Rama NS Bikes Majesty Park 2013 NOWA
Majesty Park [2013] ta rama stawała na podium zawodów na poziomie światowym częściej, niż jakikolwiek inny produkt tego typu, zatem jej nazwa jest jak najbardziej trafiona. Rozpoznawalna po minimalistycznym wyglądzie i efektownej grafice, często widywana w nietypowych ujęciach, zależnie od aktualnej trajektorii przelotu. Do jej budowy wykorzystane zostały najwyższej jakości rury, a specjalny proces wielostopniowego cieniowania i utwardzana termiczne po etapie spawania czyni z niej produkt wyjątkowo lekki i o najlepszych cechach użytkowych. Ponadto każda rama Majesty jest zabezpieczona przed korozją na zewnątrz i od środka, za pomocą specjalnej powłoki, która w żaden sposób nie wpływa na masę produktu. Majesty to absolutnie górna półka sztywnych ram ze stali Cr-Mo. Jest nie tylko bardzo lekka ale też niesamowicie wytrzymała.
Geometria ramy Majesty Park bazuje bezpośrednio na tej z Suburbana 24 / Park, ale ma nieco bardziej stromy kąt główki i suport umieszczony nieznacznie wyżej. Jej geometria jest idealna dla kół 24”, jak i 26”, ponieważ jej projekt od początku uwzględniał taką możliwość. W porównaniu z wersją Dirt, suport jest umieszczony wyżej, w sam raz do współpracy ze sztywnymi widelcami lub amortyzowanymi o skoku 60-100mm. Bardziej stromy kąt główki poprawia zwrotność i szybkość jazdy, a zintegrowane stery są ukłonem w stronę tych, którzy lubią mocne i dobrze wyglądające rozwiązania. Suport jest wykonany w standardzie Spanish BB, zatem każde najwyższej klasy korby BMX znajdą tu dla siebie miejsce. Rama współpracuje z tylnymi piastami w standardzie 135x10mm i posiadają mocowanie hamulca tarczowego IS (dla tarcz do 185mm). Wszystkie niepotrzebne przelotki pancerzy można łatwo zdemontować, uzyskując niezwykle czyste linie ramy. Na sezon 2013 mosty - poprzeczki usztywniające tylny trójkąt mające kształt łuku i dające dodatkową przestrzeń dla opony, otrzymały trójwymiarowe logo NS Bikes.
Charakterystyka:
- materiał: utwardzana cieplnie, wielostopniowo cieniowana stal Cr-Mo 4130
- zalecany skok widelca: Park: 60-120mm
- długość górnej rury: Park: 552mm / 21.7”
- długość dolnych widełek: Park: 374mm / 14.7” slammed
- rozmiar ramy (dł. rury podsiodłowej): Park: 301mm / 11.8”
- główka: kompatybilna ze sterami zintegrowanymi, typ Campy (45x45 o śr. 41.8mm)
- wysokość główki: 115mm / 4.5”
- suport: Park: Spanish BB
- maksymalna wielkość zębatki: ~32z
- rozstaw haków: 135mm x 10mm
- rdapter hamulca tarczowego: IS (International Standard), maksymalny rozmiar tarczy: 185mm
- maksymalny rozmiar opony: Park: 26”x2.3” lub 24”x2.4”
- średnica sztycy: 27.2mm (zintegrowana obejma)
Geometria z widelcem o wysokości 485mm (ok. 100mm skoku):
- kąt główki: Dirt/Park: 69.5o
- kąt rury podsiodłowej: Dirt/Park: 70.5o
- wysokość suportu: Park: +15mm
- rozstaw osi kół: Park: 1009mm
Dostępne:
Aukcja z kolorem raw-niebieski
|