Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Re 4/4 I - ELEKTROWÓZ SBB-CFF - UNIKAT SZWAJCARIA

28-02-2012, 1:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 149 zł     
Użytkownik Prezes_38
numer aukcji: 2078419222
Miejscowość Siedlce
Wyświetleń: 101   
Koniec: 04-02-2012 09:53:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Całość / die cast
Rodzaj: elektrowóz
Epoka: Epoka III
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PRZEDMIOTEM TEJ AUKCJI JEST MODEL LOKOMOTYWY W SKALI 1/87 (H0):

ELEKTROWÓZ KOLEI SZWAJCARSKICH , WERSJA DLA KOLEI PAŃSTWOWYCH SBB-CFF.

Kilka danych technicznych lokomotyw serii Re 4/4 I (nowsza seria):

Re 4 / 4 I sekund Seria w Otelfingen

Rok produkcji: 1946 - 1951 Wydajność : 1830 kW / 2480 KM
Waga: 57 t V. Max.: 125 km/h
Normalne obciążenie : 195 t Długość: 14'700 mm

Początkowo te wersje były malowane na kolor zielony lub niebieski,a w późniejszym czasie wszystkie przemalowano

na zielono. Kolejne malowania były już realizowane pod składy TEE (Trans Europe Express) w kolorach

kremowo-bordowe co widać na jednej z fotek (numer loko 10035).

Ta wersja użytkowana była najmocniej w latach 60-tych XX wieku. Na emeryturę elektrowóz poszedł w 1998r.

DODATKOWE INFORMACJE:

Numeracja: 401-450 (stare)
10[zasłonięte]-10050 (nowy)


Producent: SLM , BBC , MFO , SAAS SLM , BBC , MFO , SAAS
Year (s): 1[zasłonięte]946-19
Emerytura za usługi: 1[zasłonięte]996-19
Konfiguracja osi : Bo'Bo' Bo'Bo "
Gauge : 1435 mm
Długość ze zderzakami: 14700 mm (1. seria)
14900 mm (2. seria)
Wysokość: 3700 mm
Szerokość: 2950 mm
Ciężar: 57 t
Prędkość maksymalna: 125 km/h
Wydajność na godzinę : 1850 kW (1. seria)
1900 kW (2 serii)
Siła pociągowa: 135 kN 135 kN
Godziny Traction: 80 kN (1. seria)
85 kN (2. seria)

OPIS MODELU 1/87

Sam model także został przemalowany dokładnie tak jak wyglądała wersja Re 4/4 I z numerem 10047 w jednej

ze swoich "skórek" z czarnymi wózkami i dolną częścią budy (też czarny pas) choć tylko przez 3 lata jeździła

ona w takiej kolorystyce. Potem wrócono do całościowego malowania budy na kolor zielony o ciemniejszej

barwie. Model nie został dokończony (poręcze i detale powinny być także pomalowane na odpowiednie kolory

ale to już pozostawiam nowemu nabywcy). Model był malowany ręcznie tak jak to miało miejsce przy lokomotywie

oryginalnej. Niestety troszkę niedokładnie wyszło to w kilku miejscach ale i na oryginale wyglądało to podobnie.

Prawdopodobnie lokomotywa była przemalowywana w pośpiechu (ta prawdziwa) i tak już pozostało to na kolejne

3 lata.

Technicznie model w 100% sprawny,śmiga aż miło popatrzeć. Jeden z bardziej udanych modeli tej firmy (LIMA)

choć sprzęgi ma jeszcze starego typu. U mnie większość czasu jak widać w gablocie wystawowej. Raz do roku

kilka dni na torach i znowu postój. Silnik typowy dla tego typu modeli. Koła już nowe pasujące na profil 2,1mm.

Posiadam już wersję nowszą Re4/4 I ale innej firmy a co za tym idzie kilkakrotnie droższą więc ten egzemplarz

mogę odstąpić komuś innemu.

Do modelu dołączam 4 diody LED białe bardzo ciepłe światło jak żarówki (nie do kupienia w sklepach).

Miałem je zainstalować w tym modelu zamiast oryginalnych grubych żarów ale już odpuściłem.

(Teraz przerabiam loko Ae 6/6 w barwach TEE na LEDY i DCC,wyposażenie kabiny itp.)

POLECAM DO KOLEKCJI (i do dokończenia).

OPAKOWANIE ORYGINALNE !!

POLECAM SZCZERZE KOLEKCJONEROM !!!

PRZY OPCJI KUP TERAZ WYSYŁKA STANDARD GRATIS !!!