|
|
RAMA KONA CALDERA 2011 Producent: Kona
Cena w sezonie: 899 PLN
DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ!!!
opis produktu:
Na tej aukcji licytujesz rozmiar 19”[wzrost 178cm-183cm]
Waga: 1.840 kg (waga z zaciskiem dla rozm. 18")
UWAGA! Oferta przedstawia samą ramę z zamieszczonego zdjęcia! Zdjęcie poglądowe.
Aluminium 7005 Aluminium jest jednym z najpowszechniej wykorzystywanych materiałów do konstrukcji ram w przemyśle rowerowym. Metal ten miesza się z innymi pierwiastkami tworząc stopy o różnych charakterystykach jezdnych i właściwościach. Kona w szerokim stopniu wykorzystuje cieniowane aluminium 7005 w całym asortymencie naszych rowerów. Twardy, wytrzymały, ekonomiczny, lekki i niezawodny stop jakim jest 7005 oferuje doskonałe charakterystyki jazdy przez wiele, wiele lat.
Rurki formowane hydrodynamicznie Hydrodynamiczne formowanie rurek jest technologią formowania, która wykorzystuje płyn, aby nadać kształt rurce i uporządkować strukturę jej ziarna. W Kona wykorzystujemy rurki formowane hydrodynamicznie w wielu z naszych rowerów. Krótko mówiąc, technologia ta zapewnia solidną strukturę i zachowanie podczas jazdy, jakiego nie zapewnią żadne inne rurki na świecie. Wynikiem tego procesu jest bezszwowy, ciągły, uporządkowany element metalowy – aż po samą strukturę włókien.
Formowanie hydrodynamiczne okazuje się szczególnie przydatne w punktach spawania, gdzie element może zostać rozszerzony, aby zwiększyć obszar spawania, co zasadniczo zwiększa siłę bez dodatkowej wagi. W wyniku tego otrzymuje się silną, pozbawiona słabych miejsc ramę o wysokiej stabilności bocznej, wytrzymałości i reaktywności.
Nachylona górna rurka ramy Jako pionierzy w projektowaniu ram rowerów górskich z nachyloną górną rurką ramy, pozostajemy wierni wszystkim pozytywom, jakie ta technologia projektowania przynosi na torze.
Po pierwsze, rurka górna może być dłuższa, co daje więcej miejsca na prawidłowe ułożenie ciała oraz jego swobodny ruch. Po drugie, daje to możliwość podniesienia górnej rurki ramy, co ma podstawowe znaczenie przy rowerach z podwójnym zawieszeniem i wyżej położonym suportem. W pionie rama jest bardziej podatna, co umożliwia lepszą amortyzację niż w przypadku ram z poziomą rurką górną. Ponadto, zapewnia bardziej bezpieczną pozycję rowerzysty na spadkach toru.
Wewnętrzny ster Umieszczając łożysko steru wewnątrz główki ramy, a nie na szczycie lub u spodu, uzyskuje się całą gamę korzyści, kiedy mowa o sztywności przedniej części i ogólnym działaniu. Przy sterze wewnętrznym główka ramy może bezpośrednio przejmować obciążenie, co daje mniejszy luz, mocniejsze i lepsze charakterystyki jazdy, oraz lepszą pracę łożysk. Zasadniczo, tak jak dobry przyjaciel, tak i wewnętrzny ster przyjmuje na siebie część obciążenia, dzięki czemu każda cząsteczka materiałów konstrukcyjnych podlega bardziej równomiernie rozłożonemu obciążeniu.
Zwarty trójkąt tylny Krótkie rury łańcuchowe oraz rury widelca tylnego zapewniają doskonałą równowagę i stabilność oraz przenoszenie mocy podczas pedałowania na stojąco. Krótsze rury widelca tylnego mniej się uginają podczas hamowania i umożliwiają szybsze przyspieszenie niż długie rury.
geometria:
UNITS | SIZE | TTH | STA | HTA | RC | FC | WB | FL | OF | AXLE | BBH | SO | HT | | |
mm |
356 |
559 |
72.5° |
68° |
420 |
637 |
1055 |
473 |
39 |
335 |
305 |
730 |
100 |
|
|
inches |
14 |
22 |
- |
- |
16.5 |
25 |
41.5 |
18.6 |
1.5 |
13.2 |
12 |
28.7 |
3.9 |
|
|
mm |
406 |
584 |
72.5° |
68° |
420 |
663 |
1081 |
473 |
39 |
335 |
305 |
752 |
120 |
|
|
inches |
16 |
23 |
- |
- |
16.5 |
26.1 |
42.6 |
18.6 |
1.5 |
13.2 |
12 |
29.6 |
4.7 |
|
|
mm |
432 |
597 |
72.5° |
68.5° |
420 |
673 |
1092 |
473 |
39 |
335 |
310 |
769 |
130 |
|
|
inches |
17 |
23.5 |
- |
- |
16.5 |
26.5 |
43 |
18.6 |
1.5 |
13.2 |
12.2 |
30.3 |
5.1 |
|
|
mm |
457 |
610 |
72.5° |
68.5° |
420 |
687 |
1105 |
473 |
39 |
335 |
310 |
785 |
140 |
|
|
inches |
18 |
24 |
- |
- |
16.5 |
27 |
43.5 |
18.6 |
1.5 |
13.2 |
12.2 |
30.9 |
5.5 |
|
|
mm |
483 |
622 |
71.5° |
68.5° |
420 |
689 |
1107 |
473 |
39 |
335 |
310 |
805 |
155 |
|
|
inches |
19 |
24.5 |
- |
- |
16.5 |
27.1 |
43.6 |
18.6 |
1.5 |
13.2 |
12.2 |
31.7 |
6.1 |
|
|
mm |
508 |
635 |
71.5° |
68.5° |
420 |
702 |
1121 |
473 |
39 |
335 |
310 |
820 |
165 |
|
|
inches |
20 |
25 |
- |
- |
16.5 |
27.6 |
44.1 |
18.6 |
1.5 |
13.2 |
12.2 |
32.3 |
6.5 |
|
|
mm |
559 |
660 |
71° |
68.5° |
420 |
724 |
1143 |
473 |
39 |
335 |
315 |
853 |
180 |
|
|
inches |
22 |
26 |
- |
- |
16.5 |
28.5 |
45 |
18.6 |
1.5 |
13.2 |
12.4 |
33.6 |
7.1 |
|
|
|
GEOMETRY LEGEND: |
RC = Chainstay Length |
BBH = Bottom Bracket Height |
FC = Front To Center |
SO = Standover |
TTH = Top Tube Length |
WB = Wheelbase |
HT = Head Tube Length |
STA = Seat Tube Angle |
FL = Fork Length |
BBS = Bottom Bracket Size |
HTA = Head Tube Angle |
OF = Fork Offset |
FD = Front Derailleur Clamp Size |
|
|
|
|
|