RAMA NAPRAWCZA
RN – 1000
Jestem producentem ram od 1993 roku ( ponad 20 lat ).
Rama naprawcza RN-1000 przeznaczona jest głównie do napraw ekspresowych samochodów osobowych i busów, umożliwiając pracę z trzech stron pojazdu.
Kątownica wsuwana jest w jeden z trzech otworów kwadratowych znajdujących się w ramie. Zapewnia to występowanie tylko minimalnych luzów przy pracy ramy.
Pojazd montowany na ramę jest unoszony z przodu lub z tyłu stojąc kołami jednej osi na podłożu.
Imadła o długości 740 mm blokuje się śrubami w uchwytach pod kątem, który automatycznie ustalił samochód.
W imadłach śruby osadzono w prowadnicach oraz zastosowano sprężyny rozchylające szczęki.
Zastosowane koła skrętne o wysokiej wytrzymałości pozwalają na pracę i przetaczanie ramy razem z samochodem w dowolne miejsce warsztatu.
Samą ramę można też wykorzystać do przetaczania pojazdu z uszkodzonym lub zdjętym układem jezdnym.
Występujące rozwiązania techniczne decydują o szybkości montażu i pracy na ramie uszkodzonego samochodu.
Każda hydraulika przed zamontowaniem do ramy jest dokładnie sprawdzana włącznie z pomiarem ciśnienia i jest objęta gwarancją razem z całą ramą.
charakterystyka:
1. RAMA z kołami skrętnymi
- długość 1000 mm (z kołami 1160 mm)
- długość całkowita z kątownicą i imadłami 3000 mm
- szerokość 1800 mm
- szerokość z kątownicą 3500 mm
2. KĄTOWNICA
- wysokość od podłoża 1700 mm
- siłownik 10 ton (wysuw 150 mm) + pompa hydrauliczna ręczna jednostopniowa z wężem
lub
siłownik 12 ton (wysuw 300 mm) + pompa hydrauliczna nożna dwustopniowa z wężem
3. IMADŁA
- długość 740 mm
- szczęki hartowane o długości 140 mm
- wysokość od podłoża do punktu mocowania pojazdu 430 mm ( w poziomie )
CENA w/w ramy wynosi netto 3 900 zł ( brutto 4 797 zł ) z hydrauliką czerwoną 10 ton VOREL
netto 4 600 zł ( brutto 5 658 zł ) z hydrauliką zieloną 12 ton POLSKA
Zastosowano importowane kształtowniki zamknięte w gat. S355 (znacznie mocniejsze od zwykłej stali S235):
rama – 120x120x8 mm
kątownica - belka pozioma – 120x120x10 mm
kątownica - wieża z grzebieniem – 120x60x6 mm
Występujące kształtowniki o podanych przekrojach i grubości ścianek sprawiają, że cała konstrukcja jest bardzo sztywna i przy bardzo mocnych ciągnięciach się nie wygina.
Mając duże doświadczenie w konstruowaniu i produkcji ram, każda rama naprawcza jest przemyślana pod kątem łatwej, szybkiej i skutecznej pracy przy naprawie samochodu.
Przed wprowadzeniem do produkcji nowego wyrobu przeprowadzanych jest szereg prób mających na celu wyeliminowanie ewentualnych słabych punktów ramy naprawczej.
Sprawia to, że moje ramy pracują wiele lat bezawaryjnie.
Mam 20 letnie doświadczenie w produkcji ram.
U mnie zawsze jest rzetelny opis sprzedawanego towaru zgodny z rzeczywistością, co sprawia, że kupujący nie jest oszukany i ma poczucie, że dokonał właściwego wyboru.
Decydując się na wybór ramy proszę wziąć pod uwagę, że jest to narzędzie pracy, które ma pracować wiele lat, spełniając swoje zadanie.
W miarę możliwości proszę zasięgnąć opinii na temat ram w swojej branży.
Życzę podjęcia właściwej decyzji.
Produkuję także większe ramy RN-2300 / 3000 oraz RN-3100 / 3700 / 4300 o mocy 10, 12 lub16-20 ton, które są wystawione na innych aukcjach.
Posiadam w sprzedaży również łańcuchy, haki, klamry i pasy blacharskie.
Ramy naprawcze posiadają instrukcję obsługi, instrukcję BHP na stanowisku blacharza–lakiernika samochodowego, deklarację zgodności oraz kartę gwarancyjną.
Wszystkie towary objęte są 12 miesięczną gwarancją.
Na życzenie wysyłam materiały informacyjne.
Wystawiam FAKTURY PRO FORMA oraz OFERTY umożliwiające ubieganie się o dotacje, kredyt lub leasing (bezpłatnie).
Wystawiam FAKTURY VAT.
Towar może być odebrany w siedzibie firmy lub dostarczony do kupującego.
W przypadku pytań i wyjaśnień proszę o kontakt:
Ireneusz Skotnicki
tel. 606 414 181
tel./fax 24 [zasłonięte]277 80
e-mail: [zasłonięte]@interia.pl
AUTOMET
ul. Wiślana 3 b
09-533 SŁUBICE k/ Płocka