Razem w szkole
Edukacja wczesnoszkolna Klasa 1 Podręcznik z ćwiczeniami Część 3 + Zeszyt cz.3 Kpl
WSIP
Wprowadzono litery: i, d, y, k, g. Uczeń utrwala wiadomości o głoskach, literach, sylabach, wyrazach i zdaniu. Czyta litery i wyrazy, pisze, przepisuje, pisze po śladzie. W niektórych ćwiczeniach pojawiają się wyrazy przeznaczone do czytania globalnego, zaproponowano również odczytywanie zdań wyrazowo-obrazkowych. Przygotowano polecenia zachęcające do prezentowania scenek dramowych oraz ćwiczenia w mówieniu i słuchaniu. Uczeń dowiaduje się, co to jest dialog, tworzy dialogi. Wprowadzono liczby: 5, 6, 7 oraz znaki + i –. Dziecko pisze cyfry i znaki matematyczne, poznaje budowę zadania tekstowego, dodaje i odejmuje liczby w zakresie 7. Tematyka: Jesienne niespodzianki. Przeszłość i teraźniejszośćPolski. W blasku słońca i księżyca. Ze świata zwierząt. Książka uczy i bawi. Magia światła. W świecie dźwięków.
Zeszyt 3. uzupełnia treści zawarte w podręczniku Razem w szkole. Część 3. Dzieci, korzystając z tego zeszytu, utrwalają wiadomości i doskonalą umiejętności zdobyte podczas zajęć, aby potrafiły coraz lepiej: – rysować po śladzie i pisać wzory literopodobne, – rozpoznawać i pisać litery: i I, d D, y Y, k K, g G, – różnicować litery drukowane podobne kształtem, – układać i pisać sylaby, wyrazy i krótkie zdania, – rozróżniać i liczyć głoski w słowach i litery w wyrazach, – dzielić wyrazy na głoski, czytać litery, sylaby, wyrazy, – przepisywać starannie, – stosować znaki: +, – , =, – dodawać i odejmować w zakresie 7, – krótko wypowiadać się na dany temat i odpowiadać na pytania, – liczyć elementy zbioru, porównywać liczebność zbiorów, – rozpoznawać i pisać cyfry: 5, 6, 7, – porównywać liczby i stosować znaki: <, >, =, – rysować, kolorować obrazki, – wskazywać cechy charakterystyczne jesieni, – korzystać z książek, – rozumieć znaczenie pracy zawodowej w życiu człowieka, – słuchać ze zrozumieniem czytanego tekstu. Zestawy ćwiczeń zostały dobrane tak, aby nauczyciel mógł korzystać z nich na bieżąco i doskonalić umiejętności dziecka stosując zasadę indywidualizacji. Ważna jest jakość wykonywanych ćwiczeń, nie wolno więc wymagać od dziecka mechanicznego wypełniania stron zeszytów. Nauczyciel powinien już na początku roku szkolnego zapoznać rodziców z zeszytami i omówić sposób korzystania z ćwiczeń. W zeszycie znajdują się dłuższe teksty do słuchania, mające na celu wyrabianie u dzieci nawyków czytelniczych oraz budowanie więzi między czytającym a słuchaczem. Są one skorelowane z treściami zawartymi w podręczniku. Uczeń doskonali umiejętność słuchania ze zrozumieniem. Na końcu każdego zeszytu rodzice i nauczyciele znajdą porady psychologa: o dojrzałości szkolnej dziecka, przygotowaniu miejsca do nauki, dbaniu o zdrowie dziecka, jak współpracować i kontaktować się ze szkołą, jak dbać o bezpieczeństwo dziecka, jak je motywować do nauki… i wiele innych pożytecznych porad.
zapraszamy do naszych sklepów allegro książki - e-avalon zabawki - e-avalon-zabawki
|
sprzedawca:
Księgarnia Avalon.pl Włodzimierz Konarski ul. Kościuszki 2 23-200 Kraśnik tel.: 607 [zasłonięte] 490
email: [zasłonięte]@avalon.pl NIP - 715[zasłonięte]000-02 REGON - 430[zasłonięte]650 Nr konta: 41 1240 [zasłonięte] 2[zasłonięte]3951110 [zasłonięte] 230504
|