Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rama DH FR NS Bikes Fuzz 650 L 2015 czarna FV raty

13-05-2015, 9:48
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 5 599 zł     
Użytkownik ebajk_pl
numer aukcji: 5263263887
Miejscowość Rzeszów/Błędowa Tyczyńska
Wyświetleń: 40   
Koniec: 13-05-2015 09:51:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Typ ramy: Amortyzowane
Materiał: Aluminium
Rozmiar ramy (cale)/ ramy szosowe (cm): 16.50
Średnica sztycy (mm): 30.90 [mm]
Dedykowany/a do: downhill
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

         
       
Tel: +48 [zasłonięte] 794 954

GG: 46[zasłonięte]556

skype: ebajk.pl

e-mail: [zasłonięte]@gmail.com
Po wygranej aukcji proszę o wpłatę
na niżej podane konto:


Alior Bank
61 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 708543

Akceptujemy płatności przez PayU
oraz za pobraniem.
Wysyłka towaru realizowana jest:

POCZTĄ POLSKĄ



FIRMĄ KURIERSKĄ
PACZKOMATY

1. Po zakupie proszę o maila z informacją o wybranej formie płatności, przesyłki, a także wybraną wersją produktu (jeśli był dostępny wybór).

2. Nr konta do wpłat podany jest w mailu potwierdzającym zakup wysłanym przez serwis aukcyjny.

3. W przypadku korzystania z Płatności Allegro, gdy zakupionych jest jednocześnie kilka produktów płatności proszę dokonać tylko jedną transakcją - łącznej kwoty związanej z ceną towaru oraz kosztami transportu. W przypadku rozbicia transakcji może dojść do sytuacji, że towar nie dotrze jedną paczką i będzie konieczne opłacenie transportu kilku przesyłek.
 Fuzz jest pełnoprawnym rowerem zjazdowym zaprojektowanym do rywalizacji na poziomie Pucharu Świata, będąc zarazem świetną maszyną do każdego typu kolarstwa wspomaganego grawitacją. Fuzza ujeżdżał Sam Pilgrim na zawodach rangi Red Bull Rampage i dowiódł swoich profesjonalnych właściwości razem z najlepszym polskim Riderem Sławkiem Łukasikiem, pojawiając się razem z nim na podium zawodów Pucharu Europy. Rama posiada nowoczesną geometrię DH – jest niska, z płaskim kątem główki, a tylny trójkąt, mieszcząc duże opony zjazdowe, pozostaje odpowiednio krótki. Czterozawiasowe system amortyzacji z ogniwem Horsta umożliwia płynne przejechanie po praktycznie dowolnych przeszkodach na trasie. W przeciwieństwie do konkurencyjnych projektów, wliczając w to systemy z wirtualną osią obrotu, pozostaje niezależny od działania hamulca tylnego koła. Do tego dobrze radzi sobie z kontrolą ugięcia wynikającego z pedałowania, skutecznie redukując niepożądane bujanie. Tłumik, będąc najcięższym elementem razem ze sprężyną, został umieszczony nisko i blisko środka ciężkości, wydatnie poprawiając stabilność w czasie jazdy w trudnym terenie.


Od sezonu 2015 Fuzz otrzymał nową geometrię dostosowaną do większych kół w rozmiarze 650B. Dodatkowe zmiany zaszły w specyfikacji osprzętu – lepszy napęd i amortyzacja pojawiają się w obydwu modelach. Długa rama została jeszcze przedłużona dla rozmiaru L, zgodnie z najnowszymi trendami.

Geometria: Bardzo nowoczesna – z długim przednim trójkątem, krótkim tyłem, niska z płaskim kątem główki. Dzięki regulowanym hakom koła można ustawić bardzo krótki tył lub bardziej standardową pozycję tylnego koła. Krótkie ustawienie jest sprawia, że długość tylnych widełek osiągają najkrótszą wartość na rynku. Efektem jest rower o naprawdę długim przedzie z dużą ilością przestrzeni na manewrowanie, który pozostaje skrętny i zwinny.

Kinematyka zawieszenia: Fuzz ma progresywną charakterystykę zawieszenia. Pierwsza część skoku jest bardzo aktywna i płynnie wybiera małe i średnie nierówności. Końcówka skoku utwardza się dając wsparcie przy lądowaniach po dużych skokach. Cztero-zawiasowy system cofa tylną oś wraz z ugięciem wahacza co korzystnie wpływa na wybieranie dużych przeszkód o ostrych krawędziach. W przeciwieństwie do większości systemów dostępnych na rynku (w tym wirtualnych), zawieszenie jest całkowicie odseparowane od hamulców i ich użycie nie powoduje utwardzenia zawieszenia. Rama dobrze radzi sobie z kontrolą ugięcia wynikającego z pedałowania, skutecznie redukując niepożądane bujanie. Tłumik, będąc najcięższym elementem wyposażenia ramy, został umieszczony nisko i blisko środka ciężkości, wydatnie poprawiając stabilność w czasie jazdy w trudnym terenie. Charakterystyka ugięcia jest inna przy długim i krótkim ustawieniu tyłu ramy.


Specyfikacja

  • Skok ramy: short CS: 202 mm (7,9”) / long CS: 206 mm (8,1”)
  • AL6061-T6 + AL6066-T6 custom formed and butted tubes
  • Podwójne spawy w najważniejszych węzłach ramy
  • Damper: 240 x 76 mm (9,5 x 3,0”)
  • Tuleje dampera: front 30 x 8 mm, rear 22,2 x 8 mm
  • Wewnętrzne lub zewnętrzne prowadzenie pancerzy
  • Główka ramy: tapered 1,5 ZS (ID 44/56 mm), wysokośc główki 115 mm (4,5”), stery w zestawie z ramą
  • Pasuje do widelców 1 – 1/8” oraz do taper 1,5 – 1 – 1/8”
  • Tylna piasta: 157 x 12 mm, oś w zestawie
  • Mocowanie hamulca: –
  • Suport: BSA 83 mm, ISCG-05
  • Zalecany rozmiar zębatki: do 38 t
  • Wymienny hak przerzutki
  • Przednia przerzutka: niekompatybilny
  • Sztyca / zacisk: 30,9 mm / zintegrowany zacisk
  • Maksymalny rozmiar opony: 650B x 2,6”
  • Waga (bez dampera): ~3,65 kg

Rama sprzedawana bez dampera widocznego na zdjęciu.


Geometria

  • Rozmiar kół: S: 650 / 27,5" / M: 650 / 27,5" / L: 650 / 27,5"
  • Reach: S: 405 mm / M: 440 mm / L: 470 mm
  • Przekrok: S: 788 mm / M: 785 mm / L: 805 mm
  • Stack: S: 605 mm / M: 605 mm / L: 605 mm
  • Odczuwalne TT: S: 590 mm / M: 625 mm / L: 655 mm
  • Realne TT: S: 532 mm / M: 558 mm / L: 581 mm
  • Rura podsiodłowa: S: 400 mm / M: 400 mm / L: 410 mm
  • Tylne widełki: S: 432 / 447 mm / M: 432 / 447 mm / L: 432 / 447 mm
  • Wysokość suportu: S: -2 / M: -2 / L: -2
  • Kąt główka: S: 63,5 / M: 63,3 / L: 63,5
  • Kąt rury podsiodłowej: S: 73 / M: 73 / L: 73
  • Baza kół: S: 1191 / 1206 mm / M: 1216 / 1230 mm / L: 1246 / 1260 mm

 

Pobierz geometrię

Możliwy zakup na raty, w tym celu prosimy o kontakt przed zakupem.