Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rama DH FR NS Bikes Soda Evo L 2015 czerwo FV raty

16-07-2015, 19:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 799 zł     
Użytkownik ebajk_pl
numer aukcji: 5457886031
Miejscowość Rzeszów/Błędowa Tyczyńska
Wyświetleń: 17   
Koniec: 16-07-2015 19:04:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Typ ramy: Amortyzowane
Materiał: Aluminium
Rozmiar ramy (cale)/ ramy szosowe (cm): 17.50
Średnica sztycy (mm): 30.90 [mm]
Dedykowany/a do: kolarstwo górskie, downhill, enduro
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

         
       
Tel: +48 [zasłonięte] 794 954

GG: 46[zasłonięte]556

skype: ebajk.pl

e-mail: [zasłonięte]@gmail.com
Po wygranej aukcji proszę o wpłatę
na niżej podane konto:


Alior Bank
61 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 708543

Akceptujemy płatności przez PayU
oraz za pobraniem.
Wysyłka towaru realizowana jest:

POCZTĄ POLSKĄ



FIRMĄ KURIERSKĄ
PACZKOMATY

1. Po zakupie proszę o maila z informacją o wybranej formie płatności, przesyłki, a także wybraną wersją produktu (jeśli był dostępny wybór).

2. Nr konta do wpłat podany jest w mailu potwierdzającym zakup wysłanym przez serwis aukcyjny.

3. W przypadku korzystania z Płatności Allegro, gdy zakupionych jest jednocześnie kilka produktów płatności proszę dokonać tylko jedną transakcją - łącznej kwoty związanej z ceną towaru oraz kosztami transportu. W przypadku rozbicia transakcji może dojść do sytuacji, że towar nie dotrze jedną paczką i będzie konieczne opłacenie transportu kilku przesyłek.
 

Dobrze znana Soda doczekała się istotnych zmian – większe koła 650B, wydłużona geometria i bardziej płaski kąt widelca. Dodatkowo zawieszenie jest bardziej czułe i lepiej reaguje na duże przeszkody, dzięki wyższemu umieszczeniu osi obrotu wahacza. Zachowując swój charakter, Soda jest teraz rowerem ściśle dedykowanym bike parkom i freeride'owi. Jest zwrotna, stabilna w locie i pozwala na tuning parametrów, takich jak skok czy długość tylnych widełek. Wybór między super skrętnym fullem do zabawy a konkretną zjazdówką z możliwością pochłaniania nierówności jeszcze nigdy nie był tak prosty!
 

Rama wyposażona jest w regulowaną długość tylnych widełek i pozwala na zmianę charakterystyki roweru. Krótkie ustawienie sprawia, że rower jest bardzo skrętny i skoczny, dłuższe ustawienie poprawia stabilność na stromych i szybkich zjazdach. Konstrukcja ramy jest bardzo sztywna – odczujesz to, nie tylko przy trikach z rotacją, ale również podczas mocnego dociskania w ostrych zakrętach.

 

Budowa zawieszenia to system czterozawiasowy posiadający następujące cechy

  • Duża sztywność boczna tylnego trójkąta
  • Zminimalizowany wpływ sił bocznych na damper zmniejszający zużycie jego ruchomych elementów
  • Zoptymalizowana krzywa progresji zawieszenia


Specyfikacja

  • 160 – 180 mm (6,3” – 7”) regulowany skok\
  • AL6061 + AL6066 T6 custom formed and butted tubes
  • Podwójne spawy w najważniejszych węzłach ramy
  • Damper: 216 x 63 mm (8,5 x 2,5”)
  • Tuleje dampera: front 22,2 x 8 mm, rear 32 x 8 mm
  • Wewnętrzne lub zewnętrzne prowadzenie pancerzy
  • Główka ramy: tapered 1,5 ZS (44 mm ID / 56 mm ID), wysokość główki ramy: 115 mm
  • Pasuje do widelców 1 – 1/8” oraz do taper 1,5 – 1 – 1/8”, headset to fit both include with the frame
  • Tylna piasta: 135 x 10 mm bolt type lub 135 x 12 mm with thru axle (NS custom 12 MM thru axle included)
  • Mocowanie hamulca: IS-2000, wymiar tarczy: max 200 mm
  • Suport: BSA 73 mm, ISCG-05
  • Zalecany rozmiar zębatki: up to ~38 t
  • Wymienny hak przerzutki
  • Przednia przerzutka: niekompatybilny
  • Sztyca / zacisk: 30,9 mm / 34,9 mm
  • Maksymalny rozmiar opony: 650B x 2,6”
  • Waga (w/o shock): ~3,35 kg / 7,4 lbs


Rozmiar ramy: do skoków i freeride'u: M dla osób o wzroście do 180 cm, L dla osób o wzroście 190 cm, do enduro: M dla osób o wzroście do 177 cm, L dla osób o wzroście do 185 cm.

*Ze względu na specyficzny kształt rury podsiodłowej, podany kąt rury podsiodłowej jest o około 2,5° bardziej płaski od rzeczywistego kąta. Podana wartość kąta rury określona jest dla ekwiwalentu tradycyjnej konstrukcji ramy.

 

Rama sprzedawana bez dampera widocznego na zdjęciach.

 

Geometria

  • Rozmiar kół: 650b
  • Reach: rozmiar M: 423 mm, rozmiar L: 443 mm
  • Stack: 596 mm
  • Odczuwalne TT: rozmiar M: 581 mm, rozmiar L: 601 mm
  • Rura podsiodłowa: rozmiar M: 409 mm, rozmiar L: 445 mm
  • Tylne widełki: 438 / 422 mm
  • Wysokość suportu: 2o
  • Kąt główki: 64,5o
  • Kąt rury podsiodłowej: 75o
  • Baza kół: rozmiar M: 1182 / 1166 mm, rozmiar L: 1208 / 1192 mm

 Pobierz geometrię

 

Paragon lub faktura VAT.

Możliwy zakup na raty, w tym celu prosimy o kontakt przed zakupem.