Nowa rama na nowy sezon?
Na sprzedaż: Nowa Kultowa Rama
Knolly Endorphin 2010
Kolor: biały [malowana proszkowo w Spectrum Powderworks]
Rozmiar: M [18"]
Damper: Fox RP23 Rama od początku do końca ręcznie zbudowana w Kanadzie!
Wg wielu testów branżowych jedna z najlepszych ram do Enduro/All Mountain!
Jakość na najwyższym możliwym poziomie!
........
....
.
Four by 4 Linkage
Four by 4 Linkage to opatentowany przez Knolly Bikes system tylnego zawieszenia,
zaprojektowany z myślą o poprawie osiągów roweru.
Jest to w 100% autorski projekt Knolly Bikes, coś, czym nie może się pochwalić żaden inny
high-end’owy producent w branży. Typowy system zawieszenia jest kompromisem,
pomiędzy jakością pedałowania, zachowaniem w ciężkim terenie a jakością pochłaniania nierówności.
Four by 4 Linkage to z kolei podwójne zawieszenie cztero-zawiasowe – pozwala to na rozdzielenie
każdej z tych cech i doskonalenie jej osobno. Przekłada się to na wysoką wydajność pedałowania,
przy zachowaniu aktywności zawieszenia na drobnych nierównościach i pełnej kontroli dobicia.
System Four by 4 Linkage umożliwia skonstruowanie takiej ramy, w której mogą zostać zastosowane
rury podsiodłowe pełnej długości, a przy tym zapewnione jest dużo miejsca na oponę,
i zachowana wysoka sztywność boczna.
Główne cechy systemu Four by 4 Linkage:
Jakość pedałowania: Rowery Knolly zapewniają doskonałą trakcję bez śladu reakcji na pedałach, co przekłada się na wysoki komfort pedałowania. Dotyczy to zarówno podjazdów jak i zjazdów.
Jakość pracy zawieszenia: Zawieszenie jest wyjątkowo aktywne na początku ugięcia, przechodzi w jednolitą fazę środkową i progresywną fazę końcową. Doskonale współpracuje z szerokim wachlarzem dostępnych damperów.
Hamowanie: Rowery Knolly pozostają aktywne podczas hamowania, co pozwala zachować skok przedniego amortyzatora i trakcję nawet w najtrudniejszych sytuacjach.
Rura podsiodłowa pełnej długości: Pomimo dużego skoku i wyśmienitych właściwości ugięcia rowery są w pełni sprawne na podjazdach.
Wysoka sztywność boczna: Cecha charakterystyczna dla Knolly – pozwala zachować panowanie nad rowerem w każdej sytuacji.
Łatwy dostęp do dampera: Łatwość obsługi i serwisu pozwala spędzić więcej czasu w siodle.
Wytrzymałość łożysk: O jakość osi obrotu dbają niemieckie firmy INA i IGUS, co pozwala na mierzenie życia łożysk nie w miesiącach, a w latach.
Łożyska
Wszystkie punkty obrotu zawieszenia oparte są na najwyższej jakości niemieckich łożyskach marki INA.
Spośród dostępnych na rynku łożysk, INA zapewnia najmniejszą tolerancję wymiarów,
co jest wyjątkowo ważne w przypadku miejsc narażonych na duże siły boczne,
jak np. punkty obrotu zawieszenia. Zmniejsza to ryzyko uszkodzenia gniazda łożyska.
Dwa główne łożyska ramy pracują na podwójnych łożyskach skośnych INA,
co w połączeniu z powiększoną średnicą osi zapewnia odpowiednią sztywność boczną
i możliwość przenoszenia dużych sił.
Sztywność wahacza podnosi dodatkowo szerokie rozmieszczenie łożysk.
Obróbka
CNC (obrabiarka sterowana numerycznie) to narzędzie, które umożliwia precyzyjne wytwarzanie
elementów metalowych. Elementy wykonane tą techniką przez Knolly zachowują dokładność do 0,02 mm,
a gniazda łożysk obrabiane są z tolerancją nawet 0,006 mm.
Taka precyzja poprawia niezawodność i funkcjonalność produktu.
Geometria:
Więcej info: - na stronie producenta Knolly Bikes - na stronie polskiego dystrybutora Beastie Bikes
Recenzje:
Video: Spoke Magazine: 2010 Knolly Endorphin review Knolly Endorphin - Info Praca tylnego zawieszenia Historia marki i recenzja ramy
Zdjęcia poglądowe: Realne zdjęcia:
Cena wywoławcza: 5.500 PLN
[do negocjacji]