Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

rama Carrera Banshee 17 cali 125 mm sztyca Tioga

14-06-2012, 19:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 700 zł     
Użytkownik AL
numer aukcji: 2350227200
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 465   
Koniec: 25-05-2012 21:32:11
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Używana rama Carrera Banshee. Przeznaczenie: lekki FR, streetride, skakanie, Enduro jeśli ktoś lubi ciężkie rowery, jazda po parku (ale koniecznie z dziewczyną).

Rama bez poważnych usterek, łożyska nie mają luzów i nie stwierdziłem żadnych pęknięć, ale jest mnóstwo zarysowań oraz odprysków lakieru (przyznam się, że ramę od czasu do czasu lekko katowałem).

Parametry:

  • Materiał ramy: Alu 7005
  • Zawieszenie: jednozawias z dźwigniami pośredniczącymi, czy jak kto woli "czterozawias" bez ogniwa Horsta (system znany z Kony)
  • Rozmiar: 17"
  • Skok: wg producenta 125 mm, wg mnie 120 mm (zależy od dampera)
  • Masa: 3350 g, z damperem powietrznym sterami i obejmą sztycy wychodzi ok. 3700 g.
  • Główka: na stery 1 1/8 półzintegrowane
  • Sztyca: 30,0 mm (rozmiar Kona)
  • Mocowanie hamulców: tylko tarcza IS2000
  • Rodzaj dampera: powietrzny lub sprężynowy o długości montażowej 190 mm.
  • Zestaw zawiera: rama Carrera, sztyca Tioga, tulejki montażowe dampera pasujące do powietrznych damperów Fox. Generalnie wszystko to, co widać na zdjęciu.


Więcej zdjęć: tutaj.
Ramę używałem z damperem Fox Float R, który odpowiednio ustawiony minimalizował bujanie podczas jazdy po płaskim, oczywiście damper z platformą lub tłumieniem dobicia będzie pozwalał lepiej wykorzystać potencjał ramy. Jeździłem z widelcem Suntour Epicon 120 mm.
Stan: używana, sprawna, najgorzej cierpi wizualnie. Połowa tych zadrapań i odprysków powstała od przewożenia roweru w kombiaku.
Rama jest klonem starszych ram Kona, np. Kony Dawg. Widać to po asymetrycznym wahaczu, systemie zawieszenia, czarnej dźwigni pośredniczącej, przednim trójkącie, rozmiarze sztycy itp. Gdzieś znalazłem czyjaś wypowiedź, że jest produkowana w tej samej tajwańskiej fabryce, co Kona, ale nie wiem, czy to prawda. Rama jest z roweru zakupionego w Wielkiej Brytanii. Więcej zdjęć niebawem, także na maila. Pokazana na zdjęciu sztyca jest nieprzycinana, można wysunąć jeszcze o kilka cm względem tego, co widać na zdjęciu.
Główną wadą ramy dla mnie (i powodem jej sprzedaży) jest rozmiar - jednak pewne odchyłki w stronę XC zmusiły mnie do kupienia ramy 19". Drugi problem to wysoki środek suportu - fajnie jest nie zawadzać o przeszkody pedałami, ale na podjazdach jest to znaczny kłopot.
Rama do obejrzenia w Warszawie. Mogę też pomóc w złożeniu całego roweru.


Opcja kup teraz jest widoczna na aukcji. Nie jestem sklepem i wysłanie ramy po zakupie może mi zająć więcej niż jeden dzień - proszę o wyrozumiałość.