Tel: +48 [zasłonięte] 794 954
e-mail: [zasłonięte]@gmail.com
Po wygranej aukcji proszę o wpłatę na niżej podane konto:
Alior Bank 61 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 708543
Akceptujemy płatności przez PayU oraz za pobraniem.
Wysyłka towaru realizowana jest:
POCZTĄ POLSKĄ
FIRMĄ KURIERSKĄ
PACZKOMATY
1. Po zakupie proszę o maila z informacją o wybranej formie płatności, przesyłki, a także wybraną wersją produktu (jeśli był dostępny wybór).
2. Nr konta do wpłat podany jest w mailu potwierdzającym zakup wysłanym przez serwis aukcyjny.
3. W przypadku korzystania z Płatności Allegro, gdy zakupionych jest jednocześnie kilka produktów płatności proszę dokonać tylko jedną transakcją - łącznej kwoty związanej z ceną towaru oraz kosztami transportu. W przypadku rozbicia transakcji może dojść do sytuacji, że towar nie dotrze jedną paczką i będzie konieczne opłacenie transportu kilku przesyłek.
|
Specyfikacja:
NOWE KOLORY I GRAFIKA NA SEZON 2015
Nowy Spark to rama przeznaczona do parku i street’u z geometrią przystosowaną pod koła 24” i 26”. Idealnie sprawdzi się w zestawie z amortyzatorami o mniejszym skoku (60 – 100 mm) lub sztywnymi widelcami. Charakteryzuje się bardzo krótkim i zwartym tyłem z wysoko usytuowanym suportem oraz stromym kątem główki ramy nadającym dość agresywną charakterystykę sterowności i ułatwiającym wykonywanie trików na przednim kole. Nowy Spark wyposażony został w suport typu Spanish, co umożliwia stosowanie korb BMX. Długie i delikatnie cieniowane rurki po obu stronach tylnego trójkąta sprawiają, że rama wygląda czysto, a przy tym ma wystarczająco dużo materiału w miejscu łączenia z małymi i eleganckimi hakami. Nie znajdziecie tutaj mocowania przerzutki, żadnych przelotek ani mocowań do przewodów (oferujemy przelotki 3M dla tych, którzy potrzebują hamulców). Krótka rura podsiodłowa wystaje tylko lekko ponad górną rurę i zakończona jest stalowym przymocowanym na stałe zaciskiem podsiodłowym, przystosowanym do sztyc BMX o średnicy 25,4 mm. Specjalnie cieniowane rury posiadają grubsze ścianki w miejscach najbardziej narażonych na przeciążenia. Dodatkowo wzmocnione zostały newralgiczne łączenie górnej rury z rurą podsiodłową, przez co rama jest bardziej odporna na niedokręcone i przekręcone rotacje takie jak 360-tki i tailwhipy. W nowym Sparku znalazło się również wycinane laserowo logo. Spark wykonany jest z wysokiej jakości podwójnie cieniowanej stali cro-mo 4130.
Specyfikacja
- Materiał: wysokiej jakości stal cro-mo 4130 customowo cieniowana
- Zalecany skok widelca: 60 – 100 mm, lub sztywny widelec ~420 – 435 mm
- Górna rura (rzeczywista): 569 mm / 22,4”
- Długość tylnego trójkąta: 375 mm / 14,75” (min)
- Rozmiar ramy: 278 mm / 10,9”
- Rama kompatybilna z widelcami o rurze sterowej 1 i 1/8”
- Rama kompatybilna ze sterami zintegrowanymi (Standard Campagniolo 45 / 45o, OD 41,8 mm)
- Wysokość główki ramy: 115 mm
- Szerokość mufy suportu: Spanish 68 mm (pod korby BMX)
- Maksymalna wielkość zębatki: ~28 z
- Rozstaw osi MTB (135 x 10 mm)
- Rama kompatybilna tylko z hamulcami tarczowymi (brak mocowań typu V-brake)
- Adapter hamulca tarczowego: IS (International Standard), maksymalny rozmiar tarczy: 185 mm
- Opony: rama pozwala na zastosowanie opon o szerokości do 26” x 2,3”
- Sztyca: 25,4 mm, zintegrowany zacisk podsiodłowy
- Osobno dostępne przyklejane przelotki 3M dla tych, którzy potrzebują hamulców
- Brak haka przerzutki
- Super czysty – prosty wygląd
- Waga: czarna i turkusowa: ~2,55 – 2,58 kg
- Kolory: czarny
Geometria
- Kąty z widelcem 485 mm (około 100 mm skoku): kąt główki: 70,5o, kąt rury podsiodłowej: 69,5o, BB*: +19 mm, WB*: 1018 mm
- Kąty z widelcem 465 mm (około 80 mm skoku): kąt główki: 71,5o, kąt rury podsiodłowej: 70,5o, BB: +13 mm, WB: 1007 mm
- Kąty z widelcem 445 mm (około 60 mm skoku): kąt główki: 72,5o, kąt rury podsiodłowej: 71,5o, BB: +7 mm, WB: 1001 mm
- Kąty z sztywnym widelcem 435 mm: kąt główki: 73o, kąt rury podsiodłowej: 72o, BB: +4 mm, WB: 998 mm
- Kąty z sztywnym widelcem 420 mm: kąt główki: 73,5o, kąt rury podsiodłowej: 72,5o, BB: -2 mm, WB: 991 mm
*BB – wysokość suportu
*WB – baza kół
Paragon lub faktura VAT.
Możliwy zakup na raty, w tym celu prosimy o kontakt przed zakupem.
|