DLACZEGO RECARO MONZA NOVA?
Bezpieczeństwo:
- wyjątkowo duże osłony boczne oraz głowy optymalnie chronią podczas kolizji bocznej
- materiały absorbujące niebezpieczną energię w bokach fotelika i zagłówku
- regulowana wysokość zagłówka pozwala idealnie dopasować go do dziecka
Ergomnomia:
- specjalna pianka umieszczona pod tapicerką wpływa na zdrowy wzrost
- indywidualnie dopasowywana podpórka pod plecy
Komfort:
- wygodna tapicerka także w czasie długich podróży
Praktyczność:
- uchwyt do przenoszenia ułatwia rodzicom transport
- łatwy montaż – wystarczy włożyć fotelik do samochodu i przypiąć trzypunktowym pasem
Wysoka Jakość:
- użyte materiały: innowacyjna i modna tapicerka z mikrofibry i imitacji zamszu. Tapicerkę można zdejmować i prać w pralce w temp. do 30°C
- zastosowane pokrycia dostępne w wielu ciekawych i aktualnych zestawieniach kolorów, np. srebrno-czarnym (na dużym zdjęciu), które zachowują barwę podczas użytkowania.
Nowoczesna technika, najwyższy komfort i optymalne bezpieczeństwo – a to wszystko przedstawione w wyjątkowo atrakcyjnym stylu. RECARO Monza nie tylko świetnie wygląda, lecz także dba o optymalną ochronę dziecka. Jest to możliwe dzięki wyjątkowo dużym osłonom bocznym i w obrębie głowy oraz idealnie dopasowanej formie ruchomego zagłówka. Praktyczny uchwyt do przenoszenia ułatwia rodzicom transport.
Wszystkie fotele RECARO mają 2-letnią gwarancję. Spełniają normy obowiązujące w Polsce i Unii Europejskiej oraz posiadają homologację.
Dostawa i płatności
Wysyłka
Wszystkie paczki wysyłamy firmą kurierską UPS.
Zamówienia realizowane są w dni robocze (pn-pt),
do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (bądź opłacenia przez system płatności „PayU” ) lub wybrania przesyłki pobraniowej.
Wszystkie paczki są nieodpłatnie ubezpieczone przez nasz sklep w firmie UPS na pełną wartość zakupu co daje 100% pewności.
Odbiór osobisty
Istnieje możliwość odbioru osobistego w jednym z naszych 4 sklepów w Warszawie oraz w naszym magazynie centralnym.
W formularzu opcji dostawy wybierz odbiór osobisty, dodaj informację w którym miejscu chcesz odebrać sprzęt oraz
koniecznie czekaj na informację z działu zamówień odnośnie potwierdzenia terminu odbioru
Wybierz Świat Dziecka
postaw na jakość i doświadczenie
Mamy ponad 20 lat doświadczenia w tej dziedzinie - jesteśmy jednym z pionierów branży dziecięcej w kraju. Najwyższą jakość obsługi gwarantują 4 największe sklepy stacjonarne w Warszawie i ich doświadczony personel. Dzięki tak dużej praktyce zapewniamy najwyższy poziom oferowanych towarów i usług. Długotrwała współpraca z najlepszymi dystrybutorami i producentami na rynku polskim i zagranicznym daje pewność najwyższej jakości produktów.
Na alle dopiero zaczynamy i jesteśmy przekonani, iż nasze doświadczenie zdobyte przez lata w sprzedaży tradycyjnej, przełoży się na zadowolenie naszych klientów w sieci. Naszą firmę tworzy ponad 100 osób pracujących w centrali przedsiębiorstwa oraz naszych 4 salonach sprzedaży. Wszystko po to, żeby zaspokoić potrzeby każdego klienta. Masz pełną gwarancję, że nie znikniemy nagle z rynku.
Masz możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu (bez podania przyczyny) w ciągu 10 dni od daty odebrania towaru (dotyczy zamówień realizowanych wysyłkowo). Przed nadaniem przesyłki zwrotnej należy skontaktować się z pracownikiem sklepu pod adresem
[zasłonięte]@swiatdziecka.com.pl
Dostępność i gwarancja
Produkty oferowane na naszych aukcjach są
dostępne na magazynie.
Sprzedawany przez nas asortyment jest zawsze nowy i pochodzi z legalnych źródeł dystrybucji - bezpośrednio od producenta lub oficjalnego Polskiego dystrybutora. Gwarancja pisemna trwa 12 miesięcy w systemie Door to Door (bez wychodzenia z domu) oznacza to, że nie musisz martwić się o dostarczenie i odbiór swojego sprzętu do serwisu. Gwarancja obsługiwana niezależnie od gwarancji producenta, obowiązuje na terenie Polski.
Oprócz tego produkty są
zawsze objęte oficjalną 12, 24 lub 36 miesięczną gwarancją producenta, która upoważnia do bezpłatnych napraw gwarancyjnych na terenie Polski, zazwyczaj jest to gwarancja Door to Door (bez wychodzenia z domu).
Kupując u nas masz 100% pewności, że nie będziesz miał żadnych problemów z realizacją zgłoszenia reklamacyjnego.
Jesteśmy do twojej dyspozycji pod adresem
[zasłonięte]@swiatdziecka.com.pl lub
[zasłonięte]@swiatdziecka.com.pl
Pytania i odpowiedzi
Nasz klient jest dla Nas ważny nie tylko przed zakupem. Zapewniamy ze swojej strony wsparcie po sprzedaży.