X-100.52 RAM-40.100.5+39202+ZRS-AS-28BN+ZRS-AS-25C+ZRS-S-GOLFV-ISO+ZRS-AA-1+KLUCZE-65.238
ORYGINALNY ZESTAW DO WYMIANY FABRYCZNEGO RADIA NA NOWE
WZORCOWA JAKOŚĆ I PERFEKCYJNE WYKONANIE
W KOMPLECIE WSZYSTKIE NIEZBĘDNE AKCESORIA POKAZANE NA ZDJĘCIACH
DANE TECHNICZNE:
PRODUCENT: C-QUENCE
KOLOR: CZARNY MATOWY
MONTAŻ: 2DIN
MIEJSCE MONTAŻU:
Opel Agila A (F68) 05/2000 - 2007
Opel Combo C (CN/CN6) 2002 - 2010
Opel Corsa C (X01) 11/2000 - 10/2006
Opel Meriva A (X01)05/2003 - 05/2010
Opel Omega B (V94) 2000 - 06/2003
Opel Signum (Z-C/S) 2003 - 2008
Opel Tigra TwinTop (X-C) 2004 - 2009
Opel Vectra C (Z02/Z18XE) 2002 - 2008
Opel Vivaro (E7/F7) 2001 - 2010
ZESTAW ZAWIERA:
1 x RAMKA RADIOWA
1 x METALOWA PÓLKIESZEŃ 2DIN
1 x ZŁĄCZE QUADLOCK DO FABRYCZNEJ INSTALACJI
1 x ZŁĄCZE ISO-ISO Z PRZEŁĄCZANYMI KABLAMI ZASILANIA
1 x SEPARATOR ANTENOWY
1 x REDUKCJA ANTENOWA DO FABRYCZNEJ INSTALACJI
1 x KOMPLET KLUCZY DO WYJĘCIA FABRYCZNEGO RADIA
INFORMACJE DODATKOWE:
RAMKA PRZEZNACZONA JEST DO ZAMONTOWANIA DO NIEJ RADIA SAMOCHODOWEGO O ZNORMALIZOWANYM WYMIARZE:
2DIN = 180X100mm.
Profesjonalny zestaw do samodzielnej wymiany fabrycznego radia w samochodach grupy Opel na nowe radio. Zestaw zawiera cały niezbędny komplet akcesoriów, który pozwoli każdemu, nawet zupełnie niedoświadczonemu kierowcy w sposób bezproblemowy wyjąć stare radio, a w jego miejsce założyć nowe. Zestaw zawiera klucze do demontażu starego radia, bardzo dobrej jakości ramkę radiową żeby dopasować miejsce po wyjęciu starego dużego radia do wymiarów nowego radia, złącza ISO i QUADLOCK do fabrycznej instalacji samochodu, separator antenowy i redukcję antenową które dopasują wejście na antenę od nowego radia do wtyczki antenowej która jest w instalacji samochodu. Komplet został tak dobrany, żeby nic Was nie zaskoczyło podczas montażu. Ponieważ zazwyczaj nie wiecie co macie w samochodzie przed wyjęciem radia zestaw zawiera wszystko co może być potrzebne. Może się okazać że niektórym z Was nie będzie potrzebny 1 lub 2 elementy z tego zestawu, ale na pewno niczego Wam nie zabraknie. Najważniejszym elementem na który położyliśmy szczególny nacisk jest ramka radiowa. Jest do kupienia wiele różnych ramek od różnych producentów za różne pieniądze, ale ramka od naszego zestawu jest naprawdę dobra. To markowy produkt, który jest dobrze wykonany, idealnie pasuje do otworu po starym radiu, jest odporny na zmiany temperatury i na promienie UV. Przede wszystkim zaś ma elegancki wygląd i nie zeszpeci Wam deski rozdzielczej jak tanie podróby. Zestaw zawiera separator antenowy, do anten ze wzmacniaczem które były montowane seryjnie w wybranych modelach od 2003 roku, ale w niektórych dopasionych modelach montowany był wcześniej. Do zestawu dokładamy również specjalne złącze ISO-ISO z rozłączanymi plusami. Dzięki niemu można tak pozamieniać kable (żółty z czerwonym) żeby radio nie traciło pamięci po wyjęciu kluczyka, lub żeby się wyłączało lub nie po wyjęciu kluczyka. Jest to maksymalnie dopasiony zestaw, który pozwoli Wam dowolnie skonfigurować podłączenie nowego radia. Dla modeli samochodów od 2004 roku, które mają cyfrową magistralę Can-Bus i nie mają tzw. "plusa po stacyjce" istnieje możliwość dokupienia na innej naszej aukcji specjalnego generatora sygnału CAN do włączenia radia po uruchomieniu silnika. W komplecie znajduje się specjalna metalowa półkieszeń dopasowana wymiarem do oferowanej ramki i specjalna obramówka do wypełnienia szczeliny miedzy panelem radia a ramką radiową. Dokładamy ją do zestawu ponieważ oryginalne półkieszenie które są sprzedawane z radiami z reguły nie pasują wymiarem do ramek radiowych i zostaje szpara.
RAMKA RADIOWA
ZŁĄCZE ISO-ISO Z ROZŁĄCZANYMI PLUSAMI
ZŁĄCZE QUADLOCK
SEPARATOR ANTENOWY
REDUKCJA DO FABRYCZNEJ INSTALACJI ANTENOWEJ
KLUCZE DO WYJĘCIA FABRYCZNEGO RADIA
MARKOWY ZESTAW NAJLEPSZEGO PRODUCENTA
AKCESORIÓW CAR-AUDIO NA ŚWIECIE
ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZACHOWANIA FUNKCJI STEROWANIA Z KIEROWNICY
TRZEBA DOKUPIĆ SPECJALNY MODUŁ-INTERFEJS DOSTĘPNY NA INNEJ NASZEJ AUKCJI
NIE TEGO SZUKAŁEŚ?
SPRAWDŹ NASZE POZOSTAŁE OFERTY
KLIKNIJ MYSZKĄ NA NASZ SKLEP