|
|
e-mail [zasłonięte]@gmail.com
telefon 784 [zasłonięte] 174 (nie odpowiadam na sms-y)
gadu-gadu 12[zasłonięte]635
|
|
|
|
1. Zanim kupisz, możesz zapoznać się z darmowym fragmentem;
2. Nie musisz czekać na koniec aukcji, by dokonać zakupu, po prostu przyciśnij "Kup teraz";
3. Zakup potwierdź mailem, wpisując swój nick z Allegro;
4. W odpowiedzi otrzymasz dane do dokonania płatności (nr konta i tytuł przelewu);
5. Zostaniesz równiez poinformowany o przyjęciu wpłaty i wysłaniu książki;
6. Zaraz po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz gratis pełną wersję elektroniczną książki;
7. Po otrzymaniu drukowanej wersji pocztą kupujący wystawia komentarz, co jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła w odpowiednim stanie;
8. Sprzedając, komentarz wystawiam jako drugi;
9. Nie wystawiam komentarzy negatywnych pochopnie, dla mnie to ostateczność. Zawsze staram się wszystko wyjaśnić z kontrahentem;
10. Jeżeli z jakichkolwiek powodów nie będziesz usatysfakcjonowany zakupionym tytułem, wystarczy, że odeślesz książkę na adres wydawnictwa (z informacją o powodzie zwrotu, podając również swoje dane osobowe i korespondencyjne);
Żeby tego uniknąć zapoznaj się z darmowym fragmentem napisz do mnie mail
UWAGA!!! Każdą wiadomość podpisuj swoim nickiem Allegro
|
|
|
|
Wpłaty wyłącznie przedpłata na konto
Na moich aukcjach koszt przesyłki gratis
|
|
|
|
Przesyłki wysyłane są priorytetem (Poczta Polska)
Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni od otrzymania maila potwierdzającego napisz, proszę, o tym do mnie w celu wyjaśnienia sytuacji;
|
|
|
"Recepta na sprzedaż" Julita Kostecka
wydawca: Złote Myśli ISBN [zasłonięte]978-8382-759-0 ilość stron: 134 książka drukowana okładka: miękka stan: nowa cena rynkowa: 39,90 zł nasza cena: 29,93 zł przesyłka gratis
spis treści:
- Witaj!
- DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ?
- Zawód: sprzedawca – konieczność czy wybór?
- Rynek, czyli skąd się biorą klienci?
- Metafora farmy
- Pierwsze prace na Twojej farmie
- Jest czas siewu i jest czas zbioru
- Postać pierwsza: Anna
- Pierwsze szkolenie w pracy
- Postać druga: Tomasz
- Historia pani Halinki
- Szkolenie z technik sprzedaży
- Obiekcje klientów, czyli „jeszcze nie jestem gotowy!”
- Typologia klientów – przypadki z życia wzięte
- Pan Marcin – wzrokowiec, skoncentrowany na sobie
- Pan Jerzy – słuchowiec, typ audytywny
- Pani Małgorzata – typ kinestetyczny i emocjonalny
- Ja – Inni
- Cele – Problemy
- Zgodny – Negujący
- Systematyczny – Chaotyczny
- Osobisty – Rzeczowy
- Podział klientów ze względu na płeć
- Podział klientów na grupy pokoleniowe – według Magge i Kent Ferraro
- Metaforyczny podział klientów – porównanie do oceanu
- Królik z kapelusza, czyli cudowny świat NLP
- Główne założenia NLP
- Lingwistyka, czyli jak używać magicznych słów
- Presupozycje modelu Miltona
- Magia postulatów konwersacyjnych
- Metafory, cytaty i porównania
- Ania i Tomek w terenie, na spotkaniu grupowym
- Obsługa posprzedażna
- Postać trzecia: Nika, specjalista od trudnych klientów
- Postać czwarta: Ewa,
- specjalista od brania poleceń
- Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni
- Słownik
- Bibliografia
Większość z tego, co wiesz do tej pory o sprzedawaniu, jest prawdopodobnie bezużyteczne…
Dzisiaj możesz dowiedzieć się, jak naprawdę zostać skuteczniejszym handlowcem, poznając TE PRAKTYCZNE i SPRAWDZONE techniki sprzedaży
Jeśli Twój zawód to przedstawiciel handlowy, masz własny biznes, lub po prostu chcesz nauczyć się sprzedawać i opanować do perfekcji zdobywanie klientów, to pewnie nie raz ktoś Ci mówił, że Ty też możesz poznać sekrety najlepszych sprzedawców i dzięki nim więcej sprzedawać, i nawiązywać lepsze relacje z klientem. Szkolenia, książki rekomendowane ludzi z branży to źródło wartościowej wiedzy. Zawsze pewnie jednak Ci czegoś brakowało. Inaczej nie byłoby Cię tutaj a ten tekst by Cię nie zainteresował.
Tylko pomyśl, jakby to było, gdybyś miał poradnik sprzedaży tak dobry, że Twoi klienci sami dzwoniliby do Ciebie po następne zamówienia i sami wychodzili z inicjatywą dalszej współpracy, bo tak pozytywne wrażenie na nich wywarłeś. Jakby to było, gdyby Twoi klienci sami zdobywali dla Ciebie nowych kontrahentów, bo Cię lubią, a Ty, dzięki swoim umiejętnościom sprzedaży, nie tylko masz ich zamówienia, ale i sympatię?
Mam jednak dla Ciebie trochę niemiłą wiadomość. Większość książek, szkoleń i wiedzy o sprzedawaniu nie pozwoli Ci zdobyć takich umiejętności…
Na rynku jest wiele książek o technikach sprzedaży, relacjach z klientem, sztuce perswazji i wszystkim innym, co ma służyć do zwiększenia sprzedaży. Jeśli przejdziesz się do jakiejkolwiek księgarni, to znajdziesz dziesiątki najróżniejszych pozycji, które będą dawały Ci wiele rad, jak sprzedawać i co zrobić, aby klienci kupowali do Ciebie.
Jest tylko jeden problem z książkami o sprzedaży…
Tak naprawdę, to rzadko która z nich napisana jest przez prawdziwych sprzedawców. Ludzi, którzy dzień w dzień są na pierwszej linii sprzedażowego frontu. Ludzi, którzy spotykają się z klientami, którzy muszą radzić sobie z ich obiekcjami i przyjmować reklamacje.
Prawdziwych sprzedawców, którzy znają swój fach od podszewki, bo całe swoje zawodowe życie sprzedają i żyją z tego.
Zamiast tego, prawie każdy poradnik sprzedaży, napisany jest przez teoretyków, którzy nigdy nic nie sprzedawali, a jedynie znają „teorię”. Nie zajmują się tym zawodowo i większość z nich nie potrafiłaby sprzedać wody na pustyni.
Jak sądzisz, od kogo nauczysz się więcej: od sprzedawców czy od teoretyków?
Książka, którą zaraz zaczniesz czytać, jest zupełnie inna od tej reszty. Jej autorka „zjadła zęby” na wszystkim, co jest związane ze sprzedażą. Pracowała dla największych firm sprzedażowych i finansowych. Zajmowała się szkoleniem nowych sprzedawców oraz budowała relacje z klientami.
Od ponad piętnastu lat całe jej zawodowe życie skupia się i kręci wokół sprzedaży. Spotykała się z najróżniejszymi sytuacjami, najbardziej wymagającymi klientami i problemami, które mogą się pojawiać przy sprzedaży. Pracowała jako sprzedawca, przedstawiciel handlowy, coach, trener.
Przez lata swojej pracy w najróżniejszych firmach zarówno polskich, jak i międzynarodowych, miała okazję poznać setki sprzedawców, uczyć się od nich. Mogła poznawać ich technikę, sprytne sztuczki i korzystać z bogatego doświadczenia, które mają.
Dodatkowo uczestniczyła w dziesiątkach szkoleń i w programach treningowych, które doskonaliły jej umiejętności sprzedaży. Każdy z nich wprowadzał nowe sposoby i techniki do jej arsenału kompetencji sprzedażowych. Nieustannie rozwijała się jako sprzedawca i specjalista od rozumienia klientów.
Teraz cała jej wiedza i doświadczenie, okupione porażkami i zwycięstwami, jest do Twojej dyspozycji. Wszystko to, co najważniejsze, a czego przez piętnaście lat uczyła się autorka o sprzedaży, jest dostępne w przystępnej i skondensowanej formie dla Ciebie.
Jak sądzisz? Jak bardzo pomoże Ci lepiej sprzedawać ta wiedza?
Praktyka, czyli najlepszy poradnik sprzedaży
W tej książce poznasz techniki sprzedaży przedstawione nie jako suche fakty, wypisane w tabelkach i pokazane na wykresach. Wręcz przeciwnie. Wszystkiego będziesz się uczył praktycznie, dzięki temu, że każda z technik przedstawiona jest na przykładach, które rzeczywiście miały miejsce w prawdziwym życiu. W książce są opisy prawdziwych zdarzeń ze „sprzedażowego frontu”.
Poznasz historie, które przytrafiły się wytrawnym sprzedawcom i dowiesz się, jak oni radzili sobie np. ze zdenerwowanym klientem albo obiekcjami, co do kupna produktu. Dowiesz się, słowo w słowo, jak najlepsi potrafią rozbrajać argumenty i obiekcje klienta przed kupnem.
Dokładnie poznasz techniki i sposoby (konkretne słowa), jakie były użyte, aby zdobyć zaufanie klienta i przekonać go do zakupu. Poznasz słowo w słowo, co robili i jak radzili sobie z tymi sytuacjami zawodowi sprzedawcy. Dzięki temu, krok po kroku, prześledzisz, jak wyglądał proces sprzedaży w nawet najtrudniejszych przypadkach.
Czy Ty też możesz skorzystać z tych sposobów?
Oto, kto najbardziej skorzysta na wiedzy zawartej w tej książce:
- Właściciel biznesu, który spotyka się bezpośrednio ze swoimi klientami,
- Przedstawiciel handlowy,
- Sprzedawca zajmujący się handlem bezpośrednim (np. w sklepie RTV),
- Przedstawiciel bankowy i agencji finansowej,
- Agent ubezpieczeniowy,
- REP, agent medyczny i farmaceutyczny,
Jak widzisz, książka ta jest pozycją przeznaczoną dla zawodowców i praktyków, którzy na co dzień zajmują się sprzedażą. Jednocześnie jest to też książka, z której może skorzystać każdy początkujący sprzedawca czy przedstawiciel handlowy, który dopiero się uczy fachu, aby od razu poznać najlepsze techniki i wskoczyć na nowy poziom.
Oto, jaką jeszcze wiedzę przekaże Ci ten poradnik sprzedaży:
- Autorka tej książki każdą radę, technikę w niej zawartą, przetestowała na własnej skórze w prawdziwej sytuacji sprzedażowej z prawdziwym klientem. To, co zraz przeczytasz, to czysta i sprawdzona praktyka najskuteczniejszych sprzedawców.
- Jak poznać powody, dla których Twoi klienci kupują? Dowiesz się, co sprawia, że Twój klient powie TAK albo nawet sam przyjdzie do Ciebie i będzie chciał coś kupić.
- Sprytna sztuczka, którą możesz wykonać podczas spotkania z klientem, a która pozwoli Ci się umówić z nim na więcej spotkań w przyszłości i z jednorazowego zmienić go w lojalnego klienta.
- Jak się zachowywać, co mówić i w jaki sposób w prowadzić rozmowę twarzą-w-twarz z klientem? Kiedy będziesz na spotkaniu, nie będzie czasu na improwizację, dlatego wykorzystaj te sprawdzone sposoby.
- Zdobywanie klientów od podstaw. 10 typów ludzi, z którymi możesz się spotkać. Poznasz ich słabe i mocne strony, abyś wiedział, gdzie zaatakować i co powiedzieć, aby od Ciebie kupili.
- Jak sprzedawać przez telefon? Krok po kroku, naucz się, jak rozmawiać z klientem i co robić, aby przekonać go do spotkania/zamówienia/współpracy przez telefon?
- Struktury językowe, którymi posługują się najskuteczniejsi sprzedawcy. Dowiesz się, co mówią Ci, którzy osiągają najlepsze wyniki w sprzedaży.
"Ebook, który właśnie czytasz oparty jest na moim piętnastoletnim doświadczeniu w pracy sprzedawcy. Pracowałam jako przedstawiciel handlowy, agent ubezpieczeniowy, manager zespołu doradców klienta, trener, coach, specjalista do spraw szkoleń i rekrutacji w znanych instytucjach finansowych. W firmach polskich jak i o zasięgu międzynarodowym.
Pracowałam w min. Commercial Union, AIG Amplico Life, Citibank handlowy, BRE Multibank, Provident Polska S.A, Money Expert, Grupa PZU.
Teraz aktualnie jestem trenerem-szkoleniowcem zajmującym się skuteczną sprzedażą." - Julita Kostecka, autorka
- Zdobądź klucz do psychiki swojego klienta. Niedługo poznasz, co tak naprawdę kieruje klientami podczas zakupów i co podświadomie steruje ich psychiką, nawet kiedy wydaje im się, że działają logicznie. Dzięki tej wiedzy, będziesz wiedział ze szczegółami, jak działać, aby dostać nowe zamówienie.
- Zrozum swojego klienta i dowiedz się, co trzeba mu powiedzieć, żeby od Ciebie kupił. Ludzie kupują, ponieważ wierzą, że to, co oferujesz, pozwoli im zaspokoić ich potrzeby. Wybadaj, jakie są to potrzeby.
- Jak zbudować bazę klientów, którzy będą chcieli kupować od Ciebie? Poznasz sprawdzone sposoby szukania i zdobywania kontaktów do ludzi, którzy będą chcieli dać Ci swoje pieniądze i których nawet nie trzeba przekonywać.
- Ludzie nie lubią, kiedy im się sprzedaje, ale uwielbiają kupować. Dowiesz się, jak być sprzedawcą, od którego ludzie sami będą kupować? Dowiedz się, jak być sprzedawcą, którego ludzie polubią.
- Jak sprzedawać pytaniami? Dowiesz się, jak zadawać pytania, które sprawią, że ostatecznie to klient sam poprosi Cię o Twój produkt.
Ile warta jest dla Ciebie ta wiedza?
Chyba najlepszym pomysłem, aby szybko stać się mistrzem w swoim fachu, jest uczenie się od tych, którzy już są najlepsi. Ta książka może być traktowana jako poradnik przedstawiciela handlowego lub biznesmena, który chce opanować zdobywanie klientów. Ta książka wprowadzi Cię na zupełnie nowy poziom umiejętności sprzedawania. Wiedza, którą inni musieli zdobywać metodą prób i błędów, teraz przed Tobą jest na wyciagnięcie ręki.
Dokładnie opisane kilkanaście sytuacji, w których może znaleźć się każda osoba, mająca coś wspólnego ze sprzedażą, pozwoli Ci poradzić sobie z nawet największym wyzwaniem. Ucząc się od najskuteczniejszych sprzedawców, zdobywasz ich doświadczenie i wiedzę.
Działaj teraz albo kolejne zamówienie może Ci się wyślizgnąć z rąk, a, nieodpowiednio potraktowany, klient może przejść do konkurencji. Kliknij teraz na przycisk „Kup teraz”
Nie zwlekaj!!!
- na życzenie przesyłam darmowy fragment
w formie elektronicznej
- tuż po wpłacie przesyłam gratisowo pełną wersję elektroniczną
- 100% gwarancja zwrotu w ciągu 10 dni!!!
BONUS Nie przegap okazji!!! Zainwestuj w siebie i wprowadź nową jakość do swojego życia Pamiętaj, że możesz skorzystać z gwarancji satysfakcji i zwrócić książkę w ciągu 10 dni!!! Możesz też zapoznać się z darmowym fragmentem zanim dokonasz zakupu. PAMIETAJ!!! Na moich aukcjach kupujesz książki nowe w idealnym stanie. Teraz, kiedy znasz już wszystkie korzyści wynikające z zakupów na moich aukcjach, serdecznie zapraszam do kupna, gwarantując rzetelną obsługę. Nie zwlekaj, dołącz do zadowolonych klientów
|
|