Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rama Octane One Spark 2015 titani Dirt Street raty

12-05-2015, 19:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 899 zł     
Użytkownik ebajk_pl
numer aukcji: 5261758800
Miejscowość Rzeszów/Błędowa Tyczyńska
Wyświetleń: 17   
Koniec: 12-05-2015 18:54:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Typ ramy: Sztywne
Materiał: Stal
Rozmiar ramy (cale)/ ramy szosowe (cm): 10.90
Średnica sztycy (mm): 25.40 [mm]
Waga (gramy): 2550 [g]
Dedykowany/a do: dirt, street/ ulica
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

         
       
Tel: +48 [zasłonięte] 794 954

GG: 46[zasłonięte]556

skype: ebajk.pl

e-mail: [zasłonięte]@gmail.com
Po wygranej aukcji proszę o wpłatę
na niżej podane konto:


Alior Bank
61 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 708543

Akceptujemy płatności przez PayU
oraz za pobraniem.
Wysyłka towaru realizowana jest:

POCZTĄ POLSKĄ



FIRMĄ KURIERSKĄ
PACZKOMATY

1. Po zakupie proszę o maila z informacją o wybranej formie płatności, przesyłki, a także wybraną wersją produktu (jeśli był dostępny wybór).

2. Nr konta do wpłat podany jest w mailu potwierdzającym zakup wysłanym przez serwis aukcyjny.

3. W przypadku korzystania z Płatności Allegro, gdy zakupionych jest jednocześnie kilka produktów płatności proszę dokonać tylko jedną transakcją - łącznej kwoty związanej z ceną towaru oraz kosztami transportu. W przypadku rozbicia transakcji może dojść do sytuacji, że towar nie dotrze jedną paczką i będzie konieczne opłacenie transportu kilku przesyłek.

 Specyfikacja:

 

NOWE KOLORY I GRAFIKA NA SEZON 2015

Nowy Spark to rama przeznaczona do parku i street’u z geometrią przystosowaną pod koła 24” i 26”. Idealnie sprawdzi się w zestawie z amortyzatorami o mniejszym skoku (60 – 100 mm) lub sztywnymi widelcami. Charakteryzuje się bardzo krótkim i zwartym tyłem z wysoko usytuowanym suportem oraz stromym kątem główki ramy nadającym dość agresywną charakterystykę sterowności i ułatwiającym wykonywanie trików na przednim kole. Nowy Spark wyposażony został w suport typu Spanish, co umożliwia stosowanie korb BMX. Długie i delikatnie cieniowane rurki po obu stronach tylnego trójkąta sprawiają, że rama wygląda czysto, a przy tym ma wystarczająco dużo materiału w miejscu łączenia z małymi i eleganckimi hakami. Nie znajdziecie tutaj mocowania przerzutki, żadnych przelotek ani mocowań do przewodów (oferujemy przelotki 3M dla tych, którzy potrzebują hamulców). Krótka rura podsiodłowa wystaje tylko lekko ponad górną rurę i zakończona jest stalowym przymocowanym na stałe zaciskiem podsiodłowym, przystosowanym do sztyc BMX o średnicy 25,4 mm. Specjalnie cieniowane rury posiadają grubsze ścianki w miejscach najbardziej narażonych na przeciążenia. Dodatkowo wzmocnione zostały newralgiczne łączenie górnej rury z rurą podsiodłową, przez co rama jest bardziej odporna na niedokręcone i przekręcone rotacje takie jak 360-tki i tailwhipy. W nowym Sparku znalazło się również wycinane laserowo logo. Spark wykonany jest z wysokiej jakości podwójnie cieniowanej stali cro-mo 4130.


Specyfikacja

  • Materiał: wysokiej jakości stal cro-mo 4130 customowo cieniowana
  • Zalecany skok widelca: 60 – 100 mm, lub sztywny widelec ~420 – 435 mm
  • Górna rura (rzeczywista): 569 mm / 22,4”
  • Długość tylnego trójkąta: 375 mm / 14,75” (min)
  • Rozmiar ramy: 278 mm / 10,9”
  • Rama kompatybilna z widelcami o rurze sterowej 1 i 1/8”
  • Rama kompatybilna ze sterami zintegrowanymi (Standard Campagniolo 45 / 45o, OD 41,8 mm)
  • Wysokość główki ramy: 115 mm
  • Szerokość mufy suportu: Spanish 68 mm (pod korby BMX)
  • Maksymalna wielkość zębatki: ~28 z
  • Rozstaw osi MTB (135 x 10 mm)
  • Rama kompatybilna tylko z hamulcami tarczowymi (brak mocowań typu V-brake)
  • Adapter hamulca tarczowego: IS (International Standard), maksymalny rozmiar tarczy: 185 mm
  • Opony: rama pozwala na zastosowanie opon o szerokości do 26” x 2,3”
  • Sztyca: 25,4 mm, zintegrowany zacisk podsiodłowy
  • Osobno dostępne przyklejane przelotki 3M dla tych, którzy potrzebują hamulców
  • Brak haka przerzutki
  • Super czysty – prosty wygląd
  • Waga: czarna i turkusowa: ~2,55 – 2,58 kg
  • Kolory: czarny, czerwony, titanium


Geometria

  • Kąty z widelcem 485 mm (około 100 mm skoku): kąt główki: 70,5o, kąt rury podsiodłowej: 69,5o, BB*: +19 mm, WB*: 1018 mm
  • Kąty z widelcem 465 mm (około 80 mm skoku): kąt główki: 71,5o, kąt rury podsiodłowej: 70,5o, BB: +13 mm, WB: 1007 mm
  • Kąty z widelcem 445 mm (około 60 mm skoku): kąt główki: 72,5o, kąt rury podsiodłowej: 71,5o, BB: +7 mm, WB: 1001 mm
  • Kąty z sztywnym widelcem 435 mm: kąt główki: 73o, kąt rury podsiodłowej: 72o, BB: +4 mm, WB: 998 mm
  • Kąty z sztywnym widelcem 420 mm: kąt główki: 73,5o, kąt rury podsiodłowej: 72,5o, BB: -2 mm, WB: 991 mm


*BB – wysokość suportu

*WB – baza kół

 

 

Paragon lub faktura VAT.

 

Możliwy zakup na raty, w tym celu prosimy o kontakt przed zakupem.