Majesty była na podium imprez dirtowych i slopestylowych światowej rangi więcej niż jakakolwiek inna rama na świecie. To główna broń Sama Pilgrima - była objeżdżana na trasach z ogromnymi hopami, gdzie większość jego przeciwników startowała na rowerach zawieszonych. Łatwa do rozpoznania na trasie, poprzez jej klasyczny, prosty wygląd i świetną grafikę. Zespół NS'a wykorzystał tu absolutnie najwyższej jakości, wielokrotnie cieniowane rury poddawane rzadkiemu procesowi obróbki cieplnej po spawaniu. Ta technologia pozwoliła na stworzenie jednej z najlżejszych i jednocześnie najmocniejszych ram na rynku. Co więcej, każda rama Majesty jest pokryta zarówno od wewnątrz jak i od zewnątrz cienką powłoką galwaniczną chroniącą przed działaniem korozji. Majesty jest ramą dirtową najwyższej jakości - nie tylko super lekką, ale też niesamowicie mocną.
Majesty występuje w wersjach: Dirt i Park
Wersja Dirt posiada podobną geometrię do oryginalnej Majesty, z wyjątkiem nieco niżej położonego środka suportu. Daje to lepszą stabilność przy dużych prędkościach na torach dirtowych i slopestylowych oraz działa lepiej z większymi widelcami, np. około 140mm skoku. Ta wersja Majesty występuje z główką pod zintegrowane stery (czysty wygląd i wytrzymałość) i standardowy, gwintowany środek suportu w który bez problemu wkręcisz swój ulubiony pakiet i pod korby MTB.
Wersja Park jest oparta na geometrii Suburban'a 24/Park, lecz posiada bardziej stromy kąt główki oraz trochę wyższy środek suportu. Jako że mnóstwo Suburbanów 24" wyposażonych w koła 26" jeździ po ulicach, zespół NS'a zdecydował się podążyć za trendem i użyć najlepszego zestawu rur do stworzenia topowej ramy parkowej. Geometria jest idealna dla kół 24" lecz tak naprawde została zaprojektowana dla kół 26". W porównaniu do Majesty Dirt, wersja Park posiada wyżej położony środek suportu i nadaje się doskonale pod sztywne widelece i amortyzatory o skoku 60-100mm. Bardziej stromy kąt głowy czyni ten rower bardzo zwrotnym i zwinnym. Posiada też środek suportu typu Spanish, czyniąc ją kompatybilną z każdym zestawem korb BMX'owych z najwyższej półki.
Obie ramy są zaprojektowane pod piasty MTB 135x10mm i są wyposażone w mocowanie hamulca tarczowego IS (International Standard) pod tarcze o maksymalnym rozmiarze 185mm. Przelotki pancerzy są wykręcane, co daje możliwość osiągnięcia unikalnego, czystego wyglądu. Majesty posiada ozdobną, łukowatą poprzeczkę z logo 3D - wygląda to świetnie, a ponadto daje masę miejsca na oponę.
Specyfikacja:
- materiał: opracowane przez NS'a, poddawane obróbce termicznej rury cr-mo 4130
- sugerowany skok widelca: Dirt: 80-140mm, Park: 60-120mm
- stery: zintegrowane, Campy spec (45x45°, OD41.8mm)
- wysokość główki: 115mm / 4.5”
- standard środka suportu: Dirt: euro BB 68mm, Park: spanish BB
- największa zębatka: up to ~32t
- tylna piasta: (O.L.D 135 x 10mm)
- mocowanie hamulca tarczowego: (International Standard), rozmiar tarczy: max 185mm
- maksymalny rozmiar opony: Dirt: 26”x2.4”, Park: 26”x2.3” or 24”x2.4”
- sztyca 27.2mm / zintegrowany zacisk
- waga: Dirt: ~2.18 kg. Park: ~2.15 kg
- kolory: black, acid black, gold, RGB
Geometria z widelcem 485mm (~100mm skoku)
- długość górnej rury: Dirt: 574mm / 22.6”, Park: 552mm / 21.7”
- kąt główki: Dirt & Park: 69.5°
- kąt rury podsiodłowej: Dirt & Park: 70.5°
- rozmiar ramy: Dirt: 312mm / 12.3”, Park: 301mm / 11.8”
- wysokość środka suportu: Dirt: -12mm, Park: +15mm
- długość tylnych widełek: Dirt: 381mm / 15.0” slammed, Park: 374mm / 14.7” slammed
- baza kół: Dirt: 1028mm, Park: 1009mm
Dostępny kolor czarny