Sklep stacjonarny Pro_shop_pl przy ul. Damrota 26a to pierwszy Wrocławski sklep rowerowy nastawiony głównie na sprzęt ekstremalny i tuningowy. Ponad 20 lat pasji i miłości do rowerów sprawiło, że w końcu taki sklep musiał powstać. Mieliśmy dosyć zamawiania wszystkich nietypowych części przez internet. Narażania się na koszty wysyłek każdej części z innego sklepu. Oblizywania zdjęć na ekranie monitora. Pewnie wiesz jak to jest i denerwuje Cię już, że w sklepach nie wiedzą co to piasta flip-flop albo driver, do czego służą strapy, co to jest pumptrack a gdy pytasz o łańcuch z półogniw patrzą na Ciebie jak na kosmitę... PRZYJDŹ DO NAS, POZNAJ LUDZI DLA KTÓRYCH PRACA JEST PRAWDZIWĄ PRZYJEMNOŚCIĄ I ZOBACZ NASZ NAJBARDZIEJ KOLOROWY SKLEP ROWEROWY W MIEŚCIE :)
Prowadzimy sprzedaż takich marek jak; NsBikes, OctaneOne, Dartmoor, Eclat, Salt, Syncros, Shaman Racing, ESI, Unex, BlackMountain, Velo, Tioga, CTM, Mondraker, Fuse, Dakine, Lizard Skins, FixBike i wiele innych.
W sezonie zimowym prowadzimy jeden z większych sklepów snowboardowych ze sprzętem nowym i używanym. Znajdź nas na Facebook/ProShopPL, będziesz na bieżąco z nowościami i promocjami.
Rama NS Bikes Analog to idealne połączenie fixa oraz roweru do codziennej komunikacji. Podwyższony suport i obniżona górna rura to podstawowe cechy ramy NS Bikes Analog, które powodują, że rower bardzo łatwo wyrwać do lotu. W 2013 zostały zmienione tylne widełki, w które zmieści się grubsza opona (rozmiar 45c).
Konstrukcja ramy Analog oparta jest na cechach najlpeszych produków NS Bikes – Majesty i Suburbana. Są to przede wszystkim wyjątkowej jakości rury Cr-Mo 4130, wielokrotnie cieniowane wyprodukowane przez renomowaną japońską firmę Tange, również specjalnie cieniowana lekka główka ramy, która jest kompatybilna ze sterami zintegrowanymi. Do tego charakter – rama NS Bikes Analog była od początku projektowany jako rama z geometrią do robienia grubych tricków. Możesz śmiało używać szerokich opon w rozmiarze 45x700c i kręcić bar spiny bez najmniejszego kłopotu. Pamiętaj tylko, aby dobrze dobrać rozmiar, dlatego szczególnie zalecamy dokładne zapoznanie się z pełną geometrią i długościami rur. Rama NS Bikes Analog zaprojektowana jest dla mostków o długości 40-60mm.
Ns Bikes Analog to idealne połączenie roweru miejskiego i fixa. Dlatego wyposażyliśmy go w tradycyjną gwintowaną mufę suportu (Euro BB), która pozawala na montaż klasycznych korb torowych.
Specyfikacja: •Materiał: wielostopniowo cieniowana stal Cr-Mo 4130 •Zalecana wysokość widelca: 405-435mm (krótsze widelce mogą uniemożliwić wykonanie bar spinów) •Długość górnej rury (rzeczywista): S: 561mm / 22.1”, M: 578mm / 22.8”, L: 596mm / 23.5” •Długość dolnych widełek: 398mm / 15.7” •Rozmiar ramy (dł. rury podsiodłowej): S: 467mm / 18.4”, M: 497mm / 19.6”, L: 527mm / 20.8” •Główka: kompatybilna ze sterami zintegrowanymi, typ Campy (45x45o, śr. 41.8mm) •Wysokość główki: S: 125mm / 4.9”, M: 140mm / 5.5”, L: 155mm / 6.1” •Suport: Euro BB 68mm •Maksymalna wielkość zębatki: ~46z •Rozstaw haków: 120mm x 10mm (standard torowy) •Kompatybilne z hamulcami szczękowymi o zasięgu 45-57mm lub 45-64mm •Mocowanie hamulca w górny łączniku tylnego trójkąta - z otworem 6.3mm z przodu i 8.3mm z tyłu dla wewnętrznej nakrętki o długości 10.5mm lub 12.5mm •Maksymalny rozmiar opony: 700cc x 45mm, rama nie jest kompatybilna z kołami 26” •Średnica sztycy: 27.2mm (zintegrowany zacisk) •Waga: ~2.1kg (rozmiar M) •Kolor: czarny
•Rozmiar: M
Geometria z widelcem o długości 410mm (widelec Analog) •długość górnej rury (mierzona poziomo): S: 580mm / 22.8”, M: 595mm / 23.4”, L: 610mm / 24” •odległość od ziemi mierzona pośrodku górnej rury (prześwit): S: 789mm / 31”, M: 808mm / 31.8”, L: 833mm / 32.8” •kąt główki: S: 72.0°, M: 72.5°, L: 73.5° •kąt rury podsiodłowej: 72.5° •wysokość suportu: -45mm (ok. 305mm / 12” na oponach 38mm) •rozstaw osi kół: S: 1001mm / 39.4”, M: 1012mm / 39.8”, L: 1018mm / 40.1”
GEOMETRIA: rozmiar M
M: górna rura=595mm, Reach: 428mm, Stack: 562mm / 23.4”, Kąt główki=72.5 , rura podsiodłowa=497mm / 19.6”
Widelec Analog charakteryzuje się tym, że jest on niższy (pomiędzy osią a koroną) niż sztywne widelce mtb, co sprawia, że rower ostrzej reaguje na skręty kierownicą, ale w dalszym ciągu można spokojnie kręcić barspiny na ramie Analog. Widelec oferuje klasyczne zaokrąglone widełki, wzmocnione haki oraz stylowe wycięcie poniżej rury sterowej.
Mimo tego, że Analog jest bardzo wytrzymały i może wiele znieść, jego waga pozostała na przyzwoitym poziomie. Widełki są potrójnie cieniowane, jednoczęściowa rura sterowa wycinana CNC została wielokrotnie cieniowana. Cały widelec jest utwardzany termicznie po spawaniu. Widelec Analog był testowany również przez parkowych/streetowych testerów, którzy potwierdzili jego wytrzymałość.
Widelec Analog oferowany jest wraz ze specjalnym kapslem z aluminium 7075 zastępującym gwiazdki, która działa świetnie nawet po przycięciu rury sterowej. Kapsel wygląda czysto i dokręcany może być jednocześnie za pomocą imbusów 6mm lub 8mm.
Specyfikacja: •Materiał: cieniowana, termicznie utwardzana stal cro-mo 4130 •Podwójnie cieniowane widełki zwężane na dole. •Wysokość a-c: 410 mm / 16.1” •Wyprzedzenie: 26 mm / 1” •Długość rury sterowej: 205mm / 8” •Możliwość skrócenia o ~28mm / 1.1” bez ryzyka uszkodzenia gwintu •Kapsel z aluminium 7075 z gniazdem nimbusowym 6mm i 8mm, M24 x 1.5” •Możliwość przycięcia w połowie długości bez ryzyka uszkodzenia gwintu •Grubość haków: 5mm •Specjalna podkładka pozycjonująca i zabezpieczająca koło w hakach •Brak piwotów hamulca •Waga: ~1.1kg + 0.03 kg kapsel z AL7075 •Kolory: czarny
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
|
|