Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rama NS Bikes ANALOG 2013 ostre koło fixed

06-02-2014, 17:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 099 zł     
Użytkownik hadronsport_com
numer aukcji: 3864253141
Miejscowość Olkusz
Wyświetleń: 64   
Koniec: 06-02-2014 17:07:20

Dodatkowe informacje:
Typ roweru: Miejski
Stan: Nowy
Typ ramy: Sztywne
Materiał: Stal
Waga (gramy): 2100 [g]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Rama NS Bikes ANALOG 2013 ostre koło

 

Analog to idealne połączenie fixa oraz roweru do codziennej komunikacji. Podwyższony suport i obniżona górna rura to podstawowe cechy Analoga, które powodują, że rower bardzo łatwo wyrwać do lotu. W 2013 rama otrzymała nowe tylne widełki, które są stanie pomieścić grubsze opony (rozmiar 45c). Rama posiada wiele cech flagowych produktów – Majesty i Suburbana. Są to przede wszystkim wyjątkowej jakości rury Cr-Mo 4130, wielokrotnie cieniowane wyprodukowane przez renomowaną japońską firmę Tange, również specjalnie cieniowana lekka główka ramy, która jest kompatybilna ze sterami zintegrowanymi. Do tego charakter – Analog był od początku projektowany jako rama z geometrią do robienia grubych tricków. Możesz śmiało używać szerokich opon w rozmiarze 45x700c i kręcić bar spiny bez najmniejszego kłopotu. Pamiętaj tylko, aby dobrze dobrać rozmiar, dlatego szczególnie zalecamy dokładne zapoznanie się z pełną geometrią i długościami rur. Analog zaprojektowany jest dla mostków o długości 40-60mm.

Analog to idealne połączenie roweru miejskiego i fixa. Dlatego wyposażyliśmy go w tradycyjną gwintowaną mufę suportu (Euro BB), która pozawala na montaż klasycznych korb torowych.

Charakterystyka:

  • materiał: wielostopniowe cieniowana stal Cr-Mo 4130
  • zalecana wysokość widelca: 405-435mm (krótsze widelce mogą uniemożliwić wykonanie bar spinów)
  • długość górnej rury (rzeczywista): S: 561mm / 22.1”, M: 578mm / 22.8”, L: 596mm / 23.5”
  • długość dolnych widełek: 398mm / 15.7”
  • rozmiar ramy (dł. rury podsiodłowej): S: 467mm / 18.4”, M: 497mm / 19.6”, L: 527mm / 20.8”
  • główka: kompatybilna ze sterami zintegrowanymi, typ Campy (45x45o, śr. 41.8mm)
  • wysokość główki: S: 125mm / 4.9”, M: 140mm / 5.5”, L: 155mm / 6.1”
  • suport: Euro BB 68mm
  • maksymalna wielkość zębatki: ~46z
  • rozstaw haków: 120mm x 10mm (standard torowy)
  • kompatybilne z hamulcami szczękowymi o zasięgu 45-57mm lub 45-64mm
  • mocowanie hamulca w górny łączniku tylnego trójkąta - z otworem 6.3mm z przodu i 8.3mm z tyłu dla wewnętrznej nakrętki o długości
  • 10.5mm lub 12.5mm
  • maksymalny rozmiar opony: 700cc x 45mm, rama nie jest kompatybilna z kołami 26”
  • średnica sztycy: 27.2mm (zintegrowany zacisk)

    Geometria z widelcem o długości 410mm (widelec Analog)
  • długość górnej rury (mierzona poziomo): S: 580mm / 22.8”, M: 595mm / 23.4”, L: 610mm / 24”
  • odległość od ziemi mierzona pośrodku górnej rury (prześwit): S: 789mm / 31”, M: 808mm / 31.8”, L: 833mm / 32.8”
  • kąt główki: S: 72.0°, M: 72.5°, L: 73.5°
  • kąt rury podsiodłowej: 72.5o
  • wysokość suportu: -45mm (ok. 305mm / 12” na oponach 38mm)
  • rozstaw osi kół: S: 1001mm / 39.4”, M: 1012mm / 39.8”, L: 1018mm / 40.1”

Dostępne:  

Aukcja z kolorem czarnym (S) 

niebieskozielony (S) (dopłata 100zł) 


 


 

<