Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RAPID ANDROID DEVELOPMENT Daniel Sauter

23-05-2014, 0:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 227.85 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178074934
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-05-2014, 0:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]12680, 978[zasłonięte][zasłonięte]40462, 978[zasłonięte][zasłonięte]77850, 978[zasłonięte][zasłonięte]66855, 978[zasłonięte][zasłonięte]34068, 978-[zasłonięte][zasłonięte]12680, 978-[zasłonięte][zasłonięte]40462, 978-[zasłonięte][zasłonięte]77850, 978-[zasłonięte][zasłonięte]66855, 978-[zasłonięte][zasłonięte]34068
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Rapid Android Development: Build Rich, Sensor-Based Applications with Processing

PRODUCT DETAILS:
Author: Daniel Sauter
Language: English
Publisher: Pragmatic Bookshelf
Publication Date: 2 May 2013
Dimensions: 2.2 x 19.1 x 22.1 cm
Format: Paperback
Pages: 300
Condition: NEW
Product_ID: 19C77D5068


Create mobile apps for Android phones and tablets faster and more easily than you ever imagined. Use "Processing," the free, award-winning, graphics-savvy language and development environment, to work with the touchscreens, hardware sensors, cameras, network transceivers, and other devices and software in the latest Android phones and tablets.

Whether you're a student, teacher, hobbyist, or experienced developer, Rapid Android Development puts the fast-growing market for Android phone and tablet applications within your reach. Without needing to master the complexities of Java, Eclipse, or the Android SDK, you'll find yourself writing dazzling graphics displays and location-aware programs in no time.

With more than 30 ready-to-run demos, applications, and games, you'll find yourself diving deeper than you thought possible into the treasure trove of software and hardware packed into today's Android devices. You'll learn how to:

Access the Android touch screen, keyboard, and gestures to create eye-popping user experiences.

Tap into Android's on-board sensors for orientation, location, motion, geolocation, and more to build environment-aware applications.

Use Android's built-in networking devices to access the Internet, network with nearby Android devices, and interact with NFC-formatted RFID tags.

Create OpenGL accelerated 2D and 3D graphics.

Integrate camera images, video, and face-detection into your mobile apps.

Take selected apps cross-platform with new Processing support for HTML 5 and JavaScript.

And once the prototyping is done, you can easily move your work to Eclipse for debugging and deployment.

What You Need:

Users will need to install Version 2.0 of the Processing open source language and environment, a free download at https://processing.org/download. Readers also need to install the free Android SDK (Ice Cream Sandwich 4.0 or higher) and the Ketai library for Processing. An Android phone or tablet is required to test most of the examples in the book.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


EXPLORING ARDUINO Jeremy Blum

ANDROID DESIGN PATTERNS Greg Nudelman

GETTING STARTED WITH PROCESSING Reas, Fry

PRACTICAL RASPBERRY PI Brendan Horan

GENERATIVE DESIGN Bohnacker, Gross

THE NATURE OF CODE Daniel Shiffman