Tel: +48 [zasłonięte] 794 954
e-mail: [zasłonięte]@gmail.com
Po wygranej aukcji proszę o wpłatę na niżej podane konto:
Alior Bank 61 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 708543
Akceptujemy płatności przez PayU oraz za pobraniem.
Wysyłka towaru realizowana jest:
POCZTĄ POLSKĄ
FIRMĄ KURIERSKĄ
PACZKOMATY
1. Po zakupie proszę o maila z informacją o wybranej formie płatności, przesyłki, a także wybraną wersją produktu (jeśli był dostępny wybór).
2. Nr konta do wpłat podany jest w mailu potwierdzającym zakup wysłanym przez serwis aukcyjny.
3. W przypadku korzystania z Płatności Allegro, gdy zakupionych jest jednocześnie kilka produktów płatności proszę dokonać tylko jedną transakcją - łącznej kwoty związanej z ceną towaru oraz kosztami transportu. W przypadku rozbicia transakcji może dojść do sytuacji, że towar nie dotrze jedną paczką i będzie konieczne opłacenie transportu kilku przesyłek.
|
Dobrze znana Soda doczekała się istotnych zmian – większe koła 650B, wydłużona geometria i bardziej płaski kąt widelca. Dodatkowo zawieszenie jest bardziej czułe i lepiej reaguje na duże przeszkody, dzięki wyższemu umieszczeniu osi obrotu wahacza. Zachowując swój charakter, Soda jest teraz rowerem ściśle dedykowanym bike parkom i freeride'owi. Jest zwrotna, stabilna w locie i pozwala na tuning parametrów, takich jak skok czy długość tylnych widełek. Wybór między super skrętnym fullem do zabawy a konkretną zjazdówką z możliwością pochłaniania nierówności jeszcze nigdy nie był tak prosty!
Rama wyposażona jest w regulowaną długość tylnych widełek i pozwala na zmianę charakterystyki roweru. Krótkie ustawienie sprawia, że rower jest bardzo skrętny i skoczny, dłuższe ustawienie poprawia stabilność na stromych i szybkich zjazdach. Konstrukcja ramy jest bardzo sztywna – odczujesz to, nie tylko przy trikach z rotacją, ale również podczas mocnego dociskania w ostrych zakrętach.
Budowa zawieszenia to system czterozawiasowy posiadający następujące cechy
- Duża sztywność boczna tylnego trójkąta
- Zminimalizowany wpływ sił bocznych na damper zmniejszający zużycie jego ruchomych elementów
- Zoptymalizowana krzywa progresji zawieszenia
Specyfikacja
- 160 – 180 mm (6,3” – 7”) regulowany skok\
- AL6061 + AL6066 T6 custom formed and butted tubes
- Podwójne spawy w najważniejszych węzłach ramy
- Damper: 216 x 63 mm (8,5 x 2,5”)
- Tuleje dampera: front 22,2 x 8 mm, rear 32 x 8 mm
- Wewnętrzne lub zewnętrzne prowadzenie pancerzy
- Główka ramy: tapered 1,5 ZS (44 mm ID / 56 mm ID), wysokość główki ramy: 115 mm
- Pasuje do widelców 1 – 1/8” oraz do taper 1,5 – 1 – 1/8”, headset to fit both include with the frame
- Tylna piasta: 135 x 10 mm bolt type lub 135 x 12 mm with thru axle (NS custom 12 MM thru axle included)
- Mocowanie hamulca: IS-2000, wymiar tarczy: max 200 mm
- Suport: BSA 73 mm, ISCG-05
- Zalecany rozmiar zębatki: up to ~38 t
- Wymienny hak przerzutki
- Przednia przerzutka: niekompatybilny
- Sztyca / zacisk: 30,9 mm / 34,9 mm
- Maksymalny rozmiar opony: 650B x 2,6”
- Waga (w/o shock): ~3,35 kg / 7,4 lbs
Rozmiar ramy: do skoków i freeride'u: M dla osób o wzroście do 180 cm, L dla osób o wzroście 190 cm, do enduro: M dla osób o wzroście do 177 cm, L dla osób o wzroście do 185 cm.
*Ze względu na specyficzny kształt rury podsiodłowej, podany kąt rury podsiodłowej jest o około 2,5° bardziej płaski od rzeczywistego kąta. Podana wartość kąta rury określona jest dla ekwiwalentu tradycyjnej konstrukcji ramy.
Rama sprzedawana bez dampera widocznego na zdjęciach.
Geometria
- Rozmiar kół: 650b
- Reach: rozmiar M: 423 mm, rozmiar L: 443 mm
- Stack: 596 mm
- Odczuwalne TT: rozmiar M: 581 mm, rozmiar L: 601 mm
- Rura podsiodłowa: rozmiar M: 409 mm, rozmiar L: 445 mm
- Tylne widełki: 438 / 422 mm
- Wysokość suportu: 2o
- Kąt główki: 64,5o
- Kąt rury podsiodłowej: 75o
- Baza kół: rozmiar M: 1182 / 1166 mm, rozmiar L: 1208 / 1192 mm
Pobierz geometrię
Paragon lub faktura VAT.
Możliwy zakup na raty, w tym celu prosimy o kontakt przed zakupem.
|