Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RAMA KONA CALDERA 2011 rozm. 19 WARSZAWA

14-06-2012, 14:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 899 zł     
Użytkownik KONAWORLD_PL
numer aukcji: 2341203405
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 186   
Koniec: 22-05-2012 09:15:31
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


O NAS
NASZE AUKCJE
NAPISZ DO NAS
OPINIE O NAS
DODAJ DO ULUBIONYCH SPRZEDAWCÓW
NASZE AUKCJE



RAMA KONA CALDERA 2011
Producent: Kona

Cena w sezonie:  899 PLN

DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ!!!


opis produktu:

Na tej aukcji licytujesz rozmiar 19”[wzrost 178cm-183cm]

Waga: 1.840 kg (waga z zaciskiem dla rozm. 18")

 
 

UWAGA! Oferta przedstawia samą ramę z zamieszczonego zdjęcia! Zdjęcie poglądowe.


Aluminium 7005
Aluminium jest jednym z najpowszechniej wykorzystywanych materiałów do konstrukcji ram w przemyśle rowerowym. Metal ten miesza się z innymi pierwiastkami tworząc stopy o różnych charakterystykach jezdnych i właściwościach. Kona w szerokim stopniu wykorzystuje cieniowane aluminium 7005 w całym asortymencie naszych rowerów. Twardy, wytrzymały, ekonomiczny, lekki i niezawodny stop jakim jest 7005 oferuje doskonałe charakterystyki jazdy przez wiele, wiele lat. 


Rurki formowane hydrodynamicznie
Hydrodynamiczne formowanie rurek jest technologią formowania, która wykorzystuje płyn, aby nadać kształt rurce i uporządkować strukturę jej ziarna. W Kona wykorzystujemy rurki formowane hydrodynamicznie w wielu z naszych rowerów. Krótko mówiąc, technologia ta zapewnia solidną strukturę i zachowanie podczas jazdy, jakiego nie zapewnią żadne inne rurki na świecie. Wynikiem tego procesu jest bezszwowy, ciągły, uporządkowany element metalowy – aż po samą strukturę włókien.

Formowanie hydrodynamiczne okazuje się szczególnie przydatne w punktach spawania, gdzie element może zostać rozszerzony, aby zwiększyć obszar spawania, co zasadniczo zwiększa siłę bez dodatkowej wagi. W wyniku tego otrzymuje się silną, pozbawiona słabych miejsc ramę o wysokiej stabilności bocznej, wytrzymałości i reaktywności.


Nachylona górna rurka ramy
Jako pionierzy w projektowaniu ram rowerów górskich z nachyloną górną rurką ramy, pozostajemy wierni wszystkim pozytywom, jakie ta technologia projektowania przynosi na torze.

Po pierwsze, rurka górna może być dłuższa, co daje więcej miejsca na prawidłowe ułożenie ciała oraz jego swobodny ruch. Po drugie, daje to możliwość podniesienia górnej rurki ramy, co ma podstawowe znaczenie przy rowerach z podwójnym zawieszeniem i wyżej położonym suportem. W pionie rama jest bardziej podatna, co umożliwia lepszą amortyzację niż w przypadku ram z poziomą rurką górną. Ponadto, zapewnia bardziej bezpieczną pozycję rowerzysty na spadkach toru.


Wewnętrzny ster
Umieszczając łożysko steru wewnątrz główki ramy, a nie na szczycie lub u spodu, uzyskuje się całą gamę korzyści, kiedy mowa o sztywności przedniej części i ogólnym działaniu. Przy sterze wewnętrznym główka ramy może bezpośrednio przejmować obciążenie, co daje mniejszy luz, mocniejsze i lepsze charakterystyki jazdy, oraz lepszą pracę łożysk. Zasadniczo, tak jak dobry przyjaciel, tak i wewnętrzny ster przyjmuje na siebie część obciążenia, dzięki czemu każda cząsteczka materiałów konstrukcyjnych podlega bardziej równomiernie rozłożonemu obciążeniu.


Zwarty trójkąt tylny
Krótkie rury łańcuchowe oraz rury widelca tylnego zapewniają doskonałą równowagę i stabilność oraz przenoszenie mocy podczas pedałowania na stojąco. Krótsze rury widelca tylnego mniej się uginają podczas hamowania i umożliwiają szybsze przyspieszenie niż długie rury.

 

geometria:
UNITS SIZE TTH STA HTA RC FC WB FL OF AXLE BBH SO HT
mm 356 559 72.5° 68° 420 637 1055 473 39 335 305 730 100
inches 14 22 - - 16.5 25 41.5 18.6 1.5 13.2 12 28.7 3.9
mm 406 584 72.5° 68° 420 663 1081 473 39 335 305 752 120
inches 16 23 - - 16.5 26.1 42.6 18.6 1.5 13.2 12 29.6 4.7
mm 432 597 72.5° 68.5° 420 673 1092 473 39 335 310 769 130
inches 17 23.5 - - 16.5 26.5 43 18.6 1.5 13.2 12.2 30.3 5.1
mm 457 610 72.5° 68.5° 420 687 1105 473 39 335 310 785 140
inches 18 24 - - 16.5 27 43.5 18.6 1.5 13.2 12.2 30.9 5.5
mm 483 622 71.5° 68.5° 420 689 1107 473 39 335 310 805 155
inches 19 24.5 - - 16.5 27.1 43.6 18.6 1.5 13.2 12.2 31.7 6.1
mm 508 635 71.5° 68.5° 420 702 1121 473 39 335 310 820 165
inches 20 25 - - 16.5 27.6 44.1 18.6 1.5 13.2 12.2 32.3 6.5
mm 559 660 71° 68.5° 420 724 1143 473 39 335 315 853 180
inches 22 26 - - 16.5 28.5 45 18.6 1.5 13.2 12.4 33.6 7.1


GEOMETRY LEGEND: RC = Chainstay Length BBH = Bottom Bracket Height
FC = Front To Center SO = Standover
TTH = Top Tube Length WB = Wheelbase HT = Head Tube Length
STA = Seat Tube Angle FL = Fork Length BBS = Bottom Bracket Size
HTA = Head Tube Angle OF = Fork Offset FD = Front Derailleur Clamp Size




  








 

 

 

 

 

 








 


Koniecznie zobacz inne nasze aukcje!!

 
Prowadzimy również sprzedaż markowego obuwia takich firm jak:
Ecco, Puma, Merrell, CAT, Converse, Nike, AND 1
oraz ubrań sportowych marki Spyder.

ZOBACZ NASZ EINNE AUKCJE Z OBUWIEM I UBRANIAMI

 

 



   


Dołącz do nas na Facebook



Masz pytania lub uwagi?

email: [zasłonięte]@konaworld.pl

Zadzwoń: +48 22 [zasłonięte] 06

 

 Piotr kom.:    728 [zasłonięte] 012
Michał kom.:  728 [zasłonięte] 653






Odbiór osobisty
zakupionego towaru:


SKLEP SPORTSALES
ul. Prymasa Tysiąclecia 60/62
01-424 Warszawa


Sprawdź jak do nas trafić






Produkty objęte są gwarancją producenta.

Nasze towary wysyłamy
za pośrednictwem firmy
kurierskiej "UPS".
Państwo decydujecie
o sposobie wysyłki, wybierając
z pośród zaproponowanych
na stronie każdego przedmiotu.


Wybierając firmę kurierską
ważny też jest aktualny
nr telefonu kontaktowego.

















Kup na raty






Oblicz ratę