NS SODA FR L 2013
Wytrzymałość, uniwersalność i fun to trzy słowa, które idealnie opisują Sodę. Jeśli zdecydujesz się na wersję z damperem sprężynowym, będziesz mógł zbudować rower idealny do mini-dh i freeride’u. Z kolei wybór powietrznego dampera i lekkich komponentów pozwoli na stworzenie roweru, na którym będziesz mógł się wybrać na całodniowe, ostre wypady enduro. W obu przypadkach rower zbudowany na Sodzie będzie idealny na dłuższe wypady. Kluczem do sukcesu jest bardzo wytrzymała rama. Świetnie podjeżdża, gładko zjeżdża, a w powietrzu zachowuje się jak żaden inny rower. Duże łożyska, sztywna i masywna konstrukcja, sprawiają iż jedyne o co musisz się martwić to znalezienie wolnego czasu na kolejna jazdę. Dzięki możliwości zmiany skoku i długości tylnego trójkąta rama ma bardzo szerokie zastosowanie i oferuje idealne ustawienie do każdej sytuacji.
Regulowana długość tylnego trójkąta (417mm - 433mm) w połączeniu z regulowanym skokiem (152mm - 177mm) umożliwiają szybką zmianę charakterystyki roweru. Od bardzo żwawego i zwrotnego roweru o niewielkim skoku i z krótkim tylnym trójkątem (niewiele rowerów na rynku może pochwalić się podobnie krótkim tylnym trójkątem), po stabilną maszynę do pokonywania tras DH z dużą prędkością przy wydłużonym tylnym trójkącie i zwiększonym skoku. Soda odznacza się również bardzo dobrą sztywnością boczną – nie tylko pozwala to na spokojne wykonywanie rotacji, czuć to również podczas szybkiego pokonywania zakrętów gdzie inne ramy wyraźnie się gną.
W sezonie 2013 dzięki kilku modyfikacjom udało się nam zmniejszyć masę ramy o 50g. Rama w rozmiarze L otrzymała dłuższą rurę podsiodłową (432mm zamiast 417mm)
Z tyłu znalazło się zawieszenie z czterema punktami obrotu, które pozwoliło:
zwiększyć sztywność boczną w tylnej części roweru
zminimalizować obciążenie oraz wyeliminować tarcie i nadmierne zużycie dampera
zoptymalizować charakterystykę pracy zawieszenia.
Zalecane ustawienia i setup do jazdy DH / Big Mountain: jednopółkowy widelec o skoku 180mm lub dwupółka ze skokiem 200mm, damper spężynowy, ustawienie skoku i długości tylnego trójkąta na maksymalną wartość.
Do freestylowej jazdy polecamy: amortyzator o skoku 160-170mm, damper powietrzny, krótki skok i tylny trójkąt.
Do pokonywania wzniesień i jazdy po szlakach: widelec o skoku 160-170mm, damper powietrzny, krótki skok i długi tylny trójkąt.
Specyfikacja:
-Regulowany skok: 152-177mm (6-7”)
-Materiał: customowo formowane i cieniowane aluminium 6061 T6
-Gładkie „podwójne” spawy w wszystkich krytycznych miejscach
-Waga (bez dampera): ~3.35kg / 7.25 lbs
-Typ dampera: 216x63mm (8.5x2.5”)
-Możliwość poprowadzenia przewodów wewnątrz ramy
-Główka: Tapered 1.5” ZS (56mm ID/44mm ID), wysokość główki: 115mm
-Kompatybilne widelce: standard 1-1/8” lub tapered 1.5” - 1-1/8”
-Tylna piasta: 135x10mm Bolt lub 135x12mm Maxle, oś Rock Shock Maxle w komplecie z ramą.
-Mocowanie hamulca tarczowego: IS-2000
-BB: standard mtb english 1.37x24tpi, 73mm, mocowanie ISCG-05
-Przerzutka przód: nie kompatybilna
-Przerzutka tyl: dołączony wymienny hak przerzutki
-Sztyca/zacisk: 30.9mm / 34.9mm
-Maksymalny rozmiar opony: 26 x 2.5”
Geometria i specyfikacja ramy:
-Długość górnej rury (rzeczywista): M:548mm (21.6") L: 564mm (22.2"),
-Długość górnej rury (mierzona poziomo) przy skoku 160mm / widelcu 545mm M: 573mm (22.5") L: 593mm (23.3")
-Długość górnej rury (mierzona poziomo) przy skoku 180mm / widelcu 565mm M: 576mm (22.7") L: 596mm (23.5")
-Długość tylnego trójkąta (CS) ze skokiem 152mm / 6": długi CS / krótki CS – regulacja 417-433mm (16.4"-17")
-Długość tylnego trójkąta (CS) ze skokiem 177mm / 7": tylko długi CS 433mm (17")
-Długość rury podsiodłowej: M: 393mm (15.5"), L: 432mm (17")
-Kąt główki: 66.5° (160mm skoku/ widelec 545mm), 65.5° (180mm skoku / widelec 565mm)
-Kąt rury podsiodłowej: 71° (160mm skoku / widelec 545mm), 70° (180mm skoku / widelec 565mm)
-Wysokość suportu: +6mm / 346mm (160mm skoku), +13mm / 353mm (180mm skoku)
-Rozstaw osi przy skoku 160mm / widelec 545mm: M: 1122mm (krótki CS) 1137mm (długi CS), L: 1144mm (krótki CS) 1160mm (długi CS)
-Rozstaw osi przy skoku 180mm / widelec 565mm: M: 1131mm (krótki CS) 1146mm (długi CS), L: 1150mm (krótki CS) 1166mm (długi CS)
* rzeczywisty kąt rury podsiodłowej jest około 1.5° bardziej łagodny niż podano, ze względu na nietypowe gięcie i przesuniętą pozycję rury podsiodłowej . Podane dane umożliwiają porównanie do tradycyjnych ram.
Tylko u nas wysyłka kurierem FREE po wpłacie!!
Oczywiście wszystkie ramka nowe i na gwarancji!!!
DOSTĘPNE KOLORY I ROZMIARY:
- L chrome-flue
RAMA SPRZEDAWANA BEZ DAMPERA!!
NAJLEPSZY SPRZĘT W NAJLEPSZEJ CENIE!!
OD RIDERÓW DLA RIDERÓW!!
SPRAWDŹ CAŁĄ NASZĄ OFERTĘ
NA POZOSTAŁYCH AUKCJACH!!!!!!!