą Hale'a doprowadza do zniszczenia marsjańskiego terraformera, w rezultacie czego ludność zmuszona zostaje do zejścia głęboko pod ziemię. Właściwa zabawa rozpoczyna się nieco później, ukazując Dariusa Masona (wnuka bohatera poprzedniej odsłony cyklu) badającego pewne pradawne ruiny. Główny bohater zupełnie przypadkowo przyczynia się do wybudzenia rasy zamieszkujących Marsa wrogich kreatur. Obudzeni obcy okazują się agresywni i śmiertelnie niebezpieczni, dzięki czemu w szybkim czasie opanowują kolejne kolonie, zabijając lub zamykając w kokonach ludność cywilną. Darius musi nie tylko uporać się z inwazją kosmitów, ale także odeprzeć zarzuty, jakoby pełna odpowiedzialność za wybuch infekcji ciążyła właśnie na nim.
Red Faction: Armageddon stanowi świeże podejście do tematyki serii. Znana z Guerrilli swoboda poruszania została zastąpiona bardziej liniową strukturą gry, z naciskiem położonym na fabułę oraz filmowe podejście do jej przedstawienia. Powraca element rozpoznawczy całego cyklu, czyli możliwość niszczenia terenu, co możliwe jest dzięki wyposażeniu nas w zestaw potężnych narzędzi. Najcenniejsze urządzenie w grze to Magnet Gun, czyli Karabin Magnetyczny. Zasada jego działania jest bardzo prosta i polega na przyciąganiu pierwszego trafionego obiektu do drugiego celu. Oznacza to, że możemy np. oderwać kawałek ściany i posłać w stronę atakującego nas kosmity lub też odwracając kolejność celów sprawić, że obcy z impetem uderzy w sufit. Nie brakuje też jednak innych ciekawych broni, jak chociażby działa szynowego, karabinu plazmowego czy generatora czarnych dziur. Mason może ponadto korzystać z nano-kuźni, odpychając z jej pomocą potwory lub odbudowując zniszczone konstrukcje. Z czasem nawet tak wymyślne gadżety okazują się niewystarczające. Wtedy do gry wkraczają egzoszkielety, wielkie maszyny kroczące, a nawet myśliwiec, dzięki którym destrukcja w jeszcze większym stopniu przybiera na sile.
Większość akcji gry toczy się pod ziemią, jednak studio Volition zadbało, byśmy nie narzekali na brak różnorodności lokacji. W trakcie przygody gracze mogą zwiedzać zarówno poziomy skute lodem, jak i te, które zalane są rozżarzoną magmą. Ludzka pomysłowość też nie znosi nudy, więc i kwatery kolonistów oraz otaczające je podziemne miasta również dostarczają wyjątkowych doznań wizualnych. Dodatkową atrakcją jest system destrukcji terenu nazwany Geo Mod 2, dzięki któremu czynione przez nas zniszczenia wyglądają realistycznie i przekonująco.
kliknij obrazek, aby obejrzeć video
|