Nowa seria DTX to lata doświadczeń: świetne wyposażenie i mnóstwo mocy. I do tego doskonała zaawansowana technologia oraz design na najlepszym poziomie. Po prostu porządne wzmacniacze w przyzwoitej cenie.
Cztero kanałowa wersja to jedno z najbardziej uniwersalnych rozwiązań. Sprawdzi się na potrzeby jednego zestawu głośników i subwoofera. I nie tylko. Przydatny również do zasilania zestawu głośników z przodu oraz z tyłu kabiny. Po mostkowaniu kanałów rekomendujemy podłączenie subwoofera i skorzystanie z korekcji 45 Hz w zakresie od 0 do 12 dB.
Choć seria DTX to „Entry Level”, czyli podstawa kolekcji wzmacniaczy RE Audio, to jest świetne rozwiązanie do wielu samochodów i systemów audio. Cena ma znaczenie. Zgadza się. Ale można stworzyć doskonałe wzmacniacze przy zachowaniu rozsądnych kosztów. Stąd RE Audio zachęca do porównania wzmacniaczy DTX z konkurencją.
Wzmacniacz wyposażono tak, by wystarczył w wielu różnych konfiguracjach i samochodach. Jest to co potrzebne: audiofilom, miłośnikom basu czy też zwolennikom spokojnego grania. W standardzie układ z tranzystorami MOSFET, płynnie regulowane filtry i czułość wejść w dużym zakresie (by najlepiej dopasować się do jednostki sterującej), wzmocnienie tonów niskich (o 12 dB). I kompleksowy system zabezpieczeń by uchronić wzmacniacz przed wypadkami losowymi. System chroni wzmacniacz przed przegrzaniem, krótkimi zwarciami, przeciążeniem a także wahaniami napięcia w instalacji elektrycznej samochodu.
Tranzystory MOSFET
Lepsza stabilność termiczna. Małe ryzyko uszkodzenia głośników w przypadku problemów z końcówką mocy.
Wygodna konfiguracja
Możliwość mostkowania a także trybu tri-mode, co zwiększa funkcjonalność wzmacniaczy.
Aktywna zwrotnica
Płynnie regulowane filtry dolno- i górnoprzepustowe dla najbardziej precyzyjnego strojenia dźwięku
Kompleksowe zabezpieczenie
Ochrona wzmacniacza: nadmierna temperatura, przeciążenie, zwarcie i groźne wahania zasilania
Dodatkowe wzmocnienie basu
Aż o 12 dB. By jak najlepiej wyeksponować bardzo mocne tony niskie