Tel: +48 [zasłonięte] 794 954
e-mail: [zasłonięte]@gmail.com
Po wygranej aukcji proszę o wpłatę na niżej podane konto:
Alior Bank 61 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 708543
Akceptujemy płatności przez PayU oraz za pobraniem.
Wysyłka towaru realizowana jest:
POCZTĄ POLSKĄ
FIRMĄ KURIERSKĄ
PACZKOMATY
1. Po zakupie proszę o maila z informacją o wybranej formie płatności, przesyłki, a także wybraną wersją produktu (jeśli był dostępny wybór).
2. Nr konta do wpłat podany jest w mailu potwierdzającym zakup wysłanym przez serwis aukcyjny.
3. W przypadku korzystania z Płatności Allegro, gdy zakupionych jest jednocześnie kilka produktów płatności proszę dokonać tylko jedną transakcją - łącznej kwoty związanej z ceną towaru oraz kosztami transportu. W przypadku rozbicia transakcji może dojść do sytuacji, że towar nie dotrze jedną paczką i będzie konieczne opłacenie transportu kilku przesyłek.
|
Fuzz jest pełnoprawnym rowerem zjazdowym zaprojektowanym do rywalizacji na poziomie Pucharu Świata, będąc zarazem świetną maszyną do każdego typu kolarstwa wspomaganego grawitacją. Fuzza ujeżdżał Sam Pilgrim na zawodach rangi Red Bull Rampage i dowiódł swoich profesjonalnych właściwości razem z najlepszym polskim Riderem Sławkiem Łukasikiem, pojawiając się razem z nim na podium zawodów Pucharu Europy. Rama posiada nowoczesną geometrię DH – jest niska, z płaskim kątem główki, a tylny trójkąt, mieszcząc duże opony zjazdowe, pozostaje odpowiednio krótki. Czterozawiasowe system amortyzacji z ogniwem Horsta umożliwia płynne przejechanie po praktycznie dowolnych przeszkodach na trasie. W przeciwieństwie do konkurencyjnych projektów, wliczając w to systemy z wirtualną osią obrotu, pozostaje niezależny od działania hamulca tylnego koła. Do tego dobrze radzi sobie z kontrolą ugięcia wynikającego z pedałowania, skutecznie redukując niepożądane bujanie. Tłumik, będąc najcięższym elementem razem ze sprężyną, został umieszczony nisko i blisko środka ciężkości, wydatnie poprawiając stabilność w czasie jazdy w trudnym terenie.
Od sezonu 2015 Fuzz otrzymał nową geometrię dostosowaną do większych kół w rozmiarze 650B. Dodatkowe zmiany zaszły w specyfikacji osprzętu – lepszy napęd i amortyzacja pojawiają się w obydwu modelach. Długa rama została jeszcze przedłużona dla rozmiaru L, zgodnie z najnowszymi trendami.
Geometria: Bardzo nowoczesna – z długim przednim trójkątem, krótkim tyłem, niska z płaskim kątem główki. Dzięki regulowanym hakom koła można ustawić bardzo krótki tył lub bardziej standardową pozycję tylnego koła. Krótkie ustawienie jest sprawia, że długość tylnych widełek osiągają najkrótszą wartość na rynku. Efektem jest rower o naprawdę długim przedzie z dużą ilością przestrzeni na manewrowanie, który pozostaje skrętny i zwinny.
Kinematyka zawieszenia: Fuzz ma progresywną charakterystykę zawieszenia. Pierwsza część skoku jest bardzo aktywna i płynnie wybiera małe i średnie nierówności. Końcówka skoku utwardza się dając wsparcie przy lądowaniach po dużych skokach. Cztero-zawiasowy system cofa tylną oś wraz z ugięciem wahacza co korzystnie wpływa na wybieranie dużych przeszkód o ostrych krawędziach. W przeciwieństwie do większości systemów dostępnych na rynku (w tym wirtualnych), zawieszenie jest całkowicie odseparowane od hamulców i ich użycie nie powoduje utwardzenia zawieszenia. Rama dobrze radzi sobie z kontrolą ugięcia wynikającego z pedałowania, skutecznie redukując niepożądane bujanie. Tłumik, będąc najcięższym elementem wyposażenia ramy, został umieszczony nisko i blisko środka ciężkości, wydatnie poprawiając stabilność w czasie jazdy w trudnym terenie. Charakterystyka ugięcia jest inna przy długim i krótkim ustawieniu tyłu ramy.
Specyfikacja
- Skok ramy: short CS: 202 mm (7,9”) / long CS: 206 mm (8,1”)
- AL6061-T6 + AL6066-T6 custom formed and butted tubes
- Podwójne spawy w najważniejszych węzłach ramy
- Damper: 240 x 76 mm (9,5 x 3,0”)
- Tuleje dampera: front 30 x 8 mm, rear 22,2 x 8 mm
- Wewnętrzne lub zewnętrzne prowadzenie pancerzy
- Główka ramy: tapered 1,5 ZS (ID 44/56 mm), wysokośc główki 115 mm (4,5”), stery w zestawie z ramą
- Pasuje do widelców 1 – 1/8” oraz do taper 1,5 – 1 – 1/8”
- Tylna piasta: 157 x 12 mm, oś w zestawie
- Mocowanie hamulca: –
- Suport: BSA 83 mm, ISCG-05
- Zalecany rozmiar zębatki: do 38 t
- Wymienny hak przerzutki
- Przednia przerzutka: niekompatybilny
- Sztyca / zacisk: 30,9 mm / zintegrowany zacisk
- Maksymalny rozmiar opony: 650B x 2,6”
- Waga (bez dampera): ~3,65 kg
Damper
Sprężyny
- Rozmiar S: sprężyna 350 x 30
- Rozmiar M: sprężyna 400 x 30
- Rozmiar L: sprężyna 450 x 30
Geometria
- Rozmiar kół: S: 650 / 27,5" / M: 650 / 27,5" / L: 650 / 27,5"
- Reach: S: 405 mm / M: 440 mm / L: 470 mm
- Przekrok: S: 788 mm / M: 785 mm / L: 805 mm
- Stack: S: 605 mm / M: 605 mm / L: 605 mm
- Odczuwalne TT: S: 590 mm / M: 625 mm / L: 655 mm
- Realne TT: S: 532 mm / M: 558 mm / L: 581 mm
- Rura podsiodłowa: S: 400 mm / M: 400 mm / L: 410 mm
- Tylne widełki: S: 432 / 447 mm / M: 432 / 447 mm / L: 432 / 447 mm
- Wysokość suportu: S: -2 / M: -2 / L: -2
- Kąt główka: S: 63,5 / M: 63,3 / L: 63,5
- Kąt rury podsiodłowej: S: 73 / M: 73 / L: 73
- Baza kół: S: 1191 / 1206 mm / M: 1216 / 1230 mm / L: 1246 / 1260 mm
Pobierz geometrię
Możliwy zakup na raty, w tym celu prosimy o kontakt przed zakupem.
|