Tel: +48 [zasłonięte] 794 954
e-mail: [zasłonięte]@gmail.com
Po wygranej aukcji proszę o wpłatę na niżej podane konto:
Alior Bank 61 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 708543
Akceptujemy płatności przez PayU oraz za pobraniem.
Wysyłka towaru realizowana jest:
POCZTĄ POLSKĄ
FIRMĄ KURIERSKĄ
PACZKOMATY
1. Po zakupie proszę o maila z informacją o wybranej formie płatności, przesyłki, a także wybraną wersją produktu (jeśli był dostępny wybór).
2. Nr konta do wpłat podany jest w mailu potwierdzającym zakup wysłanym przez serwis aukcyjny.
3. W przypadku korzystania z Płatności Allegro, gdy zakupionych jest jednocześnie kilka produktów płatności proszę dokonać tylko jedną transakcją - łącznej kwoty związanej z ceną towaru oraz kosztami transportu. W przypadku rozbicia transakcji może dojść do sytuacji, że towar nie dotrze jedną paczką i będzie konieczne opłacenie transportu kilku przesyłek.
|
Snabb został zaprojektowany jako rower podnoszący funkcjonalność na szlaku, jak również uwzględniający niską wagę i niezawodność. Szokowanie designem, „patentami” czy „systemami” skreśliliśmy z naszej listy. I oto on – Snabb, bazujący na prostej i zarazem pięknej ramie, lekki, wytrzymały i szybki. Wiele jego elementów, w tym charakterystyka ugięcia, jest inspirowanych platformą Fuzz – naszym nowym rowerem do DH, który już zdążył dowieść swoich zalet na najtrudniejszych trasach. W zawieszeniu z ogniwem Horsta udało nam się połączyć cechy zapobiegające bujaniu, jak i osiągnąć takie krzywe charakterystyki, które uznajemy za idealne. Geometria ramy jest nowoczesna, z niskimi przekrokiem i środkiem ciężkości oraz długą górą i płaskim kątem główki. Wzięliśmy pod uwagę profil typowego klienta rowerów NS – twardego, jeżdżącego agresywnie i oczekującego od roweru ekstra wytrzymałości przez wiele sezonów. Równocześnie zbudowaliśmy rower, który zadowoliłby również naszych team riderów i który nie zawiedzie ich w dniu zawodów.
Snabb toczy się na kołach w rozmiarze 650B i dostępny jest w dwóch odmianach: Enduro o skok 160 mm oraz Trail 140 mm. Różnią się nie tylko skokiem i geometrią, ale i zastosowanym zestawem rur i wagą. Zawieszenie obydwu jest zoptymalizowane pod kątem ich przeznaczenia.
Geometria: obie ramy charakteryzują się bardzo długim przednik trójkątem oraz krótkimi widełkami. Snabb E ma kąt główki 66 stopni i nieco dłuższy tył dla zachowania stabilności na stromych i szybkich zjazdach. Geometria zaprojektowana jest do współpracy z widelcami 160 – 170 mm. Snabb T to agresywny rower ścieżkowy z nieco bardziej stromym kątem główki oraz 66,5 – 67,5 stopnia. Najlepiej współpracuje z widelcami o skoku 140 – 160 mm.
Kinematyka zawieszenia: Zawieszenie z 4 punktami obrotu i ogniwem Horts zostało zaprojektowane aby najlepiej współpracowało z napędem 1 x 10. Ten rodzaj napędu zwykle powoduje większe ugięcie zawieszenia podczas pedałowania niż w klasycznym napędzie 2 x 10. Wymagało to zastosowania takiej charakterystyki, która zapobiega zapadaniu się zawieszenia (anti-squat). Dzięki niej rower rewelacyjnie przyspiesza pozostając w 100 % aktywny na uderzenia od dołu. Cztero-zawiasowy system cofa tylną oś wraz z ugięciem wahacza co korzystnie wpływa na wybieranie dużych przeszkód o ostrych krawędziach. W przeciwieństwie do większości systemów dostępnych na rynku (w tym wirtualnych), zawieszenie jest całkowicie odseparowane od hamulców i ich użycie nie powoduje utwardzenia zawieszenia.
Ramy wyposażone są w dampery Rock Shox RT3 Debonair z liniową charakterystyką ugięcia i wyjątkowo czułym pocz atkiem skoku.
Specyfikacja:
- Skok ramy: 142 mm (5,5”)
- Zalecany skok widelca: 140 – 160 mm
- AL6061-T6 + AL6066-T6 custom formed and butted tubes
- Podwójne spawy w najważniejszych węzłach ramy
- Damper: 200 x 57 mm (7,9 x 2,24”)
- Tuleje dampera: front 22,2 x 8 mm, rear 22,2 x 8 mm
- Wewnętrzne lub zewnętrzne prowadzenie pancerzy
- Główka ramy: tapered 1,5 ZS (ID 44/56 mm), stery w zestawie z ramą
- Wysokość główki ramy: S rozmiar: 110 mm, M rozmiar: 120 mm, L rozmiar: 130 mm
- Pasuje do widelców 1 – 1/8” oraz do taper 1,5 – 1 – 1/8”
- Tylna piasta: 142 x 12 mm, oś NS w zestawie
- Mocowanie hamulca: IS-2000, wymiar tarczy: max 200 mm
- Suport: BSA 73 mm, ISCG-05
- Zalecany rozmiar zębatki: up to ~38 t
- Wymienny hak przerzutki
- Przednia przerzutka: direct S3
- Sztyca / zacisk: 31,6 mm / 34,9
- Wewnętrzne prowadzenie linki do sztyc regulowanych
- Maksymalny rozmiar opony: 650B x 2,3”
- Waga (bez osi i dampera): ~2,9 kg
Rozmiarówka: zalecamy rozmiar S dla riderów o wzroście do 172 cm, M dla wzrostu 170 – 182 cm oraz L dla riderów o wzroście powyżej 180 cm.
Damper:
- Rock Shox Monarch RT3 Debonair
Geometria:
- Rozmiar kół: S: 650 / 27,5" / M: 650 / 27,5" / L: 650 / 27,5"
- Reach: S: 415 mm / M: 440 mm / L: 465 mm
- Stack: S: 593 mm / M: 602 mm / L: 612 mm
- Odczuwalne TT: S: 582 mm / M: 611 mm / L: 640 mm
- Rura podsiodłowa: S: 394 mm / M: 432 mm / L: 495 mm
- Tylne widełki: S: 422 mm / M: 422 mm / L: 422 mm
- Wysokość suportu: S: -12 / M: -12 / L: -12
- Kąt główka: S: 67 / M: 67 / L: 67
- Kąt rury podsiodłowej: S: 74,5 / M: 74,5 / L: 75,5
- Baza kół: S: 1127 mm / M: 1156 mm / L: 1185 mm
Pobierz geometrię
Dostępne rozmiary:
- S- limonkowy
- M- limonkowy
Przed zakupem, prosimy o kontakt w celu potwierdzenia danego rozmiaru i koloru.
Możliwy zakup na raty, w tym celu prosimy o kontakt przed zakupem.
|