Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RE Audio XX-12D4 Monstrum 1500W RMS + GRATIS

26-02-2015, 7:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 199 zł     
Użytkownik CarAudio-HURT
numer aukcji: 4939824344
Miejscowość Hurtownia Mława
Wyświetleń: 30   
Koniec: 26-02-2015 07:25:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

RE AUDIO XX-12D2 SUBWOOFER 30CM
PRAWDZIWE MONSTRUM

RE AUDIO XX-12D4
 
 
Profesjonalny głośnik basowy HiFi,
 
MOC RMS 1500W


 
JEDYNE
 
... 3199 zł ...
CENA PROMOCYJNA










 
Jeśli brzmienie może być brutalne, to głośniki serii XX nadają się jak żadne inne.

Głośniki produkowane w USA a nie w Azji. Produkowane są z części wytwarzanych na miejscu w Stanach Zjednoczonych jak i importowanych do USA.

Inżynierowie RE Audio bardzo ciężko pracowali nad głośnikami z serii XX. Cel był jeden: uzyskać brzmienie na miarę głośników klasy high end z serii XXX za bardziej przystępną cenę, a jednocześnie umożliwić prawdziwą indywidualizację głośników. Modele XX mogą być bowiem unikalne: w ramach opcji można zamówić wykończenie odlewanego kosza w kolorze innym niż standardowy (czarny). Idealne rozwiązanie do podkreślenia indywidualnego charakteru instalacji.

Czym zatem różnią się modele XX od najlepszej XXX? Zasadniczą różnicą jest rozmiar magnesów. Choć w XX są bardzo duże (szczególnie w porównaniu z popularnymi głośnikami wielu marek) to i tak o rozmiar mniejsze niż w najbardziej ekstremalnej serii głośników RE Audio. Ale i tak rozbudowy układ magnetyczny wystarczy na co dzień. Nawet gdy głośniki podłączane są do bardzo mocnych wzmacniaczy. Bez względu na rozmiar: głośniki RE Audio XX mogą być obciążane mocą nawet 1500 W RMS.

Głośniki niskotonowe z serii XX dostępne są w konfiguracji 2 x 2 Ohm oraz 4 Ohm. W trzech rozmiarach: 12”, 15” i 18”. We wszystkich stosowany jest ten sam układ: dwuwarstwowa kompozytowa membrana i gumowy zwój zawieszenia o dużej powierzchni. Ponadto dolne zawieszenie progresywne o lepszej kontroli pracy membrany przy granicznych wychyleniach. Standardem jest również cewka 8 warstwowa (rozmiar 3 cale) z aluminium o podwyższonej odporności na wysoką temperaturę i systemem wentylacji. Całość osadzona jest w masywnym koszu (odlew z aluminium). Podobnie jak w innych głośnikach z tegorocznej gamy także w przypadku serii XX układ magnetyczny projektowano przy użyciu systemu wspomagania analiz inżynierskich FEA.

 

Dane techniczne:

Moc znamionowana (RMS): 1500 W

Impedancja: 2 x 4 Ohm

Głębokośc montażowa: 241 mm

Waga: 26,53 kg




Dwuwarstwowa membrana kompozytowa. Trwała, sztywna i odporna na wilgoć oraz szeroki zakres temperatur

Ogromne górne zawieszenie z gumy. Wychylenie membrany w szerokim zakresie.

Masywny odlewany kosz. Lepsza stabilizacja całej konstrukcji. W ramach opcji wykończenie w dowolnym kolorze

Solidne zakręcane terminale połączeniowe. Lepsze i stabilniejsze połączenie ze wzmacniaczem.

8 warstwowa cewka z aluminium. Duża, 3 calowa odporna na wysoką temperaturę

Zoptymalizowana konstrukcja układu magnetycznego przy użyciu systemu FEA. Wyższa trwałość i lepsze wykorzystanie możliwości głośnika

System wentylacji układu magnetycznego, by poprawić oddawanie ciepła i zwiększyć odporność konstrukcji

Podwójny dolny resor progresywny, by lepiej kontrolować graniczne wychylenia membrany. Redukcja zniekształceń przy wyższych rejestrach głośności

Przewody zintegrowane z resorem, by zwiększyć odporność i trwałość konstrukcji oraz zminimalizować ryzyko przerwania.

Impedancja 2x 2 Ohm lub 4 Ohm. Większe możliwości konfiguracji systemu audio w samochodzie

Wymagany solidny montaż. Głośniki ważą od 26 kg do ponad 28 kg.

 

 

Potężny magnes, wentylacja w jarzmie+dodatkowe otwory regulujące ciśnienie zapobiegające tzw. kompresji

 

Ale najważniejsza jest konstrukcja: te głosniki graja pięknie i potężnie!!!

Subwoofer wytwarza niezwykle głęboki bass sięgający poniżej 30Hz który jest przenoszony przez kontrukcję karoserii i wygłuszenia nie są dla niego przeszkodą