Nowa Rama
Octane One
SPARK
Nowy produkt Octane One
WYSYŁKA 0zł!!!
Spark to parkowo – streetowa rama z geometrią specjalnie zaprojektowaną wyłącznie pod koła 24”.
Idealna pod widelce sztywne oraz amortyzatory z niskim skokiem 60-100mm.
Cechy charakterystyczne to bardzo krótki i zwarty tył z wysoko usytuowanym suportem oraz
stromy kąt główki ramy nadający dość agresywną charakterystykę sterowności i ułatwiający
wykonywanie trików na przednim kole. Spark jest wykonany z wysokiej jakości podwójnie cieniowanej
stali cro-mo 4130. Tylny trójkąt Sparka został wyposażony w zwężające się ku hakom rurki co
nadało ramie czysty i lekki wygląd oraz pozwoliło na zastosowanie mocniejszego połączenia z
małymi hakami. W Sparku nie znajdziecie też mocowania przerzutki, żadnych przelotek ani mocowań
do przewodów (oferujemy przelotki 3M dla tych, którzy potrzebują hamulców).
A do tego wszystkiego dzięki nowym kolorom i grafice prezentuje się rewelacyjnie.
Specyfikacja:
materiał: wysokiej jakości stal cro-mo 4130 customowo cieniowana
zalecany skok widelca: 60-100mm, lub sztywny widelec ~`420-435mm
górna rura (rzeczywista): 556 mm / 21.9”
długość tylnego trójkąta: 365mm / 14.3” (min)
rozmiar ramy: 278 mm / 10.9”
rama kompatybilna z widelcami o rurze sterowej 1 i 1/8”
rama kompatybilna ze sterami zintegrowanymi (standard Campagniolo 45/45 stopni, OD41,8mm)
wysokość główki ramy: 115mm
szerokość mufy suportu: 68mm (korby MTB lub korby 3pcs BMX z suportem euro BB)
maksymalna wielkość zębatki: ~34z
rozstaw osi MTB (135 x 10 mm)
opony: rama pozwala na zastosowanie opon o szerokości do 24” x 2,35
sztyca 25.4 mm / zintegrowany zacisk podsiodłowy
rama kompatybilna tylko z hamulcami tarczowymi (brak mocowań v-brake)
adapter hamulca tarczowego: IS (International Standard), maksymalny rozmiar tarczy: 185mm
osobno dostępne przyklejane przelotki 3M dla tych, którzy potrzebują hamulców
brak haka przerzutki
super czysty - prosty wygląd
waga:2,56kg
kolory:raw LTD
Geo:
kąt z widelcem 485 mm (około 100mm skoku): kąt główki: 70.5 deg, kąt rury podsiodłowej: 69.5deg, BB*: +19mm, WB*: 995mm
kąt z widelcem 465 mm (około 80mm skoku): kąt główki: 71.5 deg, kąt rury podsiodłowej: 70.5deg, BB: +13mm, WB: 985mm
kąt z widelcem 445 mm (około 60mm skoku): kąt główki: 72.5 deg, kąt rury podsiodłowej: 71.5deg, BB: +7mm, WB: 978mm
kąt z widelcem 435 mm (sztywny widelec): kąt główki: 73 deg, kąt rury podsiodłowej: 72 deg, BB: +4mm, WB: 975mm
*BB – wysokość suportu
*WB – baza kół