Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

rama NS SODA FR L chrome-flue 2013 wys.FREE!!

06-02-2014, 18:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 555 zł     
Użytkownik MPBikes
numer aukcji: 3912847839
Miejscowość OSTRÓW WIELKOPOLSKI
Wyświetleń: 97   
Koniec: 06-02-2014 18:02:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Typ ramy: Amortyzowane
Materiał: Aluminium
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




NS SODA FR L 2013


Wytrzymałość, uniwersalność i fun to trzy słowa, które idealnie opisują Sodę. Jeśli zdecydujesz się na wersję z damperem sprężynowym, będziesz mógł zbudować rower idealny do mini-dh i freeride’u. Z kolei wybór powietrznego dampera i lekkich komponentów pozwoli na stworzenie roweru, na którym będziesz mógł się wybrać na całodniowe, ostre wypady enduro. W obu przypadkach rower zbudowany na Sodzie będzie idealny na dłuższe wypady. Kluczem do sukcesu jest bardzo wytrzymała rama. Świetnie podjeżdża, gładko zjeżdża, a w powietrzu zachowuje się jak żaden inny rower. Duże łożyska, sztywna i masywna konstrukcja, sprawiają iż jedyne o co musisz się martwić to znalezienie wolnego czasu na kolejna jazdę. Dzięki możliwości zmiany skoku i długości tylnego trójkąta rama ma bardzo szerokie zastosowanie i oferuje idealne ustawienie do każdej sytuacji.

Regulowana długość tylnego trójkąta (417mm - 433mm) w połączeniu z regulowanym skokiem (152mm - 177mm) umożliwiają szybką zmianę charakterystyki roweru. Od bardzo żwawego i zwrotnego roweru o niewielkim skoku i z krótkim tylnym trójkątem (niewiele rowerów na rynku może pochwalić się podobnie krótkim tylnym trójkątem), po stabilną maszynę do pokonywania tras DH z dużą prędkością przy wydłużonym tylnym trójkącie i zwiększonym skoku. Soda odznacza się również bardzo dobrą sztywnością boczną – nie tylko pozwala to na spokojne wykonywanie rotacji, czuć to również podczas szybkiego pokonywania zakrętów gdzie inne ramy wyraźnie się gną.

W sezonie 2013 dzięki kilku modyfikacjom udało się nam zmniejszyć masę ramy o 50g. Rama w rozmiarze L otrzymała dłuższą rurę podsiodłową (432mm zamiast 417mm)

Z tyłu znalazło się zawieszenie z czterema punktami obrotu, które pozwoliło:

zwiększyć sztywność boczną w tylnej części roweru

zminimalizować obciążenie oraz wyeliminować tarcie i nadmierne zużycie dampera

zoptymalizować charakterystykę pracy zawieszenia.

Zalecane ustawienia i setup do jazdy DH / Big Mountain: jednopółkowy widelec o skoku 180mm lub dwupółka ze skokiem 200mm, damper spężynowy, ustawienie skoku i długości tylnego trójkąta na maksymalną wartość.

Do freestylowej jazdy polecamy: amortyzator o skoku 160-170mm, damper powietrzny, krótki skok i tylny trójkąt.

Do pokonywania wzniesień i jazdy po szlakach: widelec o skoku 160-170mm, damper powietrzny, krótki skok i długi tylny trójkąt.

Specyfikacja:

-Regulowany skok: 152-177mm (6-7”)

-Materiał: customowo formowane i cieniowane aluminium 6061 T6

-Gładkie „podwójne” spawy w wszystkich krytycznych miejscach

-Waga (bez dampera): ~3.35kg / 7.25 lbs

-Typ dampera: 216x63mm (8.5x2.5”)

-Możliwość poprowadzenia przewodów wewnątrz ramy

-Główka: Tapered 1.5” ZS (56mm ID/44mm ID), wysokość główki: 115mm

-Kompatybilne widelce: standard 1-1/8” lub tapered 1.5” - 1-1/8”

-Tylna piasta: 135x10mm Bolt lub 135x12mm Maxle, oś Rock Shock Maxle w komplecie z ramą.

-Mocowanie hamulca tarczowego: IS-2000

-BB: standard mtb english 1.37x24tpi, 73mm, mocowanie ISCG-05

-Przerzutka przód: nie kompatybilna

-Przerzutka tyl: dołączony wymienny hak przerzutki

-Sztyca/zacisk: 30.9mm / 34.9mm

-Maksymalny rozmiar opony: 26 x 2.5”

Geometria i specyfikacja ramy:

-Długość górnej rury (rzeczywista): M:548mm (21.6") L: 564mm (22.2"),

-Długość górnej rury (mierzona poziomo) przy skoku 160mm / widelcu 545mm M: 573mm (22.5") L: 593mm (23.3")

-Długość górnej rury (mierzona poziomo) przy skoku 180mm / widelcu 565mm M: 576mm (22.7") L: 596mm (23.5")

-Długość tylnego trójkąta (CS) ze skokiem 152mm / 6": długi CS / krótki CS – regulacja 417-433mm (16.4"-17")

-Długość tylnego trójkąta (CS) ze skokiem 177mm / 7": tylko długi CS 433mm (17")

-Długość rury podsiodłowej: M: 393mm (15.5"), L: 432mm (17")

-Kąt główki: 66.5° (160mm skoku/ widelec 545mm), 65.5° (180mm skoku / widelec 565mm)

-Kąt rury podsiodłowej: 71° (160mm skoku / widelec 545mm), 70° (180mm skoku / widelec 565mm)

-Wysokość suportu: +6mm / 346mm (160mm skoku), +13mm / 353mm (180mm skoku)

-Rozstaw osi przy skoku 160mm / widelec 545mm: M: 1122mm (krótki CS) 1137mm (długi CS), L: 1144mm (krótki CS) 1160mm (długi CS)

-Rozstaw osi przy skoku 180mm / widelec 565mm: M: 1131mm (krótki CS) 1146mm (długi CS), L: 1150mm (krótki CS) 1166mm (długi CS)

* rzeczywisty kąt rury podsiodłowej jest około 1.5° bardziej łagodny niż podano, ze względu na nietypowe gięcie i przesuniętą pozycję rury podsiodłowej . Podane dane umożliwiają porównanie do tradycyjnych ram.

Tylko u nas wysyłka kurierem FREE po wpłacie!!
Oczywiście wszystkie ramka nowe i na gwarancji!!!

DOSTĘPNE KOLORY I ROZMIARY:


- L chrome-flue

RAMA SPRZEDAWANA BEZ DAMPERA!!

NAJLEPSZY SPRZĘT W NAJLEPSZEJ CENIE!!
OD RIDERÓW DLA RIDERÓW!!

SPRAWDŹ CAŁĄ NASZĄ OFERTĘ
NA POZOSTAŁYCH AUKCJACH!!!!!!!

- za pobraniem
- wpłata na konto

Numer konta:
Bank PKO BP
91 1020 [zasłonięte] 226700
4002 [zasłonięte] 005703

- do każdego zakupionego towaru dołączamy paragon.
- na życzenie wystawiamy faktury vat!!

kurier po wpłacie - 0zł !!
pobranie priorytet - 18zł !!
kurier pobranie - 22zł !!

- w celu przyspieszenia realizacji zamówienia
prosimy o wypełnienie
"Formularza dostawy"

GG: [zasłonięte]23963


tel.: 691 [zasłonięte] 088
tel.: 691 [zasłonięte] 172

e-mail: [zasłonięte]@mpbikes.eu
















Copyright © 2013 M.P.Bikes
Wszelkie prawa zastrzeżone

Wszystkie zdjęcia, informacje na temat sprzedawanego towaru zostały umieszczone za zgodą dystrybutora

Więcej informacji technicznych na temat tego produktu znajdziesz tutaj -> www.mpbikes.eu