Hydrauliczna blokada skoku SpeedLock pozwala regulować kompresję widelca aż do jego całkowitego zablokowania. Jest to niezwykle przydatna funkcja w czasie jazdy po równej nawierzchni ponieważ pozwala wyeliminować niepotrzebne uginanie się amortyzatora w czasie jazdy. Należy jednak pamiętać iż nie wolno blokować widelca w czasie jazdy po nierównościach ponieważ może to doprowadzić do uszkodzenia blokady.
W tym modelu producent zastosował nowy kształt dolnych goleni dzięki czemu widelec jest sztywniejszy oraz jest zdecydowanie więcej miejsca na oponę. Ponadto o czystości mechanizmów dbają nowe, lepsze uszczelki przeciwkurczowe.
Dane techniczne:
· Skok 100mm
· Hydrauliczne tłumienie kompresji SpeedLock z możliwością zablokowania widelca włącznie.
· Długość rury sterowej 18cm.
· Rura sterowa w systemie a-head (BEZ GWINTU) o szerokości 1/1/8”.
· Dolne golenie: jednoczęściowy odlew magnezowy dla sztywności oraz niskiej wagi.
· Górne golenie: wysokogatunkowa STKM barwiona specjalną technologią na czarny błysk.
· Rura sterowa: niezawodna stal wysokogatunkowa STKM, długość 18cm.
· Element ściskany: sprężyna stalowa dla czułości i płynności pracy widelca.
· Regulacja ugięcia wstępnego (twardości) pokrętłem na szczycie goleni.
· Mocowanie do hamulca tarczowego w standardzie IS oraz do hamulców szczękowych typu V-brake.