ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]64032 |
Wymiar: |
16.5x24.0cm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
260 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,39 kg |
Indeks: |
509[zasłonięte]01549KS |
Rok wydania: |
2010 |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Stan: |
Nowa |
Autor: |
Raskino Mark |
Wydawca: |
Wolters Kluwer |
Opis książki
Podtytuł: Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie
Język oryginału: angielski
Tytuł oryginału: Mastering the Hype Cycle: How to Choose the Right Innovation at the Right Time
W książce Cykl popularności Jackie Fenn i Mark Raskino opisują proces przyswajania przez rynek nowych rozwiązań. Znajomość tego procesu pozwala studzić przesadne oczekiwania wobec innowacji, a dzięki temu przewidywać prawdopodobne skutki ich wprowadzenia. Cykl popularności to zatem nie tylko abstrakcyjne pojęcie, lecz także narzędzie przydatne dla tych, którzy muszą decydować, czy i kiedy wykorzystać nowy produkt, technologie, proces, praktykę lub pomysł.
W pierwszej części autorzy opisują etapy cyklu popularności oraz związane z nimi pułapki i okazje,
W części drugiej omawiają program przyswajania innowacji STREET, który pomaga menedżerom podejmować racjonalne decyzje dotyczące wprowadzania nowych rozwiązań i oceniać ich przyszłe znaczenie.
Książka zawiera wiele przykładów wprowadzania nowych technologii (między innymi opisane zostało zjawisko „bańki internatowej"), a także mnóstwo praktycznych wskazówek. Zarówno historie porażek i sukcesów różnych firm, jak i narzędzia proponowane przez autorów sprawiają, że Cykl popularności stanowi cenną pomoc dla menedżerów odpowiedzialnych za innowacje.
c