WYSYŁKA DZISIAJ !!!
CODZIENNIE W DNI ROBOCZE
WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:
1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem" lub 2) skan przelewu albo 3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"
HIERARCHIA REAKCJI UŻYTKOWNIKA STRON INTERNETOWYCH MONOGRAFIA
Iwona Zdonek Stan książki: NOWA Wydawnictwo Politechniki Śląskiej Stron: 132 Nakład: 150 egz. Okładka: miękka Format: B5 Opis:
Celem monografii była transformacja koncepcja hierarchii reakcji konsumenta na hipermedialne środowisko strony WWW. Podjęto próbę odpowiedzi na pytanie o cechy strony WWW, które pomogą w osiąganiu trzech poziomów reakcji konsumenta tj. poznawczego, emocjonalnego i behawioralnego na kierowany do niego tą drogą komunikat. Szukane cechy wyłoniono na podstawie własnych badań empirycznych z udziałem ekspertów oraz na podstawie analizy literatury z zakresu e-marketingu.
SPIS TREŚCI WSTĘP 9 1. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA - ISTOTA, PRZEBIEG PROCESU, ZNACZENIE KOMUNIKACJI 13 1.1. Komunikacja- pojęcia podstawowe 13 1.2. Pojęcie komunikacji marketingowej i przebieg procesu komunikacji 17 2. POTENCJAŁ WITRYN INTERNETOWYCH W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ 26 2.1. Przetwarzanie komunikatu 26 2.2. Indywidualizacja dialogu z konsumentem 28 2.3. Prosumenci jako znawcy rynku 31 2.4. Technologie przetwarzania języka naturalnego 35 2.5. Obraz zamiast tekstu 36 2.6. Jeszcze szybszy dostęp do informacji 38 2.7. Schyłek marketingu push 40 3. HIERARCHIA REAKCJI UŻYTKOWNIKA JAKO PODSTAWA KONSTRUKCJI STRONY INTERNETOWEJ 42 3.1. Zagadnienia zachowań konsumentów 42 3.2. Hierarchia reakcji konsumenta 48 3.3. Model hierarchii reakcji użytkownika strony WWW 51 4. ASPEKTY METODOLOGICZNE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ 56 4.1. Uwagi ogólne 56 4.2. Charakterystyka metod analizy danych z badań ankietowych 57 4.2.1. Metoda względnej ważności obiektów 58 4.2.2. Metoda porównywania obiektów parami 59 4.2.3. Określenie hirudina stopnia zgodności ekspertów 61 4.2.4. Metoda odsuwania eksperta 63 5. POZIOM REAKCJI POZNAWCZYCH 64 5.1. Budowanie świadomości konsumenta 64 5.2. Zaznajamianie ze stroną WWW 75 6. POZIOM REAKCJI EMOCJONALNYCH 83 6.1. Rola stanów afektywnych w życiu człowieka 83 6.2. Wzbudzanie emocji wśród użytkowników Internetu 87 6.3. Indukowanie pozytywnego nastroju na stronach WWW 88 6.4. Eliminacja zjawiska znudzenia stroną WWW 91 7. POZIOM REAKCJI BEHAWIORALNYCH 100 7.1. Reakcje behawioralne w Internecie 100 7.2. Promocja dodatkowa oraz usługi posprzedażowe 106 8. UŻYTECZNOŚĆ STRON INTERNETOWYCH 112 8.1. Dopasowanie strony do odbiorcy 113 8.2. Ułatwianie czytania tekstu na stronie WWW 114 8.3. Ułatwienie przeglądania tekstu 115 8.4. Nawigacja 116 ZAKOŃCZENIE 120 BIBLIOGRAFIA 122 STRESZCZENIE 129 CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ DARMOWY FRAGMENT!!!
ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE !!!
|