Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rama retro MTB Gary Fisher Paragon 26 cali 1638g!!

30-06-2015, 18:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 650 zł      Aktualna cena: 550 zł     
Użytkownik stefu7
numer aukcji: 5479556600
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 157   
Koniec: 30-06-2015 18:38:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 1638.00 [kg]
Typ ramy: Sztywne
Materiał: Aluminium
Rozmiar ramy (cale)/ ramy szosowe (cm): 45.00
Średnica sztycy (mm): 31.60 [mm]
Waga (gramy): 1638 [g]
Dedykowany/a do: cross-country, kolarstwo górskie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam, mam do sprzedania niewiele używaną ramę MTB marki Gary Fisher, model Paragon.

Jest to jeden z ostatnich modeli ręcznie produkowany i spawany w USA. Ramę kupiłem nową kilka late temu, i w ciężkich bólach złożyłem lekkiego górala na v-brake. Sam proces składania trwał, także finalnie przejechałem na nie może 200km max. Rama posiada minimalne obtarcia od linek, zero obić, wgnieceń,itp. Realna waga ramy to 1638g. Jest ona wykonana z aluminium, platinium series. Rama pod stery klasyczne 1 1/8, średnica sztycy 31,6 a mocowania przeżytki 34,9. Stan wizualny widoczny na foto, ale chętnie podeślę więcej zdjęc bo zdaję sobie sprawę że w/w 8 może nie wystarczyć.

 

Długośc rury podsiodłowej to 45cm (c-c) a górnej to 61 (c-c). Jest to lansowana przez Garego Fishera geometria genesis.

W skrócie czym charakteryzowała się geometria genesis:

pozycja rowerzysty na rowerze z tradycyjna ramą oraz z ramą Genesis nie zmienia się, inny jest jedynie kształt ramy i położenie kół, oraz wspornika kierownicy. Po drugie: w Genesis wspornik został skrócony, ale jednocześnie górna rura ramy została wydłużona. Dzięki temu cała główka ramy, razem z widelcem i kołem została przesunięta do przodu. I po ostatnie: dzięki skróceniu rury łańcuchowej tylnego trójkąta koło tylne "weszło" pod siodełko. Czyli zbliżyło się do przedniego koła. 
Wszystkie te modyfikacje sprawiły że rower zbudowany na takiej ramie miał inny środek ciężkości - łatwiej podjeżdżał pod strome wzniesienie i trudniej było na nim wykonać OTB - czyli przelecieć przez kierownicę, na skutek gwałtownego zatrzymania przedniego koła.