Używana rama Carrera Banshee. Przeznaczenie: lekki FR, streetride, skakanie, Enduro jeśli ktoś lubi ciężkie rowery, jazda po parku (ale koniecznie z dziewczyną). Rama bez poważnych usterek, łożyska nie mają luzów i nie stwierdziłem żadnych pęknięć, ale jest mnóstwo zarysowań oraz odprysków lakieru (przyznam się, że ramę od czasu do czasu lekko katowałem). Parametry:
Więcej zdjęć: tutaj. Ramę używałem z damperem Fox Float R, który odpowiednio ustawiony minimalizował bujanie podczas jazdy po płaskim, oczywiście damper z platformą lub tłumieniem dobicia będzie pozwalał lepiej wykorzystać potencjał ramy. Jeździłem z widelcem Suntour Epicon 120 mm. Stan: używana, sprawna, najgorzej cierpi wizualnie. Połowa tych zadrapań i odprysków powstała od przewożenia roweru w kombiaku. Rama jest klonem starszych ram Kona, np. Kony Dawg. Widać to po asymetrycznym wahaczu, systemie zawieszenia, czarnej dźwigni pośredniczącej, przednim trójkącie, rozmiarze sztycy itp. Gdzieś znalazłem czyjaś wypowiedź, że jest produkowana w tej samej tajwańskiej fabryce, co Kona, ale nie wiem, czy to prawda. Rama jest z roweru zakupionego w Wielkiej Brytanii. Więcej zdjęć niebawem, także na maila. Pokazana na zdjęciu sztyca jest nieprzycinana, można wysunąć jeszcze o kilka cm względem tego, co widać na zdjęciu. Główną wadą ramy dla mnie (i powodem jej sprzedaży) jest rozmiar - jednak pewne odchyłki w stronę XC zmusiły mnie do kupienia ramy 19". Drugi problem to wysoki środek suportu - fajnie jest nie zawadzać o przeszkody pedałami, ale na podjazdach jest to znaczny kłopot. Rama do obejrzenia w Warszawie. Mogę też pomóc w złożeniu całego roweru.
Opcja kup teraz jest widoczna na aukcji. Nie jestem sklepem i wysłanie ramy po zakupie może mi zająć więcej niż jeden dzień - proszę o wyrozumiałość.