|
|
|
|
|
Przedmioty zakupione na aukcjach są nowe wraz ze wszystkimi dodatkami które oferuje producent. Po kliknięciu "Kup Teraz" proszę o wysłanie maila z potwierdzeniem chęci zakupu, formą płatności (przelew na nasze konto czy pobranie pocztowe)
Jeśli na aukcji jest opcja wysyłki listem priorytetowym (listonosz powinien zostawić ją w skrzynce) jest to opcja tylko na ryzyko kupującego jeśli ją wybierze a przesyłka po drodze zagnie nie mamy możliwości jej reklamowania i nie ponosimy za nią odpowiedzialności.Wybierając tą opcję wyrażasz zgodę na wysyłkę i ponosisz ryzyko z ewentualnym zaginięciem przesyłki. Zastrzegam że nie ponoszę odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez Pocztę Polską. Nie prowadzimy sprzedaży bezpośredniej tylko wysyłkową co za tym idzie brak możliwości odbioru osobistego. Koszty wysyłki w zakładce "Dostawa i płatność"
Zdjęcia produktów to ilustracje poglądowe i mogą czasami różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotu. Nie zmienia to jednak ich podstawowych właściwości.
Kupujący biorący udział w mojej aukcji internetowej udziela mi pełnomocnictwa przy wysyłaniu przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej
|
|
|
|
|
|
|
|
Korzystamy z usług
|
|
|
Przedmiotem aukcji jest: Zestaw przeznaczony do montażu standardowego radioodtwarzacza o znormalizowanym wymiarze 1DIN (SONY, PANASONIC, BLAUPUNKT, CLARION, BLAUPUNKT, JVC, PIONEER itd.) w miejsce fabrycznego radia w samochodach: FORD W skład zestawu wchodzi klucze do wyjęcia radia fabrycznego + redukcja antenowa+ złącze ISO + półkieszeń
MONTUJEMY W NASTĘPUJĄCYCH AUTACH MARKI FORD:
Ford Cougar (od 01/1998) Ford Scorpio - wszystkie roczniki Ford Escort (od 02/1995) Ford Puma ( od 01/1997) Ford Transit (do 12/2005) Ford Mondeo do 05/2003 Ford Fiesta od 02/1995 do 07/2001
- ramka koloru czarnego
Kupujesz - ramkę radiową (maskownicę która zaślepi otwór po wyciągnięty radiu fabrycznym) - klips (montujesz z tyłu radia które zamierzasz wymienić i wsuwasz po szynie zamontowanej u góry w kokpicie gdzie przed chwilą było jeszcze radio fabryczne) - klucze do demontażu fabrycznego radia (wkładamy w otwory znajdujące się z boku radia do oporu i delikatnie rozchylamy na zewnątrz i wyciągamy radio) - złącze ISO (wpinamy w instalację fabryczną auta z drugiej strony łączymy ze złączem radiowym i wpinamy do radia) - redukcję antenową (łączymy z instalacją antenową auta jeśli jest taka potrzeba) - półkieszeń montażową(pozwoli na montaż każdego radia dbając to ażeby było stabilnie zamontowane w środku konsoli
|
|