Kultowa rama roweru
SCOTT UNITRACK FS-R full suspension - PERFORMACE series
Wymiary ramy:
rura górna środek-środek 58 cm
rura dolna środek-środek 64 cm
rura podsiodłowa środek supportu-koniec rury 54 cm
wysokość główki ramy (mierzone bez misek sterów) 11 cm
średnica sztycy 26,4 cm (sprzedawana bez sztycy)
rozstaw widełek tył 135 mm
rozstaw widła przód 100 mm
w komplecie z:
stery TIOGA ALCHEMY licensed by DIA-COMPE
mostek TIOGA ALCHEMY
wkład supportu Shimano
amortyzator przedni (zastały, zatarty, zakleszczony)
powyższych nie rozbierałem, nie wiem w jaki to jest stanie technicznym, podejrzewam, że do wyczyszczenia i konserwacji.
Stan ramy jest widoczny na zdjęciach. Jest prosta, brak pęknięć. Rury CR-MO BUTTED TUBING TANGE. Złazi z niej lakier, posiada liczne obtarcia, więc na pewno jest do piaskowania i odnowienia. Tylni amortyzator jak i przedni są zastałe, ani drgną. Do regeneracji.
W pierwszym zestawie fotek, jest obrazek jak ten rower wyglądał kiedyś w całości.
Na zdjęciach rama jest przedstawiona z kołami, które nie są przedmiotem tej aukcji.
Poniżej przedstawiam link, gdzie ktoś oczyścił taką ramę. Widoczny jest amortyzator tylni, po rozbiórce:
http://forums.mtbr.com/vintage-retro-classic/another-scott-cst-restoration-239568.html
załączone poniżej zdjęcia dodatkowe, pochodzą właśnie z tej strony (nie przedstawiają sprzedawanej ramy).
--------------------------------------------------------------------
Pewien allegrowicz podesłał mi wiadomość (z sugestią udostępnienia) z poniższym linkiem, dotyczącą informacji o pojawiającej się wadliwości zamontowanego w tych modelach przedniego amortyzatora:
http://www.cpsc.gov/en/Recalls/1996/CPSC-Scott-Usa-Announce-Recall-Of-Unishock-Suspension-Forks/
być może można się czegoś domagać od SCOTT Polska, ja nie próbowałem :) ale tak jak pisałem wcześniej. Na chwilę obecną amortyzator jest kompletnie zastany i sztywny. Całość ma 20 lat.