Rama NS Bikes Suburban Park 2013 NOWOŚĆ
Prawdziwy klasyk, Suburban Park to najczęściej wybierana rama przez riderów poważnie podchodzących do dirt jumpingu i slopestyle’u na całym świecie. Suburban oferowany jest w dwóch wersjach: Dirt i Park. Odmiana Park bazuje na oryginalnym Suburbanie 24, umożliwiając zarazem stosowanie kół 26” z większymi oponami, dzięki poprawionej konstrukcji widełek. Dzięki temu można zbudować niesamowicie zwrotny rower na kołach 26”, nie rezygnując z ulubionych opon.
Suburban, zarówno w wersji Dirt, jak i Park, jest kompatybilny wyłącznie ze sterami zintegrowanymi. Poprawione mosty usztywniające tylne widełki oferują więcej miejsca dla grubszych opon, a najwyższej jakości japońska stal Cr-Mo sprawia, że Suburban w każdej odmianie odznacza się ponadprzeciętną wytrzymałością. Smaku dodają zintegrowane z cieniowaniami wzmocnienia rur oraz odkręcane przelotki pancerzy. W tym roku oprócz nowych kolorów, na tylnym moście pojawiło trójwymiarowe logo NS Bikes.
Charakterystyka:
- materiał: wielostopniowo cieniowana stal Cr-Mo 4130
- zalecany skok widelca: Park: 60-120mm
- długość górnej rury: Park: 554mm
- długość dolnych widełek: Park: 374mm
- rozmiar ramy (dł. rury podsiodłowej): Park: 301mm / 11.8”
- główka: kompatybilna ze sterami zintegrowanymi, typ Campy (45x45o, śr. 41.8mm), wysokość: 115mm
- suport: Euro BB 68mm
- maksymalna wielkość zębatki: ~32z
- rozstaw haków: 135mm x 10mm
- adapter hamulca tarczowego: IS (International Standard), maksymalny rozmiar tarczy: 185mm
- w pełni demontowany system mocowania przewodów hamulcowych
- maksymalny rozmiar opony: Park: 26”x2.3” lub 24”x2.4”
- średnica sztycy: 27.2mm (zintegrowana obejma)
Geometria z widelcem o długości 485mm (ok. 100mm skoku):
- kąt główki: Dirt/Park: 69o
- kąt rury podsiodłowej: Dirt/Park: 70o
- wysokość suportu: Park: +10mm
- rozstaw osi kół: Park: 1013mm
Dostępne kolory:
czarny, pomarańczowy, chrome, jungle
|