Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Raport Sponsoring sportowy w Polsce, Marketing DMS

23-01-2014, 19:43
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Użytkownik alinkaemil
numer aukcji: 3881730865
Miejscowość kliniska wielkie
Wyświetleń: 8   
Koniec: 23-01-2014 19:35:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPONSORING SPORTOWY W POLSCE

RAPORT BRANŻOWY

HIT DNI MARKETINGU SPORTOWEGO (DMS) STWORZONY PRZY WSPÓŁPRACY Z PENTAGON RESEARCH

Tym razem oferuję Państwu pierwsze w naszym kraju kompleksowe badanie na ten polskiego rynku sponsoringu sportowego, które zostało wydane w formie raportu „Sponsoring sportowy w Polsce” przez agencję marketingową SportWin pod koniec 2011 roku.

Raport ten okazał się niezwykle przydatny do mojej pracy dyplomowej i jestem przekonany, że wiele osób pracujących przy sporcie (bądź interesujących się nim) powinno się z taką publikacją zapoznać.

Raport posiada standardowe ślady użytkowania. Dodatkowo na niektórych stronach widoczne są drobne ślady po ołówku, które wymazywałem gumką.

Raport jest używany. Nowy można znaleźć tutaj, za cenę zdecydowanie wyższą.

Objętość: 72 strony.
Forma wydania: drukowana.

Spis treści raportu:

ROZDZIAŁ I
Globalny rynek sponsoringu w badaniach
I. 01. The World Sponsorship Monitor
I. 02. Sponsorium Report
I. 03. SportBusiness Sponsors' Survey 2010

ROZDZIAŁ II
Rynek sponsoringu sportowego w Polsce
II. 01. Badanie rynku Sponsor.2010
II. 02. Sponsoring sportowy w Polsce w ostatnich latach

ROZDZIAŁ III
Od strategii do ewaluacji - wskazówki prowadzenia działań sponsoringowych
III. 01. Wyznaczanie celów i określanie strategii sponsoringu
III. 02. Dobór sponsoringu a świadomość organizacji sportowych
III. 03. Aktywacja sponsoringu
III. 04. Metody ewaluacji sponsoringu

ROZDZIAŁ IV
Prawo w sponsoringu sportowym
IV. 01. Kara umowna w umowach sponsorskich
IV. 02. Umowy sponsorskie a zapisy zabezpieczające
IV. 03. Ochrona nazw i symboli w umowach sponsorskich
IV. 04. Obrót wizerunkiem sportowców – aspekty praktyczne
IV. 05. Sponsoring w świetle prawa podatkowego – wybrane zagadnienia
IV. 06. Ochrona przed ambush marketingiem
IV. 07. Ustawa hazardowa a sponsoring oraz inne obwarowania prawne dla działalności sponsoringowej
IV. 08. Działalność sponsoringowa spółek Skarbu Państwa

ROZDZIAŁ V
Przyszłość sponsoringu sportowego
V. 01. Szanse i zagrożenia rozwoju rynku sponsoringu sportowego
V. 02. Tendencje w sponsoringu sportowym

ROZDZIAŁ VI
Projekty sponsorskie – studia przypadku
VI.01. Evian (Wimbledon)
VI.02. Guinness (Guinness Premiership)
VI.03. Lloyds TSB (Lloyds TSB Local Heroes)
VI.04. Grupa Lotos (Narodowy Program Rozwoju Skoków Narciarskich)