e-mail: [zasłonięte]@kolec76.com tel 0 516 [zasłonięte] 911 tel/fax (074)[zasłonięte]815 13 GG 636446 |
|
Po wpłacie na konto Kupując u nas więcej przedmiotów, płacisz tylko raz za przesyłkę w jednej paczce !
|
|
wpłata na konto wszystkie dane do przelewu dostępne są po licytacji. Na życzenie wystawiamy FAKTURY VAT
więcej informacji na stronie O NAS
|
|
Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są nowe oryginalne i objęte 12 - miesięczną gwarancją producenta. DLA KONKURENCJI:
Oświadczam, że jestem autorem powyższego opisu zamieszczonego na tejże aukcji i podlega on ochronie na podstawie ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, Nr 24, poz. 83, Dz. U. 2000, Nr 80, poz. 904.
Naruszenie powyższych praw, czyli kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest zabronione.
|
|
JAPANESE POWER BY KOLEC
przedstawia Rama motocyklowa model CATCH 22 - HARDTAIL
KREDYT DO 5 LAT W GODZINĘ NA OŚWIADCZENIE
bez zaświadczeń i dodatkowych dokumentów
(przed zalicytowaniem sprawdź wysokość raty, zdolność kredytową telefonicznie)
W naszej ramie można zamontować dowolny 4 cylindrowy silnik rzędowy. Polecamy silniki chłodzone powietrzem i olejem, np. GSF, FJ, CB, ze względu na brak dużej chłodnicy wody, która może psuć sylwetkę motocykla. Naszą ramę przystosowujemy pod silniki HARLEY DAVIDSON oraz inne motocykle z silnikami w układzie V Rama zawiera tylko mocowania elementów dostarczonych przez klienta lub zamówionych w naszej firmie. Dzięki naszym produktom możesz zbudować ciekawy motocykl wykorzystując elementy ze swojego japończyka: silnik, zawieszenia, koła, instalacje, hamulce. Zestaw na bazie naszej ramie dostępny na innych aukcjach Naciśnij na zdjęcie i zobacz nasz motocykl w ruchu Wystarczy kupić ramę, błotniki, zbiornik, kierownicę i możesz zbudować swój wymarzony motocykl. Do tej ramy można zamówić 2 zbiorniki paliwa, które znajdują się po obu stronach górnej belki nie zakrywając otworów w ramie.
Rama ze zdjęcia połączona jest z kołem 240/18. Za dodatkową opłatą wykonujemy przesunięcie napędu w lewo konieczne do zamocowania szerokiej felgi Wykonujemy także ramy sztywne i mniej skomplikowane od 3 tysięcy zł netto. Przykładowo sztywna rama pod silnik ls 650, cb 400, xv 535, EN 500, XVS 650, VS 800, VZ 800. Rama ze zdjęcia może nieznacznie różnić się od zamówionej ze względu na ręczne wykonywanie prac, rodzaj zastosowanych zawieszeń oraz silnika. Czas oczekiwania 30 - 50 dni. Prace rozpoczynamy po wpłacie kwoty zadatku na rachunek firmy oraz po dostarczeniu: silnika z osprzętem, koła tył, zawieszenia przedniego z kołem, amortyzatora tylnego, hamulców tył (całość do uzgodnienia przed zalicytowaniem).
Rama w całości wykonana ze stali. Wszystkie elementy wstępnie przygotowane do lakierowania. Zdjęcia poglądowe przed przygotowaniem do lakierowania. Przygotowujemy także błotniki, zbiorniki, kierownice, siedzenia instalacje, oświetlenie oraz całe kompletne motocykle. Dlaczego taka cena? Jak widzicie cała rama jest wykonana ręcznie. Nie składa się jedynie z kilku pospawanych rur. W tym projekcie nie znajdziecie zwykłych prostych rur jak w innych tańszych ramach dostępnych na rynku. Wszytko jest gięte ręcznie dla każdego motocykla, dodatkowo przygotowano ozdobniki np otwory w górnej i przedniej częsci ramy. Koszt materiałów, usługi tokarskie, frezowanie,wycinanie plazmowe i co najważniejsze : CZAS poświęcony na szlifowanie docinanie pasowanie spawanie czyli długie godziny spędzone przy wytwarzaniu poszczególnych elementów ramy .
Przed zalicytowaniem zawsze wyślij e-meila w celu potwierdzenia dostępności towaru, terminu realizacji oraz sposobu przesyłki Naciśnij guzik i obejrzyj inne elementy do budowy TRIKE CUSTOM BOBBER CHOPPER DRAG CAFE RACER STREETFIGHTER
|
Przy zakupie każdy klient otrzymuje kartę rabatową uprawniającą do 5 % zniżki na zakupy przez ALLEGRO w naszej firmie ! |
|
|
|